Меню

Як смс-розсилка збільшує продажі під час «Чорної п'ятниці»?

Чорна п'ятниця 2015. Збільшуємо продаж SMS розсилкою — TurboSMS http://turbosms.ua/files/articles/black-friday-ukraine-2015.png Украина
Опубліковано - 19 листопада 2015 р.
Як смс-розсилка збільшує продажі під час «Чорної п'ятниці»?

Смс-маркетинг та Чорна п'ятниця

27 листопада у багатьох містах України пройде довгоочікувана подія для всіх любителів покупок - Чорна п'ятниця 2015. Протягом 3-х днів тисячі брендів, компаній, магазинів нададуть знижки на свої послуги та товари.

Надсилайте унікальні пропозиції своїм клієнтам, висилайте їм знижки і запрошуйте відвідати Ваш магазин або заклад - не пропустіть можливість підвищити продажі і поповнити базу клієнтів!

Чорна п'ятниця 2015 в Україні

Чорна п'ятниця асоціюється у покупців з нереальними знижками і початком святкового шопінгу. Під цей день спеціально організуються маркетингові кампанії, які оголошують про наближення Чорної п'ятниці, в тому числі використовуючи розсилку повідомлень.

95% повідомлень відкривається мобільними користувачами! Мобільний телефон під рукою в будь-який час майже у всієї цільової аудиторії. Саме тому смс-маркетинг має великий вплив на продажі під час Чорної п'ятниці не тільки в США, але і в країнах СНД.

Як застосовувати розсилку повідомлень в Чорну п'ятницю?

Організаціям і підприємствам, магазинам і салонам, ресторанам та інтернет-сервісам варто використовувати розсилку повідомлень перед і в день Чорної п'ятниці для того, щоб:

  1. Доставити клієнтам повідомлення про продажі. Смс-розсилка допоможе швидко інформувати всю вашу клієнтську базу про проведення дня Чорної п'ятниці.
  2. Надсилати щоденні унікальні пропозиції або унікальні пропозиції тижня протягом місяця, які підведуть до дня Чорної п'ятниці.
  3. Надсилати ексклюзивні знижки вашим клієнтам, для того щоб налагодити з ними зв'язок протягом усього періоду.
  4. Інформувати про проведення будь-якого конкурсу в день Чорної п'ятниці, конкурс необхідний для того щоб залучити більшу кількість споживачів і збільшити кількість контактів вашої бази клієнтів.
  5. Розповісти про флеш-продажі вашої цільової аудиторії для того, щоб організувати деяку напругу серед клієнтів, які вже з нетерпінням очікують Чорну п'ятницю. Напишіть про обмежену кількість знижок, товарів і про обмеження часу проведення акції - ви зацікавите ваших покупців ще сильніше.
  6. Повідомити про знижки, акції та спеціальні пропозиції. Зацікавте клієнтів неймовірними пропозиціями!

Всі ці 6 способів допомагають підвищити лояльність споживачів і мотивують їх до покупок!

Що після Чорної п'ятниці?

Після закінчення Чорної п'ятниці бізнеси мають величезну базу даних клієнтів, які зробили покупки. А це означає, що протягом наступного року можна буде використовувати їх мобільні телефони для розсилки повідомлень з іншою рекламною інформацією для стимулювання здійснення інших покупок.

Смс-розсилка - це ефективний маркетинговий інструмент, який буде чудово працювати одночасно і з соціальними медіа, і з контекстною рекламою, залучаючи додаткових клієнтів і збільшуючи доходи бізнесів під час Чорної п'ятниці.

Поділитися у соц. мережах:
Також читайте:

Ошибка