Меню

Приклади смс розсилок в Росії

Приклади СМС розсилок в Росії — TurboSMS http://turbosms.ua/files/articles/primer-sms-rassilik-v-russia.jpg Украина
Опубліковано - 21 травня 2013 р.
Приклади смс розсилок в Росії

У кожній компанії є відділ маркетингу, який працює над пошуком нових рішень для збільшення продажів і кількості споживачів послуг. Якщо таких фахівців немає, послуги замовляються в компаніях, що надають професіоналів в даній області. Коли зростання продажів припиняється або стає не таким стрімким, або компанія виходить на новий рівень, підкорює нові вершини ринку, тоді і починається пошук коштів та ідей. Вибудувавши стратегію по досягненню мети, маркетологи, крім основних засобів маркетингових комунікацій, залучають і додаткові інструменти: сервісне обслуговування, купони, бонуси та інше.

При цьому задіюються сучасні методи - мобільний та інтернет маркетинг, які на даний момент є найбільш перспективними та результативними засобами реклами та брендінгу. Правильна маркетингова кампанія принесе гарні результати.

У даній статті ми наведемо приклади успішних смс розсилок в Росії в різних сферах діяльності підприємств.

Приклад використання на ТБ

Широко відомий телеканал ДТВ (Росія) прийняв рішення організувати голосовий портал для вирішення наступного завдання: створення інформаційно-розважального каналу комунікації з глядачами телеканалу ДТВ та привернення уваги до програмних продуктів каналу.

Рішення було наступним. Восени 2006 року телеканал ДТВ запустив портал, який вміщував всі інтерактивні сервіси телеканалу. Той, хто дзвонив, одразу потрапляв в голосове меню, де міг дізнатися інформацію про програму, взяти участь в конкурсах, скористатися мобільним ТБ контентом. У результаті, відвідуваність порталу склала 31%, а регіональний охват глядацької аудиторії – 71%.

Приклад використання на рок-фестивалі

Наведемо приклад використання такої «фішки». На рок-фестивалі «Крила», який проводить компанія «Старий мельник», яка є пивним брендом, учасники могли за допомогою СМС-повідомлення на короткий номер виражати свої емоції, передавати вітання. Відгук склав 17%.

Приклад використання фірмою SportLand

Фірма Sportland провела маркетингову кампанію з метою просування бренду на ринку в 2008 році. Розсилка проводилась власникам дисконтних карт, приблизно 100 000 чоловік.

Проводячи оптимізацію відправки повідомлень, ефективність розсилки зросла в 2-3 рази. Оптимізація полягала у видаленні дублікатів даних та їх коригуванні, аналізі бази і наступному складанні звіту приросту клієнтів та інше.

Щоб точно оцінити зацікавленість клієнтів, компанія Sportland користувалася методом «EROS», основний принцип якого полягає в утриманні тексту повідомлення адреси сайту компанії в Інтернеті.

Відвідуваність сайту в наступні 24 години після смс-розсилки зростала на 500-1000%. Тобто можна сказати, що ефективність розсилок серед постійних клієнтів складає 10-15%.

Приклад рекламної кампанії для Guinness

Вдалою смс-кампанію провела компанія Guinness, яка створила проект для залучення любителів пива для святкування Дня св. Патрика, який популярний далеко за межами Ірландії, зокрема Росії, Україні. Для зручності, компанія Guinness створила спеціальний мобільний сайт, який містив дані про сорти пива компанії, а також кілька «фішок».

У тому числі цікаві java-додатки, які дозволяли дізнатися, де знаходиться найближчий паб, в якому можна відзначити свято, подивитися футбол і скуштувати пива Guinness. Для ерудованих і кмітливих шанувальників пива Guinness була можливість пройти вікторину. Під час наповнення келиха пивом (119,5 секунд) потрібно відповісти на максимум питань.

Для тих, хто любить фотографуватися, було реалізовано завантаження особистих фотографій, кожен міг завантажити своє фото і подивитися фото інших учасників святкування Дня св. Патрика. Результати кампанії виявилися значними, майже 10 000 учасників святкування завантажили собі на телефон хоча б 1 додаток, внаслідок чого попит на товар зріс на 9%.

Правила успішної SMS-кампанії

Успіх кампаній такого роду, перш за все, залежить від ступеня креативності, цікавого і легкого в реалізації сценарію, від того, наскільки точно обрана цільова аудиторія, основну частину учасників таких заходів складають тінейджери та молодь, які активно користуються мобільними засобами і проявляють підвищений інтерес до сучасних видів реклами та брендінгу.

Під час проведення заходів (вечірка, концерт, фестиваль) ігри, вікторини, чати, розіграші можуть бути тим незабутнім моментом, тієї фішкою, яка запам'ятається учасникам і принесе прибуток і популярність бренду. Відсоток відгуку коливається, 10-30%, це залежить від форми акції та ступеня зацікавленості в ній клієнтами.

Навіщо робити СМС-розсилки?

  1. Використовуючи sms-розсилки, легко аналізувати базу постійних клієнтів, заповнюючи коректними та актуальними даними.
  2. Згадка в повідомленнях сайту компанії дає можливість судити про ККД кампанії, а користувачі отримують інформацію про товари і послуги не відходячи від комп'ютера.
  3. Розсилаючи інформацію про події в компанії хоча б раз на місяць, клієнт буде в курсі змін і залишиться постійним клієнтом надовго.

Мобільний банкінг

Окремої розмови потребує така широка галузь мобільних послуг, як мобільний банкінг, історія якого на території Росії не така вже й довга, не більше 10 років. Однак експерти стверджують, що до 2014 року обсяг ринку користувачів мобільного банкінгу складе 2,3 млрд руб. Цим сучасним і зручним способом оплати послуг користуються більшість банків Росії. Якщо ж взяти ситуацію у всьому світі, то аналітики компанії IDC прогнозують, що наступного року 20% всіх міжнародних платежів здійснюватимуться за допомогою засобів мобільного зв'язку, а кількість користувачів стане в 10 разів більше ніж у 2009 році, це послужить новим поштовхом у розвитку мобільного банкінгу.

У статті наведено лише кілька успішних маркетингових компаній, успіх яких змушує задуматися і скористатися сучасними засобами мобільного маркетингу.

Поділитися у соц. мережах:
Також читайте:

Ошибка