Ціни на SMS та Viber-розсилки

Ціна повідомлень вказана з урахуванням ПДВ та залежить від кроку поповнення рахунку. Чим більша сума платежу при поповненні рахунку, тим дешевша вартість повідомлень.

Крок поповнення 1

від 1 до 999 грн.

Крок поповнення 2

від 1 000 до 9 999 грн.

Крок поповнення 3

від 10 000 грн.

SMS 0.98 грн. 0.96 грн. 0.94 грн.
Viber (Транзакційне) Транзакційні (сервісні) повідомлення — це персональні повідомлення не рекламного характеру, що містять інформацію про будь-які операції або транзакції, здійснені для клієнта. Наприклад, повідомлення про операції з банківськими рахунками та картками, повідомлення про прийняття та обробку замовлення тощо. 0.63 грн. 0.60 грн. 0.55 грн.
Viber (Рекламне) Рекламні або Вітальні повідомлення — це повідомлення, що містять рекламу товару або послуги в будь-якому її вигляді. До них належать повідомлення про розіграші, акції та знижки, а також будь-які вітальні повідомлення, які розсилають клієнтам. 1.48 грн. 1.45 грн. 1.40 грн.
Viber (Чат-сесія) Чат-сесія — це 24 години з моменту початку діалогу або досягнення ліміту в 60 вихідних повідомлень під час спілкування з кожним окремим клієнтом. Сесія починається, коли ваш клієнт вступає з вами в чат, а оплачується після вашої відповіді на його звернення. 1.03 грн. 1.00 грн. 0.95 грн.

* При поповненні рахунку на суму від 1 000 гривень одним платежем активується знижка, яка діє з моменту надходження коштів на рахунок + 30 календарних днів починаючи з наступного дня після поповнення рахунку. Детальніше ➜

Для гральних та фінансових організацій діють спеціальні тарифи Viber

Viber (Транзакційне) Viber (Рекламне) Viber (Чат-сесія)
0.75 грн. 1.95 грн. 1.35 грн.
Крок поповнення 1

від 1 до 999 грн.

  • SMS 0.98 грн.
  • Viber (Транзакційне) Транзакційні (сервісні) повідомлення — це персональні повідомлення не рекламного характеру, що містять інформацію про будь-які операції або транзакції, здійснені для клієнта. Наприклад, повідомлення про операції з банківськими рахунками та картками, повідомлення про прийняття та обробку замовлення тощо. 0.63 грн.
  • Viber (Рекламне) Рекламні або Вітальні повідомлення — це повідомлення, що містять рекламу товару або послуги в будь-якому її вигляді. До них належать повідомлення про розіграші, акції та знижки, а також будь-які вітальні повідомлення, які розсилають клієнтам. 1.48 грн.
  • Viber (Чат-сесія) Чат-сесія — це 24 години з моменту початку діалогу або досягнення ліміту в 60 вихідних повідомлень під час спілкування з кожним окремим клієнтом. Сесія починається, коли ваш клієнт вступає з вами в чат, а оплачується після вашої відповіді на його звернення. 1.03 грн.
Крок поповнення 2

від 1 000 до 9 999 грн.

  • SMS 0.96 грн.
  • Viber (Транзакційне) Транзакційні (сервісні) повідомлення — це персональні повідомлення не рекламного характеру, що містять інформацію про будь-які операції або транзакції, здійснені для клієнта. Наприклад, повідомлення про операції з банківськими рахунками та картками, повідомлення про прийняття та обробку замовлення тощо. 0.60 грн.
  • Viber (Рекламне) Рекламні або Вітальні повідомлення — це повідомлення, що містять рекламу товару або послуги в будь-якому її вигляді. До них належать повідомлення про розіграші, акції та знижки, а також будь-які вітальні повідомлення, які розсилають клієнтам. 1.45 грн.
  • Viber (Чат-сесія) Чат-сесія — це 24 години з моменту початку діалогу або досягнення ліміту в 60 вихідних повідомлень під час спілкування з кожним окремим клієнтом. Сесія починається, коли ваш клієнт вступає з вами в чат, а оплачується після вашої відповіді на його звернення. 1.00 грн.
Крок поповнення 3

від 10 000 грн.

  • SMS 0.94 грн.
  • Viber (Транзакційне) Транзакційні (сервісні) повідомлення — це персональні повідомлення не рекламного характеру, що містять інформацію про будь-які операції або транзакції, здійснені для клієнта. Наприклад, повідомлення про операції з банківськими рахунками та картками, повідомлення про прийняття та обробку замовлення тощо. 0.55 грн.
  • Viber (Рекламне) Рекламні або Вітальні повідомлення — це повідомлення, що містять рекламу товару або послуги в будь-якому її вигляді. До них належать повідомлення про розіграші, акції та знижки, а також будь-які вітальні повідомлення, які розсилають клієнтам. 1.40 грн.
  • Viber (Чат-сесія) Чат-сесія — це 24 години з моменту початку діалогу або досягнення ліміту в 60 вихідних повідомлень під час спілкування з кожним окремим клієнтом. Сесія починається, коли ваш клієнт вступає з вами в чат, а оплачується після вашої відповіді на його звернення. 0.95 грн.

* При поповненні рахунку на суму від 1 000 гривень одним платежем активується знижка, яка діє з моменту надходження коштів на рахунок + 30 календарних днів починаючи з наступного дня після поповнення рахунку. Детальніше ➜

Гральні та фінансові організації
  • Viber (Транзакційне) Транзакційні (сервісні) повідомлення — це персональні повідомлення не рекламного характеру, що містять інформацію про будь-які операції або транзакції, здійснені для клієнта. Наприклад, повідомлення про операції з банківськими рахунками та картками, повідомлення про прийняття та обробку замовлення тощо. 0.75 грн.
  • Viber (Рекламне) Рекламні або Вітальні повідомлення — це повідомлення, що містять рекламу товару або послуги в будь-якому її вигляді. До них належать повідомлення про розіграші, акції та знижки, а також будь-які вітальні повідомлення, які розсилають клієнтам. 1.95 грн.
  • Viber (Чат-сесія) Чат-сесія — це 24 години з моменту початку діалогу або досягнення ліміту в 60 вихідних повідомлень під час спілкування з кожним окремим клієнтом. Сесія починається, коли ваш клієнт вступає з вами в чат, а оплачується після вашої відповіді на його звернення. 1.35 грн.

Вартість місячного мінімального пакету за користування Viber-відправником становить 9 000 гривень.
Цю суму можна витратити на відправку повідомлень та чат-сесії протягом оплаченого місяця.

Для реєстрації бізнес-акаунту Viber необхідно укласти з нами договір, додати та дочекатися активації (від 1 до 10 днів) власного відправника у розділі Відправники Viber.

В 1 сегменті SMS вміщується до 70 символів кирилицею або 160 латиницею. Якщо символів більше, то повідомлення буде дорівнювати 2 та більше сегментів, відповідно і коштувати буде дорожче. Розмір SMS →.

Оператори України поділяють відправників SMS на:

  • Національні — компанії або підприємці, які зареєстровані на території України.
    Вартість відправки повідомлень вказана в таблиці вище.
  • Міжнародні — компанії та ТМ, які не зареєстровані на території України.
    Вартість відправки 1 сегмента SMS по Україні — 5 гривень.

Ви можете відправляти SMS із загальним відправником нашого сервісу за вартістю національного трафіку, поки не зареєструєте власне ім'я відправника.

Для реєстрації власного відправника необхідно:

  1. Додати ім'я відправника в Панелі управління.
  2. Дочекатися реєстрації відправника у мобільних операторів. Приблизний термін активації становить до 10 робочих днів. За результатом ви будете додатково проінформовані.

Бонус при реєстрації

Реєструйтеся та отримуйте 10 SMS для тестування сервісу.

Оплата за доставлені

Укладайте договір та платіть тільки за доставлені повідомлення по Україні.

Кращі ціни на ринку

TurboSMS — офіційний партнер Viber та операторів мобільного зв'язку України.

Зручні способи поповнення рахунку

Щоб поповнити рахунок онлайн або сформувати квитанцію на оплату — авторизуйтеся в системі та перейдіть у розділ Поповнити рахунок.

Закриваючі документи (акт виконаних робіт і податкова накладна для платників ПДВ) надаються тільки юридичним особам та ФОП, які здійснили оплату безготівковим переказом зі свого розрахункового рахунку.

Часті питання

Після реєстрації на сайті перейдіть у Панель управління ➟ Платежі ➟ Поповнити рахунок. Там ви знайдете всі доступні способи поповнення та зможете сформувати рахунок на оплату.

Мінімальна сума поповнення рахунку — 1 гривня.

Необхідно авторизуватися в системі ➟ перейти до розділу Поповнення рахунку ➟ ввести суму платежу та інформацію про вашу компанію ➟ завантажити рахунок на оплату у форматі .pdf або .xlsx.

Швидкість зарахування коштів залежить від обраного вами способу оплати:

  • Приват24, LiqPay, Platon, EasyPay, City24 – баланс поповнюється миттєво.
  • Квитанція на оплату за реквізитами або безготівковий розрахунок – поповнення балансу залежить від швидкості роботи банку (у середньому 1-1,5 години) і проводиться в робочий час нашого відділу бухгалтерії (Пн-Пт, 9:00-18:00).

Платежі за квитанцією або безготівковим розрахунком зараховуються на баланс відділом бухгалтерії (Пн-Пт, 9:00-18:00) після фактичного надходження коштів на наш рахунок.

Акт виконаних робіт буде завантажено в систему електронного документообігу "Вчасно" на наступний день після оплати.
Якщо ви не користуєтесь "Вчасно", повідомте нам, і ми надішлемо акт Укрпоштою.

Авторизуйтеся в акаунті, з якого хочете переказати кошти та перейдіть у розділ Підтримка клієнтів Написати запит:
одержувач: "Бухгалтерія";
тема: "Переказ коштів на інший акаунт";
текст запиту: напишіть суму переказу, email та ID акаунта, на який хочете переказати кошти.

Щоб оформити повернення коштів необхідно:

  1. написати заяву на повернення (за шаблоном звертайтеся до відділу бухгалтерії);
  2. надіслати нам заяву та копію платіжного доручення/квитанції про оплату через систему "Вчасно" або Укрпоштою за адресою: 03150, Київ-150, а/с-220, ТОВ "Мобізон", сервіс TurboSMS.

Оплата за доставлені можлива тільки для розсилок на номери українських операторів.
Якщо ви уклали з нами договір і робите розсилки по Україні, ми переведемо вас на оплату тільки за доставлені SMS – у момент відправлення у вас з балансу буде списано повну вартість розсилки, але щойно від операторів надійдуть усі статуси доставки SMS, кошти за недоставлені автоматично повернуться на ваш баланс.

Транзакційні Viber-повідомлення — це персональні повідомлення не рекламного характеру, що містять інформацію про будь-які операції або транзакції, здійснені для клієнта. Наприклад, повідомлення про операції з банківськими рахунками та картками, повідомлення про прийняття та обробку замовлення тощо.

Рекламні або Вітальні Viber-повідомлення — це повідомлення, що містять рекламу товару або послуги в будь-якому її вигляді. До них належать повідомлення про розіграші, акції та знижки, а також будь-які вітальні повідомлення, які розсилають клієнтам.

Чат-сесія — це 24 години з моменту початку діалогу або досягнення ліміту в 60 вихідних повідомлень під час спілкування з кожним окремим клієнтом. Сесія починається, коли ваш клієнт вступає з вами в чат, а оплачується після вашої відповіді на його звернення.

Ошибка