Наша база даних працює під управлінням СУРБД MySQL 5. Для того щоб мати можливість підключатися безпосередньо до нашої БД, Ви повинні в розділі налаштувань шлюзу поставити пташку "SQL" в полі «Способи підключення». Після цього буде створений Власний кабінет з логіном та паролем, які Ви вказали для підключення до шлюзу, а також таблиця для зберігання Ваших даних в БД «users».
Після всього цього можна підключатися до БД і працювати з нею. Підключайтесь до БД будь-яким доступним Вам способом. Сервер БД знаходиться за адресою sql.turbosms.ua, робоча база даних - «users», ім'я Вашої таблиці таке ж, як і логін підключення до шлюзу 1.
Створений Власний кабінет має обмежений доступ. Ви можете записувати значення ТІЛЬКИ в конкретні поля, а також можете видаляти записи. Змінювати значення полів або структури таблиці Ви не можете. Перевірка на наявність нових записів проводиться кожну секунду. Всі оброблені записи стають доступними для перегляду в web інтерфейсі TurboSMS.
Кодування таблиці - utf8, тому кириличний текст повідомлень повинен бути в кодуванні UTF-8. Щоб коректно вставляти російськомовний текст і читати тексти статусів відправлення після підключення до серверу, виконуйте запит SET NAMES utf8;. Для використання нашої БД в інших СУРБД встановіть драйвер MySQL ODBC 5.1, або MySQL ODBC 3.ХХ. При використанні драйвера версії 5.1 можуть виникнути проблеми з правами, тому рекомендуємо використовувати версію 3.XX
За замовчуванням, при підключенні діє часовий пояс України (UTC+2, UTC+3 в літній час). Для зміщення тимчасової зони використовується запит виду SET timezone = '+00:00';, де +00:00 — зміщення тимчасової зони.
Для стабільної роботи сервісу та швидкого виконання запитів пошуку даних в таблицях, ми видаляємо записи, які були додані більш ніж 180 днів (пів року) тому. Також, якщо за цей період по налаштованому підключенню не було додано жодного запису, то ми видаляємо і його. Створити нове підключення ви можете в будь-який момент в своєму кабінеті користувача.
Всі повідомлення відразу ж після додавання потрапляють в базу даних TurboSMS, подальші зміни вмісту sms НЕ синхронізуються. Якщо Вам потрібно щось змінити у прийнятих до опрацювання повідомленнях, необхідно спочатку видалити їх, а потім додати ще раз з оновленими даними.
Поле | Тип | Доступ | Призначення |
---|---|---|---|
id | integer | Читання | Автоінкрементне поле зберігає ID повідомлення для швидкого пошуку |
msg_id 2 | string (36) | Читання | ID повідомлення в системі. За даним ID Ви можете дізнаватися статус доставки |
number | string (21) | Повний | Номер отримувача, який задається у міжнародному форматі, тільки цифри |
sign | string (11) | Повний | Альфаім’я (підпис відправника) |
message | string (1530) | Повний | Текст повідомлення |
wappush 3 | string (128) | Повний | Посилання WapPush, включно з http:// |
is_flash 3 | bool | Повний | Флаг flash повідомлення (1 - так, 0 - ні) |
cost 2 | decimal(4,2) | Читання | Вартість повідомлення у гривні |
balance 2 | decimal(10,2) | Читання | Залишок грошей на балансі користувача після обробки |
added 2 | timestamp 4 | Читання | Дата і час додавання запису у таблицю |
send_time | timestamp 4 | Повний | Дата і час запланованої відправки повідомлення |
sended 2 | timestamp 4 | Читання | Дата і час фактичної відправки повідомлення |
received 2 | timestamp 4 | Читання | Дата і час поновлення статусу |
error_code 2 | string (3) | Читання | Код помилки при обробці |
|
string | Читання | Статус доставки за специфікацією протоколу SMPP v3.4 |
1 Зверніть увагу, при зміні логіна підключення до шлюзу змінюється Власний кабінет і назва Вашої таблиці, тому будьте уважні
2 Дані полів заповнюються нашим сервером при обробці повідомлення. Якщо у значеннях полів вказано NULL, отже, обробка ще не проводилася
3 Деякі моделі телефонів не підтримують wappush і flash повідомлення
4 Формат дати для всіх полів дати і часу: ГГГГ-ММ-ДД ЧЧ:ММ, враховується встановлений часовий пояс з'єднання
status | Опис |
---|---|
NULL | Повідомлення, що не оброблено |
ACCEPTD | Повідомлення прийнято до опрацювання |
ENROUTE | Повідомлення надіслано до мобільної мережі |
DELIVRD | Повідомлення доставлено отримувачу |
EXPIRED | Закінчився термін повідомлення |
DELETED | Видалено оператором |
UNDELIV | Не доставлено |
REJECTD | Повідомлення відхилено |
UNKNOWN | Невідомий статус |
error_code | Опис |
---|---|
0 | Помилок немає |
2 | Не вдалося зберегти дані, зв'яжіться з відділом підтримки, якщо помилка буде повторюватися |
23 | Помилки у номері отримувача |
34 | Країна отримувача не підтримується, необхідна додаткова активація |
36 | Не вдалося відправити повідомлення, зв'яжіться з відділом підтримки, якщо помилка буде повторюватися |
40 | Недостатньо коштів на балансі |
46 | Номер отримувача у стоплисті |
69 | Альфаім’я (підпис відправника) заборонено адміністратором |
83 | Дублікат повідомлення |
84 | Відсутній текст повідомлення |
85 | Неправильне альфаім’я (підпис відправника) |
86 | Текст повідомлення містить заборонені слова |
87 | Занадто довгий текст повідомлення |
88 | Ваш профіль заблокований за порушення, зв'яжіться з відділом підтримки |
999 | Специфічна помилка конкретного оператора, необхідно уточнювати додатково |
У цьому переліку наведені найчастіші коди помилок. Якщо якогось коду немає в списку, будь ласка, зв'яжіться з відділом підтримки.