Опис роботи зі шлюзом TurboSMS за допомогою SQL підключення до бази даних
Наша база даних працює під управлінням СУРБД MySQL 5. Для того щоб мати можливість підключатися безпосередньо до нашої БД, Ви повинні в розділі налаштувань шлюзу поставити пташку "SQL" в полі «Способи підключення». Після цього буде створений Власний кабінет з логіном та паролем, які Ви вказали для підключення до шлюзу, а також таблиця для зберігання Ваших даних в БД «users».
Після всього цього можна підключатися до БД і працювати з нею. Підключайтесь до БД будь-яким доступним Вам способом. Сервер БД знаходиться за адресою sql.turbosms.ua, робоча база даних - «users», ім'я Вашої таблиці таке ж, як і логін підключення до шлюзу 1.
Створений Власний кабінет має обмежений доступ. Ви можете записувати значення ТІЛЬКИ в конкретні поля, а також можете видаляти записи. Змінювати значення полів або структури таблиці Ви не можете. Перевірка на наявність нових записів проводиться кожну секунду. Всі оброблені записи стають доступними для перегляду в web інтерфейсі TurboSMS.
Кодування таблиці - utf8, тому кириличний текст повідомлень повинен бути в кодуванні UTF-8. Щоб коректно вставляти російськомовний текст і читати тексти статусів відправлення після підключення до серверу, виконуйте запит SET NAMES utf8;. Для використання нашої БД в інших СУРБД встановіть драйвер MySQL ODBC 5.1, або MySQL ODBC 3.ХХ. При використанні драйвера версії 5.1 можуть виникнути проблеми з правами, тому рекомендуємо використовувати версію 3.XX
За замовчуванням, при підключенні діє часовий пояс України (UTC+2, UTC+3 в літній час). Для зміщення тимчасової зони використовується запит виду SET timezone = '+00:00';, де +00:00 — зміщення тимчасової зони.
Для стабільної роботи сервісу та швидкого виконання запитів пошуку даних в таблицях, ми видаляємо записи, які були додані більш ніж 180 днів (пів року) тому. Також, якщо за цей період по налаштованому підключенню не було додано жодного запису, то ми видаляємо і його. Створити нове підключення ви можете в будь-який момент в своєму кабінеті користувача.
Увага! Всі повідомлення відразу ж після додавання потрапляють в базу даних TurboSMS, подальші зміни вмісту sms НЕ синхронізуються. Якщо Вам потрібно щось змінити у прийнятих до опрацювання повідомленнях, необхідно спочатку видалити їх, а потім додати ще раз з оновленими даними.
Структура таблиці користувача
Поле | Тип | Доступ | Призначення |
---|---|---|---|
id | integer | Читання | Автоінкрементне поле зберігає ID повідомлення для швидкого пошуку |
msg_id 2 | string (36) | Читання | ID повідомлення в системі. За даним ID Ви можете дізнаватися статус доставки |
number | string (21) | Повний | Номер отримувача, який задається у міжнародному форматі, тільки цифри |
sign | string (11) | Повний | Альфаім’я (підпис відправника) |
message | string (1530) | Повний | Текст повідомлення |
wappush 3 | string (128) | Повний | Посилання WapPush, включно з http:// |
is_flash 3 | bool | Повний | Флаг flash повідомлення (1 - так, 0 - ні) |
cost 2 | decimal(4,2) | Читання | Вартість повідомлення у гривні |
balance 2 | decimal(10,2) | Читання | Залишок грошей на балансі користувача після обробки |
added 2 | timestamp 4 | Читання | Дата і час додавання запису у таблицю |
send_time | timestamp 4 | Повний | Дата і час запланованої відправки повідомлення |
sended 2 | timestamp 4 | Читання | Дата і час фактичної відправки повідомлення |
received 2 | timestamp 4 | Читання | Дата і час поновлення статусу |
error_code 2 | string (3) | Читання | Код помилки при обробці |
string | Читання | Статус доставки за специфікацією протоколу SMPP v3.4 |
1 Зверніть увагу, при зміні логіна підключення до шлюзу змінюється Власний кабінет і назва Вашої таблиці, тому будьте уважні
2 Дані полів заповнюються нашим сервером при обробці повідомлення. Якщо у значеннях полів вказано NULL, отже, обробка ще не проводилася
3 Деякі моделі телефонів не підтримують wappush і flash повідомлення
4 Формат дати для всіх полів дати і часу: ГГГГ-ММ-ДД ЧЧ:ММ, враховується встановлений часовий пояс з'єднання
Опис значень поля status
status | Опис |
---|---|
NULL | Повідомлення, що не оброблено |
ACCEPTD | Повідомлення прийнято до опрацювання |
ENROUTE | Повідомлення надіслано до мобільної мережі |
DELIVRD | Повідомлення доставлено отримувачу |
EXPIRED | Закінчився термін повідомлення |
DELETED | Видалено оператором |
UNDELIV | Не доставлено |
REJECTD | Повідомлення відхилено |
UNKNOWN | Невідомий статус |
ООпис значень поля error_code
error_code | Опис |
---|---|
0 | Помилок немає |
2 | Не вдалося зберегти дані, зв'яжіться з відділом підтримки, якщо помилка буде повторюватися |
23 | Помилки у номері отримувача |
34 | Країна отримувача не підтримується, необхідна додаткова активація |
36 | Не вдалося відправити повідомлення, зв'яжіться з відділом підтримки, якщо помилка буде повторюватися |
40 | Недостатньо коштів на балансі |
46 | Номер отримувача у стоплисті |
69 | Альфаім’я (підпис відправника) заборонено адміністратором |
83 | Дублікат повідомлення |
84 | Відсутній текст повідомлення |
85 | Неправильне альфаім’я (підпис відправника) |
86 | Текст повідомлення містить заборонені слова |
87 | Занадто довгий текст повідомлення |
88 | Ваш профіль заблокований за порушення, зв'яжіться з відділом підтримки |
999 | Специфічна помилка конкретного оператора, необхідно уточнювати додатково |
У цьому переліку наведені найчастіші коди помилок. Якщо якогось коду немає в списку, будь ласка, зв'яжіться з відділом підтримки.