Меню

24 листопада — Чорна п'ятниця в Україні. Підвищуємо продажі SMS-розсилкою!

Чорна п'ятниця 2017. Збільшуємо продажі SMS розсилкою — TurboSMS http://turbosms.ua/files/articles/black-friday-img.jpg Украина
Опубліковано - 16 листопада 2017 р.
24 листопада — Чорна п'ятниця в Україні. Підвищуємо продажі SMS-розсилкою!

Як відомо, традиції Чорної п'ятниці прийшли до нас із США. Спочатку під словосполученням "Чорна п'ятниця" мався на увазі обвал ринку золота 24 вересня 1869 року. Також "Чорна п'ятниця" позначала будь-яку п'ятницю, 13-го. Однак з часом так стали іменувати масові розпродажі після Дня подяки (в США - четвертий четвер листопада), які, відповідно, проходили в п'ятницю. І вже до кінця 1980-х років цей термін остаточно закріпився за днем ​​тотальних розпродажів. У 2017 році Чорна п'ятниця відбудеться 24 листопада. Великі торгові центри, інтернет-магазини і навіть невеликі магазинчики порадують шопоголіків приємними цінами на одяг, взуття, техніку, аксесуари, книги і багато іншого.

Смс-маркетинг та Чорна п'ятниця

Надсилайте унікальні пропозиції своїм клієнтам, висилайте їм знижки і запрошуйте відвідати Ваш магазин або заклад - не пропустіть можливість підвищити продажі і поповнити базу клієнтів!

Чорна п'ятниця 2017 в Україні

Чорна п'ятниця асоціюється у покупців з нереальними знижками і початком святкового шопінгу. Під цей день спеціально організуються маркетингові кампанії, які оголошують про наближення Чорної п'ятниці, в тому числі використовуючи розсилку повідомлень.

95% повідомлень відкривається мобільними користувачами! Мобільний телефон під рукою в будь-який час майже у всієї цільової аудиторії. Саме тому смс-маркетинг має великий вплив на продажу під час Чорної п'ятниці не тільки в США, але і в країнах СНД.

Як застосовувати розсилку повідомлень в Чорну п'ятницю?

Організаціям і підприємствам, магазинам і салонам, ресторанам та інтернет-сервісам варто використовувати розсилку повідомлень перед і в день Чорної п'ятниці для того, щоб:

  1. 1 Доставити клієнтам повідомлення про розпродаж. Смс-розсилка допоможе швидко проінформувати всю вашу клієнтську базу про проведення дня Чорної п'ятниці.
  2. 2 Надсилати щоденні унікальні пропозиції або унікальні пропозиції тижня протягом місяця, які підведуть до дня Чорної п'ятниці.
  3. 3 Надсилати ексклюзивні знижки вашим клієнтам, для того щоб налагодити з ними зв'язок протягом усього періоду.
  4. 4 Інформувати про проведення будь-якого конкурсу в день Чорної п'ятниці, конкурс необхідний для того щоб залучити більшу кількість споживачів і збільшити кількість контактів вашої бази клієнтів.
  5. 5 Розповісти про флеш-продажах вашої цільової аудиторії для того, щоб організувати деяку напругу серед клієнтів, які вже з нетерпінням очікують Чорну п'ятницю. Напишіть про обмежену кількість знижок, товарів і про обмеження часу проведення акції - ви зацікавите ваших покупців ще сильніше.

Що після Чорної п'ятниці?

Після закінчення Чорної п'ятниці бізнеси мають величезну базу даних клієнтів, які зробили покупки. А це означає, що протягом наступного року можна буде використовувати їх мобільні телефони для розсилки повідомлень з іншою рекламною інформацією для стимулювання здійснення інших покупок.

Смс-розсилка - це ефективний маркетинговий інструмент, який буде відмінно працювати одночасно і з соціальними медіа, і з контекстною рекламою, залучаючи додаткових клієнтів і збільшуючи доходи бізнесів під час Чорної п'ятниці.

Поділитися у соц. мережах:
Також читайте:

Ошибка