Спілкуйтеся з клієнтами в зручному для них месенджері, яким користуються більше 20 мільйонів людей в Україні. Надсилайте знижки, привітання, акційні пропозиції та транзакційні повідомлення через офіційний бізнес-аккаунт в Viber — це сучасно і надійно, вигідніше й ефективніше звичайних SMS.
96% користувачів смартфонів в Україні використовують Viber
85% читають повідомлення від бренду в месенджері
45%
переходять за посиланнями
в повідомленні
Бізнес-повідомлення не блокуються Viber і викликають довіру у клієнтів.
Надсилайте повідомлення з логотипом і назвою вашої компанії або бренду.
Не прийдеться економити символи як в звичайних SMS.
Надсилайте місткі повідомлення, викликайте емоції у клієнтів додаючи в текст смайлики.
Повідомлення з картинкою краще сприймається і запам’ятовується.
Привертайте увагу клієнтів, додавайте в повідомлення фото товару або банер рекламної акції.
Посилання на ваші акаунти в соціальних мережах, YouTube, Google Docs, інші.
Не обмежуйтеся однією кнопкою — додавайте в повідомлення необхідну кількість посилань.
Відстежуйте кількість кліків по кнопці, щоб поліпшити звіти.
Додавайте UTM-мітки до кнопки для Google Analytics або дивіться статистику переходів в особистому кабінеті TurboSMS.
Оплата тільки за доставлені повідомлення
Кращі ціни на ринку України
Цілодобова Служба підтримкм
Надсилайте повідомлення через зрозумілий web-інтерфейс, забудьте про налаштування складних програм на вашому комп’ютері.
Зареєструйтеся та створіть розсилку в Viber самостійно.
Розсилайте повідомлення відразу або плануйте відправку на певну дату і час.
Звільніть себе від завдань, TurboSMS сам відправить повідомлення у вказаний вами час.
Хочете, щоб клієнт гарантовано отримав повідомлення, навіть якщо у нього немає Viber?
Увімкніть опцію довідправлення при створенні розсилки і система автоматично відправить SMS тим клієнтам, які не отримали повідомлення в Вайбер.
Автоматизуйте відправку Viber-повідомлень з вашого сайту, додатку або CRM.
Надішліть посилання на HTTP API вашому розробнику і він налаштує автоматичну відправку Viber-повідомлень з вашої системи під ваші завдання.
Розсилайте повідомлення, відповідайте на запитання, приймайте замовлення, збирайте відгуки та консультуйте своїх клієнтів у Viber-чаті.
Увімкніть опцію під час реєстрації відправника та використовуйте всі можливості Viber для бізнесу. Спілкування клієнта з менеджером, обмін зображеннями, документами та багато іншого.
Дивитися тарифи для інших країн
Сума одноразового платежу при поповненні рахунку | Вартість чат-сесії, гривень | Вартість Viber-повідомлення, гривень | |
Транзакційне | Рекламне | ||
до 999 гривень | 0.88 | 0.38 | 1.05 |
від 1 000 до 9 999 гривень | 0.87 | 0.37 | 1.03 |
від 10 000 гривень | 0.86 | 0.36 | 1.01 |
Гральні та фінансові організації | 1.25 | 0.55 | 1.45 |
Вартість місячного мінімального пакету за користування Viber-відправником становить 8 400 гривень.
Цю суму можна витратити на відправку повідомлень та чат-сесії протягом оплаченого місяця.
Відправляти одиночні повідомлення із загальним відправником можна відразу після реєстрації на сайті.
Масова вайбер розсилка через офіційний канал Viber можлива тільки після укладення з нами договору і активації власного відправника. Ознайомитися з інструкцією по активації відправника можна в особистому кабінеті в розділі «Відправники Viber».
Дивитися відео на YouTube:
Як розіслати клієнтам Viber рекламу?
Як додати відправника Viber?
Так, для цього у нас є HTTP API.
Залежить від того, які повідомлення ви будете відправляти:
рекламні – від 1,01 грн/повідомлення по Україні;
транзакційні - від 0,36 грн/повідомлення по Україні.
Ви платите тільки за доставлені повідомлення. Більш детально ознайомитися з тарифами можна на сторінці цін.
Заборонено відправляти текст, що суперечить законодавству, в тому числі інформацію про мікрофінанси, тютюнові вироби, алкогольні напої, зброю, проституцію, а також нецензурну лексику, політичну агітацію і заклики до масових зібрань.
Повідомлення будуть доставлені на всі пристрої, що працюють на ОС: Android, iOS, macOS, Windows або Linux.
Всі відправки повідомлень йдуть тільки по офіційному каналу Viber.
За замовчуванням доступна можливість розсилки одиночних повідомлень з загальним відправником.
Ознайомитися з інструкцією по активації власного відправника можна в особистому кабінеті в розділі «Відправники Viber» або зателефонувавши в нашу Службу підтримки..
Дивіться відео: Як додати власного Viber-відправника.
Це повідомлення з інформацією про рекламу товарів або послуг, проведення розіграшів, акції та знижки. А також привітання клієнтів зі святами.
Це сервісне повідомлення з інформацією про будь-які операції або транзакції, здійснені для клієнта: статус замовлення, надсилання кодів підтвердження, зміна балансу.
Чат-сесія — це 24 години з моменту початку діалогу або досягнення ліміту в 60 вихідних повідомлень при спілкуванні з кожним окремим клієнтом. Сесія починається коли ваш клієнт вступає з вами в чат, а оплачується після вашої відповіді на його звернення.