Збільшуємо продажі за допомогою SMS-маркетингу напередодні 8 березня

Після Нового року 8 березня – найприбутковіше свято для власників бізнесу. Бізнес у сфері туризму, харчування, розваг і спорту, моди й краси; інтернет-магазини і служби доставки мають унікальну можливість напередодні Міжнародного жіночого дня збільшити клієнтську базу, стимулювати продажі і підвищити впізнаваність бренду.
Ще б пак, адже весняне свято 8 березня - це один із найулюбленіших днів прекрасної половини людства. Саме на нього всі чоловіки намагаються подарувати своїм коханим дівчатам, дружинам, мамам, колегам і подругам найкращі подарунки.
І у вашого бізнесу має бути величезний стимул стати тією фірмою, компанією, сервісом або магазином, в якому ваш потенційний клієнт (а це, у першу чергу, чоловіки) зробить покупку напередодні свята!
Що потрібно зробити для того, щоб виділитися серед 1000 конкурентів напередодні 8 березня?
Безумовно, вам потрібна якісна рекламна кампанія, яка допоможе «продати» ваші товари та послуги максимальній кількості клієнтів.
В якості основного або додаткового маркетингового інструменту ми пропонуємо вам скористатися масовою розсилкою повідомлень.
Саме напередодні 8 березня SMS-розсилка допоможе вам повідомити потенційним клієнтам про ваші послуги, підвищити їх лояльність і налагодити максимально ефективну і доброзичливу комунікацію.
Специфіка просування вашого бізнесу за допомогою SMS-маркетингу напередодні 8 березня:
Аналіз цільової аудиторії
Для того щоб розсилати рекламні пропозиції, ви повинні визначити особливості ваших потенційних покупців. Хто головний клієнт вашого бізнесу в це свято - чоловік чи жінка? Де він буває? Що їй подобається? Яку проблему він / вона хоче вирішити, купуючи товар у вас? Наприклад, якщо ваш бізнес робить ставку на продаж товарів чоловікам, тоді є сенс пропонувати не просто подарунки, а готові комплексні рішення щодо вибору найкращих презентів. Зіграйте на тому, що чоловікам, як правило, нелегко визначитися з подарунками для жінок.
www.best-gift.ua
Зверніть увагу на корпоративних клієнтів
На 8 березня прийнято дарувати подарунки не тільки коханим жінкам і подругам, але й колегам. І різні фірми можуть бути зацікавлені в оптовій купівлі подарунків співробітницям або в замовленні будь-якої послуги. Виберіть ваших потенційних корпоративних клієнтів і підготуйте для них окрему рекламну розсилку повідомлень.
www.spabeauty.ua
Зробіть акцент на подарунки для двох
Незважаючи на те, що 8 березня - це жіночий день, запропонуйте вашим потенційним клієнтам ідеї проведення цього свята удвох. Прогулянка на конях, романтична вечеря, SPA-процедури, гончарне майстерство, фотосесія, кінопобачення, майстер-клас із живопису - цікавих варіантів мільйон!
Тел.: 0442248668
Продумайте кампанію знижок, приурочену до свята
Обов'язково для залучення клієнтів використовуйте різні знижки і промоакції. Спеціальні акції - це ключ до ефективної реклами вашого бізнесу напередодні 8 березня. Після того, як ваша знижкова кампанія буде підготовлена, повідомте про неї всю вашу клієнтську базу за допомогою SMS-розсилки.
Зробіть ексклюзивну пропозицію жінкам
Напередодні жіночого дня запропонуйте прекрасній половині людства унікальні знижки, послуги та подарункові сертифікати.
italy-cooking.com.ua
Обов'язково підготуйте вітальну розсилку
Ну, а як же без теплих побажань дівчатам в такий чудовий день?
www.sportclub.ua
5 корисних порад з організації SMS-розсилок перед 8 березня:
- 1 Зробіть SMS-розсилку заздалегідь, мінімум за 4-5 днів до головного святкового дня.
- 2 Підготуйте серію SMS-листів, для того щоб максимально зацікавити ваших клієнтів.
- 3 Перше SMS може бути про готове рішення подарунків для дівчат або про варіанти цікавого святкування 8 березня.
- 4 Друге - про вашу акційну пропозицію.
- 5 Третє - привітання зі святом.
Така серія SMS-розсилок допоможе вам справити хороше враження на клієнта і мотивує його скористатися саме вашими послугами або придбати саме ваш товар у якості подарунка на 8 березня. Налагоджена взаємодія з клієнтом за допомогою SMS-розсилки - запорука зростання продажів напередодні 8 березня.
Також читайте:
-
Будь в тренді: сторітеллінг в SMS-маркетингу
17 січня 2019Дізнатися більше -
Особливості створення текстів смс розсилки для жінок
25 серпня 2016Дізнатися більше -
10 різновидів знижок для смс-розсилки, які підвищують продажі
17 квітня 2015Дізнатися більше -
11 секретів SMS повідомлення, що продає
11 березня 2019Дізнатися більше