ru

Менеджер з технічної підтримки

Посадові обов’язки:

  • Допомагати клієнтам у вирішенні будь-яких питань по роботі сервісу;
  • Швидко реагувати та забезпечувати комфорт клієнтам;
  • Підтримувати високий імідж компанії, роблячи все можливе для задоволення клієнта при роботі з нашим сервісом;
  • Вміти комунікувати з іншими відділами для передачі інформації, якщо проблема виходить за рамки ваших компетенцій.

Вимоги до кандидата:

  • Технічна освіта;
  • Впевнений користувач ПК;
  • Бажання вчитися та розвиватися.

Ключові навички:

  • Вміння працювати в команді та відмінні комунікативні навички;
  • Уважність до деталей;
  • Високий рівень відповідальності та грамотність;
  • Орієнтація на якісне обслуговування клієнтів.

Умови:

  • Графік роботи позмінний (є нічні зміни), офісний формат;
  • Зручне розташування офісу;
  • Дружний та комфортний колектив;
  • Менторська підтримка.

Готові надати необхідну підтримку та навчання для успішної роботи на посаді.

Якщо ви готові долучитися до команди, надсилайте ваше резюме на пошту:
hr@turbosms.ua

Ошибка