Ми використовуємо файли Cookies для покращення вашої взаємодії з сайтом. Продовжуючи перегляд сторінок сайту, ви погоджуєтесь із використанням Cookies. Детальніше
Менеджер з технічної підтримки
Посадові обов’язки:
Допомагати клієнтам у вирішенні будь-яких питань по роботі сервісу;
Швидко реагувати та забезпечувати комфорт клієнтам;
Підтримувати високий імідж компанії, роблячи все можливе для задоволення клієнта при роботі з нашим сервісом;
Вміти комунікувати з іншими відділами для передачі інформації, якщо проблема виходить за рамки ваших компетенцій.
Вимоги до кандидата:
Технічна освіта;
Впевнений користувач ПК;
Бажання вчитися та розвиватися.
Ключові навички:
Вміння працювати в команді та відмінні комунікативні навички;
Уважність до деталей;
Високий рівень відповідальності та грамотність;
Орієнтація на якісне обслуговування клієнтів.
Умови:
Графік роботи позмінний (є нічні зміни), офісний формат;
Зручне розташування офісу;
Дружний та комфортний колектив;
Менторська підтримка.
Готові надати необхідну підтримку та навчання для успішної роботи на посаді.
Якщо ви готові долучитися до команди, надсилайте ваше резюме на пошту: