Меню

ТОП-3 СПОСОБИ — відстежуємо ефективність смс-розсилок

ТОП-3: Як відстежити ефективність СМС розсилки? — TurboSMS http://turbosms.ua/files/articles/effectivnost-sms-rassilok.jpg Украина
Опубліковано - 1 жовтня 2014 р.
ТОП-3 СПОСОБИ — відстежуємо ефективність смс-розсилок

Основне завдання смс розсилки - це стимулювати потенційного клієнта виконати потрібну вам дію. Тому говорити про результат смс-розсилки можна лише тоді, коли потенційний клієнт, якому ви відправили повідомлення, зацікавився товаром або послугою і подзвонив до вашого відділу продажів, відвідав магазин або перейшов на ваш сайт. Дуже важливо відслідковувати саме ці чинники!

Але головним показником ефективності є кількість проданого товару чи наданих послуг.
Емоція, яку ви викличете у клієнта за допомогою тексту повідомлення, - це 50% успіху для позитивного відгуку людини та її дії.

Відстежуємо єфективність смс розсилок

Оцінюючи ефективність смс-розсилки, ви повинні розуміти, що вам важлива не просто дія людини, а й те, скільки вона принесе вашому бізнесу грошей.

Щоб найбільш дієво оцінити результати смс-розсилки, вам потрібно регулярно фіксувати всіх клієнтів, які звернулися після отримання смс. Давайте розглянемо найбільш популярні способи, як це можна зробити.

# 1 — Звернення за адресою

У тексті повідомлення вкажіть свою адресу. Проінформуйте клієнта про те, що він зможе отримати знижку тільки при пред'явленні отриманого повідомлення.

# 2 — Звернення за промо-кодом

Додавайте до ваших повідомлень промо-коди або ж будь-які кодові слова, які буде необхідно назвати по телефону, відправити у відповідному повідомленні або ввести на сайті клієнту для отримання знижки, подарунка або покупки товару.

# 3 — Перехід за посиланням

Чудовим рішенням стане додавання посилання на заздалегідь підготовлену сторінку на вашому сайті, яка спеціально оптимізована під мобільні пристрої.

Якщо такої сторінки немає, можна поставити посилання і на звичайну сторінку вашого сайту. У такому випадку необхідно упевнитися, що посадкова сторінка коректно відображається на різних мобільних пристроях. Зробити це можна за допомогою онлайн-сервісів, наприклад, такого як цей.
Відстежити кількість переходів за посиланням не складе труднощів.

Відстеження кількості переходів по посиланню за допомогою Google Analytics і Bitly.com:

Щоб відстежувати статистику переходів Ваш сайт повинен бути підключений до Google Analytics. На сторінці сайту має бути присутній код відстеження даної системи статистики.
Для відображення звіту про статистику переходів, посилання на сайт необхідно розмістити з використанням UTM-міток. Зробити це можна за допомогою спеціального інструменту – компоновщик URL від Google. Тут ви можете вказати будь-які параметри. Наприклад, якщо це таргетована розсилка - можна вказати: місто, мобільний оператор, помітити текст повідомлення та інше. На зображенні помічені поля обов'язковы до заповнення.

Розмітка посилання з використанням UTM-міток

Отримане посилання можна зробити меншим (за довжиною) за допомогою сервісів скорочення URL, наприклад, Bitly.com.

Сервіс простий у реєстрації і використанні. Також в ньому представлена детальна статистика по переходах, включаючи місце розташування користувача, час і кількість переходів.

ВАЖЛИВО: Ви можете використовувати будь-який інший сервіс для скорочення URL. Перед масовим розсиланням протестуйте відправку SMS з коротким посиланням. На даний момент оператори мобільного зв'язку БЛОКУЮТЬ повідомлення з короткими посиланнями, які згенеровані за допомогою сервісу Google - Google URL Shortener.

Звіт переходів за посиланням в сервісі Bitly.com

Далі додаємо посилання в текст повідомлення. Після чого Ви зможете побачити кількість переходів на ваш сайт із повідомлень, конверсії, показник відмов та іншу інформацію про поведінку користувачів у звіті Google Analytics, який буде доступний в розділі Джерела трафіку → Кампанії

Звіт Google Analytics по переходах на сайт за посиланням в SMS

Застосовуючи ці 3 способи, ви зможете відстежити ефективність смс-розсилки. Відстежуючи дзвінки, відвідування сайту або магазину, прив'язуючи звернення клієнтів до певної кількості знижок і подарунків, ваш бізнес підвищить свій прибуток.

Від чого залежить відгук потенційних клієнтів?

Є багато факторів, які впливають на вибір людини зробити якусь дію чи ні. І оскільки реклама - це прямий вплив на психіку клієнта, його емоції, то дуже важливо розуміти, на що реагують люди.

Тому важливо:

  • Відправляти повідомлення цільовій аудиторії - якість бази мобільних телефонів абонентів.
  • Рекламний текст смс і цінність пропозиції, яку ви робите клієнту.
  • Наявність закликів до дії.
  • Наявність контактних телефонів, адреси або посилання на ваш сайт.

Увага! Якщо у вашому повідомленні немає адресних даних, контактного телефону, і ви максимально зменшили кількість символів у повідомленні, щоб зробити його відправку дешевшою, то будьте впевнені, що така розсилка матиме 0% результат.

Розраховуємо эфективність смс-розсилки. ROI

Це дуже просто! Порахуйте прибуток, який ви отримали після проведення смс-розсилки і поділіть його на суму, яку ви витратили безпосередньо на саму розсилку повідомлень.

Поділитися у соц. мережах:
Також читайте:

Ошибка