ru

Статті

Як посилити текст смс розсилки, використовуючи порівняння?

Як посилити текст смс розсилки, використовуючи порівняння?

Опубліковано: 20 червня 2017

Якщо вам здається, що ви вже використали все що могли для текстів ваших смс кампаній і не знаєте, яку ще фішку можна додати, вам дійсно необхідно додати в тексти щось особливе, таке, що буде не просто мотивувати клієнтів до покупки, але і залишати слід в їх пам'яті.

Суперінструмент, який ви можете впровадити в ваші смс-кампанії і який пожвавить тексти, зробить їх більш цікавими і смачними для аудиторії, - це прийом порівнянь.

Він також називається прийом аналогії, коли ви порівнюєте одне поняття з іншим, для того щоб більш детально описати характеристики першого поняття. Ви говорите про А, маєте на увазі Б, порівнюєте їх, знаходячи схожі риси.

Наприклад:

  • «Працювати на роботі, яка не подобається - це як бігти все життя марафон і не перетнути фінішну стрічку» (реклама тренінгу по саморозвитку);
  • «Подорожувати, не знаючи англійської, - це як мати валізу з 1000 $ і залишити його в автобусі» (реклама курсів розмовної англійської);
  • «Ходити в спортзал, але продовжувати їсти цукерки - це як чоботар без чобіт» (реклама курсу по дієтології).

Чому прийом аналогії варто впровадити в вашу смс розсилку?

  1. 1 У порівнянні ви апелюєте до ключової проблеми клієнта. За допомогою аналогії ви можете дуже жорстко, але при цьому приховано натиснути на саму больову точку споживача, для того щоб змусити його купити ваш товар або замовити послугу.
  2. 2 За допомогою аналогії ви змушуєте одержувачів смс думати, так як вона привертає увагу. Ви зможете донести просту ідею, заклик до дії без важких слів. Просто використовуйте метафори і порівняння.
  3. 3 Використовуючи аналогію, ви можете мотивувати клієнтів змінити кут зору. Це відмінний спосіб пояснити ціну або підкреслити вигідні переваги.
  4. 4 За допомогою порівнянь ви збагачуєте ваші смс-тексти. Робите їх яскравішими, простішими і більш незабутніми. Порівняння активують уяви.

Для того щоб знайти максимально підходяще порівняння для вашого товару або послуги, зробіть наступні кроки:

  • Перерахуйте відмінні характеристики товару або послуги.
  • Знайдіть поняття зі схожими характеристиками.

Наприклад, ви продаєте найшвидші автомобілі. Порівнюйте покупку автомобіля з бігом найшвидшого гепарда в світі. Або ви пропонуєте дитячі товари, іграшки, одяг. Ви можете провести аналогію з мультиком «Малюк і Карлсон», коли Малюкові подарували собаку. Тобто, ви продаєте не просто товари, ви продаєте щастя, яке отримає дитина.

Корисні рекомендації:

Додавайте гумор навіть в здавалося б найсерйозніші тексти. Додавайте яскраві описи, це той випадок, коли підійдуть смачні епітети і прикметники.

Ошибка