З метою утримання наявних клієнтів, для повідомлення їх про новини, акції, нові надходження товару або про плановані заходи, а також для залучення нових клієнтів, учасники ринку активно використовують смс розсилки.
В індивідуальних повідомленнях йдеться про інформацію приватного характеру: отримання виграшу або додаткових привілеїв, зміну особистих даних і паролів. Для повідомлень загального характеру використовується масова розсилка смс, яка дозволяє одночасно відправити СМС на багато номерів телефонів.
Специфіка застосування
У невеликих компаніях зі скромними обертами і з поки що мінімальною кількістю постійних клієнтів, у персоналу є можливість відправляти одиночні повідомлення кожному з них. При роботі з великою базою контактів зручніше, вигідніше і простіше використовувати спеціальні сервіси, які надають послуги з відправлення повідомлень одночасно на багато номерів телефонів, а точніше - масові розсилки СМС. Для швидкого старту досить просто зареєструватися, завантажити списки контактів, поповнити баланс на сервісі, після чого можна буде скористатися послугами СМС сервісу.
Особливості сервісу
Відразу варто відзначити, що вартість смс розсилки, як правило, зменшується зі збільшенням кількості абонентів, яким його потрібно відправити. Під час таких розсилок за бажанням клієнта, що звернувся, телефонні номери можуть бути розділені на групи по будь-яким критеріям. Розсилка здійснюватиметься на вибір для одного, декількох або всіх контактів з адресної книги.
Відправлення SMS на безліч номерів здійснюється буквально в лічені хвилини. Також є можливість інтегрувати СМС розсилку в свій сайт, 1C або будь-яке інше ПЗ. Для цього необхідно підключитися до СМС шлюзу TurboSMS.
Приклад використання
Наприклад, для привітання контрагентів з їх професійним святом можна створити окрему групу контактів, яка в подальшому зберігається, і щороку в певний день партнери по бізнесу будуть отримувати привітання. Витрати коштів і часу на такі знаки уваги мінімальні, а ефект буде тільки позитивним.