ru

Статті

5 приводів для SMS-розсилок після 8 березня

5 приводів для SMS-розсилок після 8 березня

Опубліковано: 11 березня 2019

Друзі, зустрічаємо весну з TurboSMS! Попереду теплі дні, збільшення купівельної активності і безліч цікавих приводів для SMS і Viber-розсилок! Саме час збільшувати прибутковість свого бізнесу, активно працювати над просуванням проектів та запускати ефективні рекламні кампанії.

Не бійтеся ризикувати, пробувати нове і взаємодіяти зі своїми клієнтами. Станьте ближче своєї аудиторії і отримуйте лояльність до бренду, позитивне ставлення до вашої компанії і активні продажі!

Інформаційні приводи для SMS-розсилок у березні 2019:

15 березня

Всесвітній День захисту прав споживачів
Велике свято або акцію з цього приводу зробиш навряд чи, але провести міні-екскурсію по виробництву або влаштувати дегустацію своєї продукції під привід можна. Нехай клієнти знають, що у вашій компанії поважають їх права.

17 березня

День святого Патріка
В останні роки цей привід дуже популярний серед молоді, «зелені вечірки» влаштовують всі від магазинів одягу до барів і кінотеатрів. День святого Патріка асоціюється з Ірландією, циліндрами зеленого кольору, парадами і знаменитим трилисником. Якщо вам потрібен привід для веселого і яскравого свята - забирайте в скарбничку!

День працівників житлово-комунального господарства в Україні
Професійне свято, про яке потрібно не забути, якщо ви так чи інакше пов'язані з працівниками ЖЕКу. Вітальна SMS-розсилка в якості привітання буде доречною.

22 березня

Міжнародний День таксиста
У цей день служби таксі не тільки можуть привітати своїх працівників, а й організувати міні-знижки або бонусні акції для клієнтів. Попросіть постійних пасажирів залишити відгуки про роботу вашої компанії, поставити потрібні хештеги в соц.мережах або взяти участь у розіграші. Використовуйте привід по повній!

27 березня

Всесвітній День театру
Сьогодні сучасні театральні постановки популярні не тільки у інтелігенції пенсійного віку, а й у молодих людей і навіть підлітків. Прекрасний привід може стати основою для маркетингової кампанії на нову аудиторію і залучити в театр нових відвідувачів і шанувальників.

Ошибка