ru

Статті

SMS розсилки при веденні бізнесу

SMS розсилки при веденні бізнесу

Опубліковано: 4 березня 2013

Шляхи взаємодії компаній зі своїми клієнтами розвиваються стрімкими темпами. Пошта і реклама в друкованих виданнях сьогодні замінюються електронною поштою, але швидкість і зручність повідомлення по електронній пошті тягнуть за собою надлишок небажаних повідомлень і спаму. Мобільні повідомлення виникли як новий спосіб контакту з клієнтами. Їх головні плюси – це швидкість, актуальність і результативність.

СМС-розсилка – цей винахід могутніше, ніж віагра! Так як дана технологія бізнесу збуджує зацікавленість, про яку й мріяти не можуть ніякі інші маркетингове інструменти! Насправді про її ефективність підозрюють лише деякі. І саме тому ті, хто входить в їх кількість, отримують щомісячну прибуток у розмірі кількох сотень тисяч доларів. Заробіток, як в інтернеті, так і оффлайн за допомогою сучасних смс технологій вважається найприбутковішим бізнесом і тільки тому, що майже у всіх сьогодні є мобільний телефон.

SMS розсилки в бізнесі

На даний момент рекламну кампанію неможливо уявити без смс розсилки, яка дозволяє моментально зв'язатися зі споживачем та надати йому всю потрібну інформацію.

Аналітики вважають, що за sms-маркетингом майбутнє всієї рекламної сфери. Його ефективність вже сьогодні в рази перевищує ефективність від ЗМІ. Найближчим часом 20% рекламного ринку займатиме саме смс реклама.

Сьогодні мобільна реклама швидкими темпами розвивається в США, європейських країнах, Японії, Південній Кореї та інших регіонах. При цьому такі розсилки значно нижче вартості інших рекламних заходів. Тому при мінімальних затратах грошових коштів ефективність рекламної кампанії значно зростає.

Так, наприклад, Lexus збільшив трафік свого сайту більш ніж на 300% за допомогою СМС розсилки. Це чудовий приклад СМС розсилки для бізнесу.

Можливості СМС розсилок

Смс розсилка – це надійна і перевірена технологія просування бізнесу, за допомогою якої ви зможете:

  • Інформувати клієнтів про оновлення асортименту
  • Оповістити про найближчі маркетингові акції
  • Проінформувати про проведення розіграшів
  • Нагадати про важливу подію
  • Привітати споживачів з наступаючим святом.

Розглянемо ефективність цього маркетингового інструменту на прикладі роботи інтернет магазину. SMS розсилка дозволяє оповіщати менеджерів про вчинення нової покупки, а клієнтам дізнаватися — про статус свого замовлення.

Крім того, дана технологія дозволяє збільшити кількість повторних покупок. Акції з обмеженим періодом дії дають добрий ефект навіть для товарів середньої цінової категорії, і SMS-повідомлення ідеально підходять для того, щоб проінформувати про них покупців.

Можливості сервісу TurboSMS

За допомогою даного сервісу ви отримаєте можливість не тільки збирати контактні дані клієнта та інформувати їх про ваші новини, але і приймати від них замовлення, а також отримувати відповідну інформацію. Це буде здійснюватися за допомогою прийому смс на короткий номер 8668. За допомогою цього сервісу ви зможете побудувати діалог з клієнтом за допомогою розсилки, при цьому автоматично всі номери клієнтів потрапляють в окрему групу для майбутніх розсилок. Все це ідеально працює з сервісом ТурбоСМС. У його асортименті досить широкий список послуг у цій сфері. За рахунок того, що є власний штат програмістів і розробників, сервіс смс розсилок постійно вдосконалюється. Будь-який користувач може вносити пропозиції, на основі яких постійно впроваджуються нововведення.

Смс можна розіслати, не встановлюючи додаткового технічного обладнання. Крім того, ви отримуєте можливість автоматизувати розсилку смс за допомогою підключення до спеціального шлюзу. За допомогою цього інструменту є можливість впровадити в ваше програмне забезпечення масову розсилку смс, які легко відправляти по мірі необхідності. Ідеальний варіант для магазину чи торгової площадки в глобальній мережі.

Ви навіть отримуєте можливість організувати власний сервіс смс розсилок, якщо захочете орендувати доступ до sms шлюзу російських операторів мобільного зв'язку та операторів інших країн СНД. Тут можна зареєструвати потрібну вам кількість підписів відправників рекламних повідомлень, щоб ваш клієнт відразу зрозумів, яка компанія до нього звертається. При бажанні ви можете створити групу смс розсилок. Для цього вам буде потрібно не більше хвилини. Цей час вам знадобиться на копіювання в сервіс номерів з вашої бази.

Ви зможете відправити розсилку в найкоротші терміни, тому що наша платформа протягом 5 хвилин сповістить кілька тисяч ваших споживачів. При цьому вам буде надана on-line статистика по всіх номерах. Ще сервіс дасть вам можливість розіслати повідомлення, відповідно до встановленого вами графіку, особисто звертаючись по імені до кожного абонента. Використанню смс розсилки може перешкоджати відсутність клієнтської бази, або її недостатній розмір.

Ошибка