У зв'язку з новими тенденціями маркетингу і регулярною появою та розвитком рекламних інструментів, представникам бізнесу зараз дуже важливо вибирати тільки ефективні маркетингові канали для залучення клієнтів.
Тому часто виникають питання: який маркетинговий інструмент краще використовувати і куди варто вкласти рекламний бюджет?
Ці питання стосуються і прийняття рішення при виборі каналу спілкування з клієнтами. Що краще: sms або email розсилка?
На це питання непросто відповісти однозначно, оскільки кожен бізнес має свою специфіку, визначені цілі та стратегії. Тим не менш, ми спробуємо вам допомогти визначитися.
Для того щоб вибрати необхідний саме для вашого бізнесу інструмент, потрібно об'єктивно оцінити всі переваги і недоліки sms і email маркетингу.
Еmail-маркетинг: за і проти
Використання еmail-маркетингу зараз знаходиться на піку! Величезна кількість бізнесів застосовує розсилку листів електронною поштою для збільшення продажів, клієнтської лояльності та налагодження комунікації зі споживачами товарів і послуг. З'явилися навіть окремі вакансії на посади email-маркетолога і email-копірайтера.
Чим же приваблює еmail-маркетинг власників бізнесу?
10 головних переваг еmail-розсилки
- Низька вартість відправки листів на сервісах, оплата трафіку.
- Стимулювання переходів на сайт за допомогою розміщення посилань в тексті листа.
- Можливість відправляти кілька видів листів для взаємодії з аудиторією (інформаційна, товарна, сервісна, рекламна, новинна розсилка). Відправка корисного і фанового контенту утримує читачів, а реклама продукту мотивує їх скористатися вашими послугами.
- Необмежена кількість символів в листі.
- Можливість додати корисний контент (відео, аудіо, фото) в лист для залучення читачів.
- Можливість оформити листи будь-яким способом, щоб візуалізувати основний посил.
- Можливість додати логотип для підвищення впізнаваності бренду.
- Надання користувачам можливості відписатися від розсилки.
- Повний звіт про доставку. Інтеграція з Google Analytics для аналізу переходу за посиланнями і дій користувачів.
- За допомогою якісної і регулярної розсилки email ви зможете вибудувати бренд, позиціонувати місію компанії і власну експертність з метою завоювання клієнтів.
5 основних недоліків email-маркетингу
- Тільки 50% користувачів щодня перевіряє пошту і відкриває рекламні листи.
- Статистика відкриття листів залежить від якості заголовка і теми листа. Так як повідомлення читається тільки при його відкритті, а кількість вхідних зазвичай досить велика, то ймовірність того, що користувач відкриє ваш лист, недостатньо висока.
- Кількість залучених клієнтів з email-розсилки та кількість переходів на ваш сайт залежить безпосередньо від якості копірайтингу. Для того щоб розсилка була гарною і ефективною, вам знадобиться грамотний фахівець, який добре володіє особливостями складання листів в форматі email.
- Відсутність інтернету під рукою. Не завжди користувачі регулярно перевіряють пошту. Так як листи мають властивості накопичуватися, ваш лист може бути просто видалено.
- Наявність спам-фільтрів, які видаляють всі підозрілі листи.
Email-розсилка – чудовий рекламний інструмент для генерування продажів. Її використання допомагає вибудовувати взаємини з клієнтами на довірчому рівні. Чергування рекламних, новинних і корисних матеріалів відкриває перспективу для зростання популярності вашого бізнесу.
ОСОБЛИВОСТІ SMS МАРКЕТИНГУ ДЛЯ БІЗНЕСУ
Масова розсилка повідомлень продовжує користуватися популярністю, так як це зручний інструмент для моментальної комунікації з клієнтами. Більше того, смс розсилкамає велику кількість переваг перед еmail-маркетингом. Давайте їх розглянемо.
10 вигідних переваг смс розсилки для вашого бізнесу
- У більшості випадків мобільні телефони знаходяться під рукою у їх власників, і ними користується більша частина населення.
- Для читання смс не потрібен інтернет.
- Моментальний перегляд повідомлення відразу ж після його отримання. Інформація, яку ви хочете повідомити вашому постійному або потенційному клієнтові, буде прочитана в максимально короткий час.
- Стислість - сестра смс маркетингу. У 2-3 пропозиціях можна вигідно описати вашу послугу або товар і залучити клієнта. У великій кількості рекламних матеріалів, які щодня отримують клієнти, цей пункт є особливо важливим в маркетинговій стратегії.
- Розсилка інформаційних, новинних і сервісних повідомлень для регулярної взаємодії з мобільними користувачами.
- Простота у відправці. Не потрібно готувати шаблони, розробляти корпоративний стиль, витрачати кошти на дизайн і верстку. Підготуйте текст повідомлення і відправте його.
- Економія часу для представників бізнесу. Відправлення повідомлень всій вашій клієнтській базі займе не більше 5 хвилин, в той час як підготовка email, його оформлення і написання якісного тексту потребуватиме не менше години.
- Максимальний відсоток доставки повідомлень і наявність звіту про доставку по кожному смс.
- Збільшення лояльності клієнтів завдяки таргетуванню цільової аудиторії та персоніфікованій розсилці смс.
- Можливість інтегрувати розсилку SMS в програмне забезпечення.
4 головних недоліки смс маркетингу
- Текст одного повідомлення становить усього 160 символів латиницею та 70 символів кирилицею, що не завжди надає можливість повністю описати рекламну пропозицію. Якщо кількість знаків перевищується, то вартість смс збільшується.
- У мобільних користувачів рідко є шанс відписатися від смс розсилки.
- Ніякої візуалізації та оформлення, тільки текст, альфа-ім'я відправника, посилання на ваш сайт і контакти.
- Часто мобільні користувачі сприймають смс розсилку як спам і не відкривають повідомлення.
Три вражаючі факти, які підтверджують ефективність смс маркетингу
- 90% повідомлень читається в перші 3 хв.
- В середньому людина дивиться на свій телефон 50 разів на день, що збільшує шанси швидкого перегляду вашого смс.
- 98% читає смс в порівнянні з 20% email і 12% записів у Facebook.
Смс-розсилка – популярний маркетинговий інструмент як у офлайн, так і у онлайн-бізнесу. Відправка сервісних повідомлень, інформування про доставку, наявність товарів на складі, оповіщення про акції, торгові пропозиції, про виконання послуг за допомогою смс розсилки стає набагато швидшим і зручнішим.
Супермаркети, салони краси, автосалони, ресторани, туристичні агентства та інші бізнеси використовують розсилку повідомлень для регулярної комунікації з їх клієнтами.
Який висновок?
І смс-маркетинг, і еmail-маркетинг мають свої вигідні переваги і недоліки. Проаналізувавши їх, ви зможете визначити, який рекламний інструмент буде ефективнішим для вашого бізнесу.
Але ми радимо використовувати ці два інструменти в парі, так як вони будуть чудово доповнювати один одного у вашій маркетинговій стратегії. Наприклад, фановий контент і новини вашої компанії Ви можете відправляти клієнтам за допомогою еmail, а сервісні оповіщення та рекламні пропозиції за допомогою повідомлень.