ru

Статті

Особливості створення текстів смс розсилки для жінок

Особливості створення текстів смс розсилки для жінок

Опубліковано: 25 серпня 2016

Текст смс розсилки для жінок і чоловіків має відрізнятися. Чому? Тому що психологія покупки і прийняття рішення у нас абсолютно не схожа. Якщо ваш бізнес пов'язаний з продажом послуг і товарів для жіночої аудиторії, тоді смс розсилку потрібно створювати саме під жіночі запити, особливо під жіночий тип мислення.

Жінкам характерно довго приймати рішення, сумніватися при виборі, приймати рішення, а після думати над його правильністю і необхідністю, емоційно здійснювати покупки, задавати мільйон питань і неусвідомлено розподіляти фінанси.

Текст смс розсилки, який спонукає клієнток до дії і акту купівлі, повинен бути цікавим, емоційним і задовольняти всі потреби жіночої психіки і характеру, а також відповідати типу поведінки.

Жінки не тільки для чоловіків, але і для продавців і власників бізнесу - це складні, нелогічні, незрозумілі і імпульсивні особистості. Але саме вони роблять велику частину покупок, і саме для них в більшій мірі і існують маркетинг, знижкові кампанії, акції та конкурси.

Мільйони жінок щодня купують товари, замовляють послуги і продукти в інтернет-магазинах. І головне завдання маркетологів правильно скласти рекламні тексти для того, щоб привернути увагу наших споживачів.

Що найважливіше для жінок коли вони роблять покупки?

1 Отримати максимум інформації.

Реалізують вони цю потребу за допомогою безлічі питань, на які вони шукають відповіді. Дівчата дуже часто задають величезну кількість усіляких питань, які іноді навіть не стосуються предмета покупки. Для чого це потрібно? Для того щоб реалізувати потребу в своєму почутті потрібності і повному "знанні" товару або послуги. Вони хочуть бути впевнені в покупці на 100%, знати про неї все.

2 Вирішити ключову проблему.

Не таємниця, що жінки купують сукні, взуття, косметику не заради того, щоб просто купити, а заради того, щоб стати краще, красивіше, молодше, стрункішою, сподобатися собі, чоловікам і оточуючим. Вони кожен раз при покупці хочуть поліпшити себе, шукають спосіб вирішення певних проблем: як схуднути, як виглядати молодше і т.д. Жінки хочуть бути більш досконалими. Тому товар, який вони набувають, і послуги, які замовляють, повинні реалізовувати цю потребу.

3 Думка зі сторони.

Жінок потрібно переконувати в покупці, дуже часто вони радяться з рідними, чоловіками, подругами для того, щоб точно знати, що їх покупка класна і корисна. Саме через потребу в думці з боку, процес покупки складний та непослідовний. Жінка може прийняти рішення про покупку, дістати гроші, але в останній момент передумати, тому що ніхто не підтвердив якість покупки.

4 Ідеальність.

Жінки більшою мірою перфекціоністки. Вони шукають кращого в усьому. Ціна повинна бути лояльною, дизайн класним і стильним, технічні характеристики максимально сучасні, процес замовлення швидкий і простий, продавець акуратний і симпатичний, комунікація легка і привітна.

Як реалізувати дані 4 потреби жінок в смс розсилці?

1 Використовуйте слова-емоції.

Це можуть бути яскраві прикметники (вражаючий, соковитий, карколомний, неймовірний, що спокушає), метафори, порівняння (красива, як квітка троянди), епітети (прекрасна жінка, міцний матеріал, надійна застібка).

Наприклад, можна написати в тексті смс розсилки просто: «Красиві сукні в інтернет-магазині одягу». А можна включити в тексті емоції і створити таку пропозицію: «Вражаючі сукні, в яких ви будете виглядати, як Королева. Фатальна і сексуальна, витончена і яскрава!»

Другий варіант набагато сильніше подіє на жінок, тому що він апелює до правої творчої півкулі, включає кінестетичні приємні відчуття і візуальні образи.

2 Застосовуйте прийом соціальних доказів.

Жінки схильні вірити авторитетним думкам, тому згадуйте про тих, хто користується вашим товаром або послугами, додавайте в смс розсилку відгуки задоволених клієнтів.

Порада: ні в якому разі не пишіть, скільки разів, наприклад, була куплена сукня, позиція косметики, сумка і т.д. Жінки хочуть підкреслювати свою індивідуальність, тому вони не готові купувати сукню, яку до них купили 150 інших дівчат. Краще написати, що ця модель сукні залишилася в єдиному екземплярі на складі.

Наприклад: «Тренінг для матусь: "Як виховати щасливу дитину?" Від доктора Комаровського. Вже пройшли 257 жінок! www.child.com»

3 Акцентуйте увагу на отриманих результатах після покупки товарів і замовлення послуг.

Кожна жінка хоче знати, що вона отримає в результаті, якою стане, які відносини матиме, що про неї будуть думати інші. Тому рекомендуємо вам описувати словами вигоди і ключові переваги, важливі для жінок. Навіть якщо ви продаєте звичайну мультиварку, пишіть не про те, яка у неї потужність або скільки страв можна приготувати. Акцентуйте увагу на тому, що жінка буде витрачати мінімум часу на приготування їжі, у неї залишиться час на себе кохану, догляд за собою і турботу про внутрішній стан. Говоріть про те, що всі страви виходять не тільки смачні, але ще й корисні для фігури, тому що в них мінімум жиру. Або якщо ви надаєте послуги туристичної компанії, виділіть те, що важливо для жінки: оформлення путівки без нервів, готель на березі моря і можливість зробити класні фото, смачну і корисну їжу, можливість побачити масу нових місць і розслабитися, відновити здоров'я і стати ще красивіше!

Наприклад: «З блокнотом "Notebook" ви не забудете про всі ваші справи, можна буде записувати дані творчі думки, рецепти, корисні поради та робити класні фото для інстаграм! Кращий подарунок самій собі www.notebook.com»

4 Постарайтеся сформувати довірчі відносини.

Давайте гарантії, обов'язково додавайте номер телефону і посилання на сайт в смс розсилці, де можна детальніше ознайомитися з інформацією, забезпечте можливість повернення товару, цілодобову службу підтримки, регулярні смс повідомлення, зробіть розсилку вітальних смс, а також додавайте в смс корисні поради та Лайфхаки, тестируйте бонусні кампанії. Все це працює на довіру!

5 Закрийте потребу в пошуку інформації.

Додайте максимум інформації про ваш товар в смс розсилку для того, щоб у жінок не було багато питань, а відразу були готові відповіді. Чим менше питань буде у дівчини, тим більше шансів, що вона зацікавиться продуктом. В голові відбувається неусвідомлене прийняття рішення: у мене є відповіді, мені не треба додатково шукати інформацію, значить це хороший продукт. Відразу пишіть про знижку, ціну, технічні характеристики, бонуси, переваги, вигоди, давайте контакти.

6 Апелюйте до почуттів.

Жінки хочуть бути красивими, здоровими, їм подобається, коли навколо комфорт і затишок. Вони хочуть будувати кар'єру, мати високий статус і позитивну репутацію і отримувати можливі матеріальні блага. Дівчата зацікавлені в створенні відносин, сім'ї, народження дітей. На все це потрібно "тиснути" в текстах смс розсилок.

Наприклад: «Прикраси "Pandora": підкресліть свій статус, витонченість, бездоганний смак і стиль. Будьте жінкою, на яку поверне голову кожен чоловік! www.pandora.com»

7 Надайте можливість допомагати.

Це невелика хитрість, яка дає ефективні результати. Дівчатам подобається і хочеться допомагати іншим. Проводьте благодійні акції та інформуйте про них ваших клієнток. Ви вб'єте двох зайців: допоможете, наприклад, дітям в дитячих будинках, і простимулюєте продаж. Використовуйте такий прийом: 5% від вартості йде в благодійний фонд, в допомогу дітям-сиротам, притулок для тварин і т.д.

8 Порівнюйте ваш продукт з минулою версією і іншими товарами.

Дайте віповідь в смс розсилці на питання: чому цей товар кращий за товар конкурента.

Наприклад: «Краща рисова пудра з усіх можливих косметичних засобів. Ідеально матує шкіру і приховує всі дрібні недоліки. Нова ще більш красива ви з косметикою "Veda" www.veda.com»

Висновки

  • Апелюйте до емоційної частини жіночого характеру;
  • Додавайте більше важливих деталей;
  • Подавайте результат, який отримають жінки після покупки вашого товару чи замовлення послуги;
  • Підкреслюйте переваги;
  • Стимулюйте миттєві покупки за допомогою акцій, унікальних знижок і бонусних програм;
  • Використовуйте менше термінів, складних слів і технічних параметрів, замість цього застосовуйте більше емоційних аргументів і викликаючих відчуття слів.

Ошибка