Як збільшити базу клієнтів?
Багато людей користуються послугами авіаперельотів, автоперевезеннями або ж залізничним транспортом. Тому сервіс пасажирських перевезень є дуже динамічною галуззю, на ринку якої постійно з'являються нові конкуренти.
Якщо ви пов'язані з цими службами, то ви розумієте, як це важливо вчасно і оперативно доносити інформацію клієнтам і зберігати з ними добрі стосунки, використовуючи засоби швидкої комунікації. У цьому вам допоможуть мобільні послуги, зокрема смс-маркетинг.
Приклад смс-розсилки для реклами авіаліній
Тільки з 1 по 20 вересня знижка -25% на авіарейси: Kyiv - Antalya www.YourAirline.com
Опис розсилки | Розсилка по власній базі клієнтів |
Кількість відісланих СМС | 100 000 |
Конверсія | 0,3% |
Заброньовано квитків | 300 |
Можливості розсилки СМС для пасажирських перевезень:
- Можливість швидко оповістити пасажирів про важливу інформацію, наприклад, про скасування, затримку або зміну рейса авіакомпанії.
- Економія часу для співробітників компанії: миттєві повідомлення допомагають набагато швидше бронювати квитки, ніж постійні дзвінки операторам call-центру.
- Можливість оперативно повідомити клієнта про розклад прибуття і відправлення поїзда, літака, автобуса.
- Можливість підключитися до нашого СМС шлюзу для автоматичної відправки повідомлення з вашого сайту або ПЗ.
- Іменні повідомлення та привітання клієнтів зі святами створять дружнє спілкування і покажуть клієнту, що ваша компанія його цінує.
- СМС-розсилка - це можливість спростити процес реєстрації на рейси.
Ви поліпшите комунікацію з клієнтом тим, що йому більше не доведеться годинами сидіти в залі очікування. Вся необхідна інформація про рейс буде доставлена в повідомленні, що підвищить довіру і лояльність клієнта саме до вашої компанії.