Особливості туристичного бізнесу
Головна особливість туристичного бізнесу - низькочастотність звернень клієнта. Середньостатистична людина захоплюється туризмом не частіше ніж один-два рази на рік.
Тому зрозуміло, що вона не буде коженого дня заходити до туристичного бюро з метою дізнатися свіжі новини та постійно дзвонити по телефону вона теж навряд чи стане. Можливо, іноді загляне на сайт, якщо буде відповідний настрій.
Чим рідше клієнт користується послугою - тим більш обширну клієнтську базу треба мати власникові бізнесу для забезпечення регулярного прибутку. Туристичні агентства повною мірою відчувають на собі цю закономірність.
Нарощування клієнтської бази
Найактуальнішим методом в просуванні туристичного бізнесу є нарощування клієнтської бази. Серед різних видів реклами гарний результат показала СМС розсилка. При низьких витратах вона дозволяє охопити величезну аудиторію за дуже короткий проміжок часу.
Приклад смс-розсилки для реклами турагентства
АКЦІЯ! Забронюй тур з 1 по 15 липня та отримай знижку 15%.
Тел.: 0442518668
Таргетинг | Ваше місто |
Кількість відісланих СМС | 40 000 |
Конверсія | 0,325% |
Заброньовано турів | 130 |
Також важливо постачати новинами постійних клієнтів. Якщо людина вже користувалася послугами агентства і її задовольнив рівень сервісу і цін, напевно, вона не відмовиться звернутися в цю ж фірму повторно. Але для цього вона має регулярно отримувати свіжу інформацію, особливо в період туристичних сезонів, коли її бажання і можливості відправитися в подорож знаходяться на максимальному рівні.
За допомогою нашого сервісу смс-розсилок легко:
- Відправити повідомлення по вашій клієнтській базі.
- Залучити нових потенційних клієнтів.
- Оповістити про можливі знижки, акції всіх ваших клієнтів.
- Налаштувати автоматичну відправку сповіщень (наприклад, повідомлення клієнта про рейс або інших подій).
Скористайтеся послугами нашого сервісу і переконайтеся в ефективності смс розсилок!