Ви зробили SMS-розсилку і хочете дізнатися її результати? Безумовно, перевіряти ефективність проведеної розсилки повідомлень необхідно для того, щоб порівняти суму вкладень і суму отриманого прибутку. Ніхто ж не хоче залишитися зі збитками?!
Ми пропонуємо використовувати метод А/В тестування SMS-розсилок.
Це метод перевірки ефективності SMS-маркетингової кампанії, суть якого полягає в тому, щоб проаналізувати успішність двох різних повідомлень.
Що таке А/В тестування SMS і з чим його їдять?
Покрокова технологія застосування А/В тестування:
- Ви складаєте два варіанти рекламного повідомлення (із двома різними текстами).
- Ділите отримувачів на два списки
- Одне повідомлення надсилаєте першій половині клієнтської бази, друге повідомлення - другій половині.
- Аналізуєте ефект від двох SMS-розсилок, порівнюючи кількість клієнтів, які звернулися до вас. Можна використовувати два коротких коди, на які користувачі зможуть надсилати відповіді. Якщо у вас немає такої можливості, то розсилку двох видів повідомлень можна зробити з різницею в часі для того, щоб точно визначити кількість цільових покупців, що звернулися, після кожної з SMS-розсилок.
Після оцінки результатів А/В тестування поставте собі наступні питання:
- Чому одне повідомлення має більш високий рівень відгуків, ніж друге?
- Яке повідомлення з двох згенерувало більшу кількість дзвінків, запитів або продажів?
Коли ви відповісте на ці питання, ви зрозумієте, чому одне з повідомлень було більш ефективним, ніж друге. Безумовно, різниця в тексті і часі відправленого вами SMS!
Уточнюючі питання, які допоможуть вам порівняти розсилки повідомлень:
Дружність. Чи обидва повідомлення однаково розташовують до себе потенційних клієнтів? Чи отримує більший відгук SMS зі словами «Добрий день!» або зі словами «Шановний Анатолію Вікторовичу»?
Заклик до дії. Чи присутня мотивація клієнта в обох повідомленнях? Ефективніше просити отримувача SMS зателефонувати або ж зайти на сайт і зареєструватися?
Ключові слова. Яке ключове слово з цих двох повідомлень було найбільш ефективним? Наприклад, «знижка» або «спеціальна пропозиція»?
Час. Чи вплинув на результати розсилки час, в який ви відправили повідомлення? Коли проведення розсилки найбільш ефективно?
Після того як ви порівняєте обидва повідомлення, зверніть увагу на особливості того повідомлення, яке отримало більший відгук у користувачів. І надалі в розсилках застосовуйте «фішки» цього повідомлення.
Такий метод тестування SMS допоможе вам перевірити ефективність текстів повідомлень. Адже саме від змісту повідомлення залежить успіх вашої SMS-маркетингової кампанії.
А/В тестування SMS-розсилок допоможе Вам оптимізувати SMS-маркетингову кампанію і підвищить рентабельність інвестицій вашого бізнесу.