Меню

A/B тестування тексту СМС розсилки

Як провести A/B тестування СМС розсилки? — TurboSMS http://turbosms.ua/files/articles/a-b-sms-testing.jpg Украина
Опубліковано - 14 січня 2015 р.
A/B тестування тексту СМС розсилки

Ви зробили смс-розсилку і хочете дізнатися її результати? Безумовно, перевіряти ефективність проведеної розсилки повідомлень необхідно для того, щоб порівняти суму вкладень і суму отриманого прибутку. Ніхто ж не хоче залишитися зі збитками?!

Ми пропонуємо використовувати метод А/В тестування СМС розсилок.

Це метод перевірки ефективності смс-маркетингової кампанії, суть якого полягає в тому, щоб проаналізувати успішність двох різних повідомлень.

Статя до теми: Як відстежити ефективність СМС розсилок?

Що таке А/В тестування СМС і з чим його їдять?

Покрокова технологія застосування А/В тестування:

  1. Ви складаєте два варіанти рекламного повідомлення (із двома різними текстами).
  2. Ділите отримувачів на два списки
  3. Одне повідомлення надсилаєте першій половині клієнтської бази, друге повідомлення - другій половині.
  4. Аналізуєте ефект від двох смс-розсилок, порівнюючи кількість клієнтів, які звернулися до вас. Можна використовувати два коротких коди, на які користувачі зможуть надсилати відповіді. Якщо у вас немає такої можливості, то розсилку двох видів повідомлень можна зробити з різницею в часі для того, щоб точно визначити кількість цільових покупців, що звернулися, після кожної з смс-розсилок.

Після оцінки результатів А/В тестування поставте собі наступні питання:

  • Чому одне повідомлення має більш високий рівень відгуків, ніж друге?
  • Яке повідомлення з двох згенерувало більшу кількість дзвінків, запитів або продажів?

Коли ви відповісте на ці питання, ви зрозумієте, чому одне з повідомлень було більш ефективним, ніж друге. Безумовно, різниця в тексті і часі відправленого вами смс!

Уточнюючі питання, які допоможуть вам порівняти розсилки повідомлень:

Дружність. Чи обидва повідомлення однаково розташовують до себе потенційних клієнтів? Чи отримує більший відгук смс зі словами «Добрий день!» або зі словами «Шановний Анатолію Вікторовичу»?

Заклик до дії. Чи присутня мотивація клієнта в обох повідомленнях? Ефективніше просити отримувача смс зателефонувати або ж зайти на сайт і зареєструватися?

Ключові слова. Яке ключове слово з цих двох повідомлень було найбільш ефективним? Наприклад, «знижка» або «спеціальна пропозиція»?

Час. Чи вплинув на результати розсилки час, в який ви відправили повідомлення? Коли проведення розсилки найбільш ефективно?

Після того як ви порівняєте обидва повідомлення, зверніть увагу на особливості того повідомлення, яке отримало більший відгук у користувачів. І надалі в розсилках застосовуйте «фішки» цього повідомлення.

Такий метод тестування смс допоможе вам перевірити ефективність текстів повідомлень. Адже саме від змісту повідомлення залежить успіх вашої смс-маркетингової кампанії.

А/В тестування смс розсилок допоможе Вам оптимізувати смс-маркетингову кампанію і підвищить рентабельність інвестицій вашого бізнесу.

Поділитися у соц. мережах:
Також читайте:

Ошибка