ru

Статті

6 міфів про А/Б тестування смс розсилки

6 міфів про А/Б тестування смс розсилки

Опубліковано: 5 липня 2016

Для того щоб A/B тестування SMS розсилки було результативним, потрібно до цього процесу підходити усвідомлено. Тут не працює схема: чим більше тестів, тим краще. Важливо якість! Не потрібно часто тестувати змінювані варіанти і елементи смс розсилки, краще вибрати правильну стратегію А/Б тестів і перестати витрачати час даремно.

Існує 6 ключових міфів про бета-тестування, в які вірить більшість підприємців і співробітників компаній. Якщо вам вдасться їх позбутися, то ваші тести стануть набагато ефективніше, і ви нарешті зрозумієте, який елемент змінити в смс розсилці, для того щоб збільшити її конверсію.

Отже, 6 найяскравіших міфів, які стосуються бета-тестування

A/B тестування SMS розсилки

1 Завжди потрібно покладатися на інстинкти

Інстинкт - це не основа для прийняття рішення, тому помилково вважати, що власна інтуїція може дати кращу раду, ніж проведене бета-тестування. Це одна з найпоширеніших причин, чому бізнеси не вводять А/Б тестування в їх маркетингові кампанії.

Якщо ви ще не тестуєте, терміново починайте! Спліт-тестування - це відмінний спосіб зрозуміти, що потрібно змінити для того, щоб посилити конверсію, зацікавити більшу кількість споживачів і збільшити продажі.

2 Спліт-тестування - це оптимізація

Ні. Бета-тестування не має ніякого зв'язку з оптимізацією коефіцієнта конверсії. Оптимізація конверсії - це спосіб повного аналізу даних. А/Б тестування, в свою чергу, - це один з інструментів, який застосовується для того, щоб оптимізувати певний елемент в стратегії просування. Це може бути текст в смс, час відправлення, дата, персоналізація, тип заклику до дії. Тобто вам не потрібно тестувати відразу все, сконцентруйтеся при одному бета-тесті на конкретному елементі смс розсилки. Одним спліт-тестом перевіряється тільки 1 або 2 елементи. Наприклад, в першому тесті перевіряється вплив знижки на коефіцієнт конверсії. У другому - вплив безкоштовного бонусу. Далі порівнюються два показника, вибирається той, який дає більшу конверсію, далі прийом використовується як більш ефективний.

3 Тестувати потрібно кожен елемент смс розсилки

Ключовий принцип ефективного бета-тесту: елемент, який ви перевіряєте, є важливим або одним з ключових в смс розсилці. Тому не потрібно тестувати кожне слово. Вибирайте реально те, що може вплинути на результат. Це:

  • Час відправки смс;
  • Наявність/відсутність звернення по імені;
  • Дата відправки смс;
  • Знижка/бонус /безкоштовність;
  • Посилання на сайт/номер телефону.

Не варто тестувати інформаційну та вітальну смс розсилки, вони не впливають на моментальну конверсію. Вони грають роль у формуванні тривалих довірливих відносин з клієнтами. Зосередьтеся на А/Б тестуванні рекламних смс, якість яких визначає кількість ваших продажів.

4 Якщо працює у конкурента, запрацює і в мене

З цим міфом часто пов'язано прийняття рішення в результаті тесту впроваджувати певні фішки в смс розсилку, наприклад, купони. Повірте, якщо ви почули або прочитали, що якась техніка викликала фурор в маркетинговій кампанії одного бізнесу, це не означає, що ви отримаєте такий же результат. Потрібно пробувати! Відрізняються клієнти, трафік, канали залучення, маркетингові задачі, тому і результати тестів будуть різними.

5 Результати бета-тестів стабільні

Ні. Тестувати смс розсилку потрібно регулярно. Якщо в лютому у вас спрацював прийом продажу 2 за ціною 1, це не означає, що він "зайде" в аудиторію в березні. Аналізуйте! Показники можуть помінятися на наступний день, тиждень, місяць або рік. Є безліч чинників, які впливають. Що ми рекомендуємо вам тестувати постійно, так це показник переходів по коротким посиланнях, доданим до тексту смс.

6 За допомогою А/Б тестування ви поліпшите конверсію смс розсилки

Бета-тестування - це не чарівна паличка. Це всього лише інструмент, за допомогою якого ви зможете дізнатися, що працює добре, а що не дуже. Збільшення конверсії смс розсилки в ваших руках. Ви можете регулярно змінювати елементи смс, аналізувати і впроваджувати нові фішки, а можете зробити спліт-тестування, і залишити все по-старому. Важливо: найчастіше низька конверсія смс розсилки пов'язана не тільки з елементами тексту чи часом відправлення, а з неправильно підібраною цільовою аудиторією, недопрацьованою пропозицією або непродуманою рекламною кампанією.

Ключові висновки

Бета-тестування - інструмент, який може допомогти вам визначити кращі стратегії в текстах смс розсилки. Перевіряючи проведені зміни, ви збільшуєте шанси в тому, що ви знайдете максимально ефективні фішки для смс розсилок. Смачна пропозиція, хороший текст, підібрана цільова аудиторія і проведений спліт-тест в комплексі з часом дадуть збільшення конверсії смс розсилки!

Ошибка