7 лайфхаків по використанню бонусів в SMS-розсилках

Опубліковано - 10 травня 2019 р.
7 лайфхаків по використанню бонусів в SMS-розсилках

Що таке бонус в контексті SMS-маркетингу?

Бонус - це родзинка вашого рекламного повідомлення, яка є мотиватором для клієнта виконати необхідну вам дію у цю ж хвилину, не відкладаючи рішення на потім. Також корисний бонус є унікальною особливістю вашої торгової пропозиції, так як саме він відрізняє ваше повідомлення від тисячі інших. Бонус - доповнення до вашої основної торгової пропозиції, який клієнт отримує безкоштовно або умовно безкоштовно (за виконання будь-яких мінімальних дій).

Але, як і у інших елементів SMS-розсилки, у використанні бонусів також є характерні особливості. І якщо ви не будете їх дотримуватися, то ваша SMS-розсилка стане провальною. Все закономірно: якісні бонуси тягнуть за собою збільшення продажів, неефективні бонуси провокують антилояльність вашої цільової аудиторії.

Які існують бонуси?

  • Часткове повернення суми за оплачений товар / оплачену послугу.
  • Безкоштовне надання будь-якого товару / послуги.
  • Обмежена тимчасова знижка на придбання товару або користування послугою.
  • Подарунок за придбання товару або користування послугою.
  • Безкоштовна доставка товару.

7 ефективних порад по роботі з бонусами для ваших розсилок

  1. 1 Без бонусу не буває оффера. Якщо ви хочете, щоб ваша SMS-розсилка була результативною, обов'язково використовуйте вигідний для ваших клієнтів бонус. Тільки за наявності унікальної пропозиції ви зможете мотивувати потенційних клієнтів скористатися вашими послугами.
  2. 2 Якщо у вас виникають труднощі з оформленням бонусу у вашій рекламній пропозиції, рекомендуємо вам розбити вашу основну пропозицію на кілька частин і одну з них оформити як бонус. Наприклад, у вас свій інтернет-магазин і ви робите доставку по всій Україні Безкоштовна доставка - не ваш прямий обов'язок, це прерогатива, яку ви надаєте своїм клієнтам. Ось її і зробіть бонусом!
  3. 3 Застосовуйте бонуси на додаток до основного продукту. При цьому бонуси обов'язково повинні бути за цінністю не сильно нижче, ніж ваш головний продукт. Якщо ваша основна пропозиція - це послуга для дівчат в СПА, то як бонус може послужити безкоштовний манікюр. Головне, щоб емоції, які отримає клієнт після отримання, як основного продукту, так і бонусу, були рівноцінними.
  4. 4 Будьте уважні і не перегніть палицю: бонус за своєю вартістю ніколи не повинен перевищувати вартість основного товару або послуги. Не знецінюйте вашу основну пропозицію.
  5. 5 Завжди пояснюйте бонуси, даючи клієнтові детально зрозуміти, які саме вигоди він отримає після або під час його використання. Наприклад, якщо ви в якості послуги пропонуєте повний технічний огляд машини, то як бонус використовуйте миття машини. І поясніть це тим, що машина у справжнього чоловіка повинна завжди виглядати презентабельно. Звичайно, якщо ваша цільова аудиторія - чоловіки.
  6. 6 Переведіть бонус в грошовий еквівалент. Прямо вкажіть у повідомленні, скільки коштує цей безкоштовний товар або безкоштовна послуга. Це створить для клієнта додаткову цінність і викличе «вау» -почуття. Наприклад, якщо ви в якості бонусу до покупки велосипеда пропонуєте шолом, то напишіть, що вартість цього шолома - 250 грн, але для вас він сьогодні безкоштовно.
  7. 7 Ваш бонус повинен бути реалістичним. Не потрібно магії, просто здивуйте клієнтів простотою вашої пропозиції і водночас її вигодою.

Як посилити бонуси за допомогою обмежувачів?

Для того щоб зацікавити вашого потенційного клієнта, варто посилити бонус в SMS-розсилці обмежувачем.

  1. 1 Обмеження за часом (дія бонусу до певного терміну).
  2. 2 Бонус, що тане (чим раніше клієнт замовить товар, тим більшу кількість бонусів він отримає).
  3. 3 Обмеження кількості бонусів (певна кількість товарів на складі).

І приклад до кожного обмежувача:

Давно хотіли зробити власний сайт, але ніяк не доходили руки? Замовте розробку сайту в «WebMaster» до 31 червня і отримайте контент-стратегію для ведення блогу в подарунок www.webmaster.com
Шукаєте ідеальний літній купальник? Замовте його в інтернет-магазині «Fashion» до 10 травня і отримайте капелюшок і парео в подарунок! Якщо замовите після 10 травня, то отримаєте тільки капелюшок www.fashion.com
Божевільний тиждень подарунків в школі іноземних мов« Language ». Першим 100 клієнтам - 3 місяці навчання англійської мови БЕЗКОШТОВНО! Запис за тел. 0442248668

Кожній людині приємно, коли їй щось дарують, саме тому використовуйте бонуси для посилення конверсії вашого бізнесу. І пам'ятайте - фішка бонусу в його унікальності!

Не ігноруйте бонуси і залучайте клієнтів!


Також читайте:

Ошибка