Меню

7 лайфхаків по використанню бонусів в смс розсилках

7 лайфхаків по використанню бонусів в смс розсилках — TurboSMS http://turbosms.ua/files/articles/bonusy-v-sms-rassilkah.png Украина
Опубліковано - 2 серпня 2015 р.
7 лайфхаків по використанню бонусів в смс розсилках

Що таке бонус в контексті смс-маркетингу?

Бонус - це родзинка вашого рекламного повідомлення, яка є мотиватором для клієнта виконати необхідну вам дію у цю ж хвилину, не відкладаючи рішення на потім. Також корисний бонус є унікальною особливістю вашої торгової пропозиції, так як саме він відрізняє ваше повідомлення від тисячі інших. Бонус - доповнення до вашої основної торгової пропозиції, який клієнт отримує безкоштовно або умовно безкоштовно (за виконання будь-яких мінімальних дій).

Але, як і у інших елементів смс розсилки, у використанні бонусів також є характерні особливості. І якщо ви не будете їх дотримуватися, то ваша смс розсилка стане провальною. Все закономірно: якісні бонуси тягнуть за собою збільшення продажів, неефективні бонуси провокують антилояльність вашої цільової аудиторії.

Які існують бонуси?

  • Часткове повернення суми за оплачений товар / оплачену послугу.
  • Безкоштовне надання будь-якого товару / послуги.
  • Обмежена тимчасова знижка на придбання товару або користування послугою.
  • Подарунок за придбання товару або користування послугою.
  • Безкоштовна доставка товару.

7 ефективних порад по роботі з бонусами для ваших розсилок

  1. Без бонусу не буває оффера. Якщо ви хочете, щоб ваша смс розсилка була результативною, обов'язково використовуйте вигідний для ваших клієнтів бонус. Тільки за наявності унікальної пропозиції ви зможете мотивувати потенційних клієнтів скористатися вашими послугами.
  2. Якщо у вас виникають труднощі з оформленням бонусу у вашій рекламній пропозиції, рекомендуємо вам розбити вашу основну пропозицію на кілька частин і одну з них оформити як бонус. Наприклад, у вас свій інтернет-магазин і ви робите доставку по всій Україні Безкоштовна доставка - не ваш прямий обов'язок, це прерогатива, яку ви надаєте своїм клієнтам. Ось її і зробіть бонусом!
  3. Застосовуйте бонуси на додаток до основного продукту. При цьому бонуси обов'язково повинні бути за цінністю не сильно нижче, ніж ваш головний продукт. Якщо ваша основна пропозиція - це послуга для дівчат в СПА, то як бонус може послужити безкоштовний манікюр. Головне, щоб емоції, які отримає клієнт після отримання, як основного продукту, так і бонусу, були рівноцінними.
  4. Будьте уважні і не перегніть палицю: бонус за своєю вартістю ніколи не повинен перевищувати вартість основного товару або послуги. Не знецінюйте вашу основну пропозицію.
  5. Завжди пояснюйте бонуси, даючи клієнтові детально зрозуміти, які саме вигоди він отримає після або під час його використання. Наприклад, якщо ви в якості послуги пропонуєте повний технічний огляд машини, то як бонус використовуйте миття машини. І поясніть це тим, що машина у справжнього чоловіка повинна завжди виглядати презентабельно. Звичайно, якщо ваша цільова аудиторія - чоловіки.
  6. Переведіть бонус в грошовий еквівалент. Прямо вкажіть у повідомленні, скільки коштує цей безкоштовний товар або безкоштовна послуга. Це створить для клієнта додаткову цінність і викличе «вау» -почуття. Наприклад, якщо ви в якості бонусу до покупки велосипеда пропонуєте шолом, то напишіть, що вартість цього шолома - 250 грн, але для вас він сьогодні безкоштовно.
  7. Ваш бонус повинен бути реалістичним. Не потрібно магії, просто здивуйте клієнтів простотою вашої пропозиції і водночас її вигодою.

Як посилити бонуси за допомогою обмежувачів?

Для того щоб зацікавити вашого потенційного клієнта, варто посилити бонус в смс розсилці обмежувачем.

  1. Обмеження за часом (дія бонусу до певного терміну).
  2. Бонус, що тане (чим раніше клієнт замовить товар, тим більшу кількість бонусів він отримає).
  3. Обмеження кількості бонусів (певна кількість товарів на складі).

І приклад до кожного обмежувача:

Давно хотіли зробити власний сайт, але ніяк не доходили руки? Замовте розробку сайту в «WebMaster» до 31 червня і отримайте контент-стратегію для ведення блогу в подарунок www.webmaster.com
Шукаєте ідеальний літній купальник? Замовте його в інтернет-магазині «Fashion» до 10 травня і отримайте капелюшок і парео в подарунок! Якщо замовите після 10 травня, то отримаєте тільки капелюшок www.fashion.com
Божевільний тиждень подарунків в школі іноземних мов« Language ». Першим 100 клієнтам - 3 місяці навчання англійської мови БЕЗКОШТОВНО! Запис за тел. 0442248668

Кожній людині приємно, коли їй щось дарують, саме тому використовуйте бонуси для посилення конверсії вашого бізнесу. І пам'ятайте - фішка бонусу в його унікальності!

Не ігноруйте бонуси і залучайте клієнтів!

Поділитися у соц. мережах:
Також читайте:

Ошибка