Що таке бонус в контексті SMS-маркетингу?
Бонус - це родзинка вашого рекламного повідомлення, яка є мотиватором для клієнта виконати необхідну вам дію у цю ж хвилину, не відкладаючи рішення на потім. Також корисний бонус є унікальною особливістю вашої торгової пропозиції, так як саме він відрізняє ваше повідомлення від тисячі інших. Бонус - доповнення до вашої основної торгової пропозиції, який клієнт отримує безкоштовно або умовно безкоштовно (за виконання будь-яких мінімальних дій).
Але, як і у інших елементів SMS-розсилки, у використанні бонусів також є характерні особливості. І якщо ви не будете їх дотримуватися, то ваша SMS-розсилка стане провальною. Все закономірно: якісні бонуси тягнуть за собою збільшення продажів, неефективні бонуси провокують антилояльність вашої цільової аудиторії.
Які існують бонуси?
- Часткове повернення суми за оплачений товар / оплачену послугу.
- Безкоштовне надання будь-якого товару / послуги.
- Обмежена тимчасова знижка на придбання товару або користування послугою.
- Подарунок за придбання товару або користування послугою.
- Безкоштовна доставка товару.
7 ефективних порад по роботі з бонусами для ваших розсилок
- 1 Без бонусу не буває оффера. Якщо ви хочете, щоб ваша SMS-розсилка була результативною, обов'язково використовуйте вигідний для ваших клієнтів бонус. Тільки за наявності унікальної пропозиції ви зможете мотивувати потенційних клієнтів скористатися вашими послугами.
- 2 Якщо у вас виникають труднощі з оформленням бонусу у вашій рекламній пропозиції, рекомендуємо вам розбити вашу основну пропозицію на кілька частин і одну з них оформити як бонус. Наприклад, у вас свій інтернет-магазин і ви робите доставку по всій Україні Безкоштовна доставка - не ваш прямий обов'язок, це прерогатива, яку ви надаєте своїм клієнтам. Ось її і зробіть бонусом!
- 3 Застосовуйте бонуси на додаток до основного продукту. При цьому бонуси обов'язково повинні бути за цінністю не сильно нижче, ніж ваш головний продукт. Якщо ваша основна пропозиція - це послуга для дівчат в СПА, то як бонус може послужити безкоштовний манікюр. Головне, щоб емоції, які отримає клієнт після отримання, як основного продукту, так і бонусу, були рівноцінними.
- 4 Будьте уважні і не перегніть палицю: бонус за своєю вартістю ніколи не повинен перевищувати вартість основного товару або послуги. Не знецінюйте вашу основну пропозицію.
- 5 Завжди пояснюйте бонуси, даючи клієнтові детально зрозуміти, які саме вигоди він отримає після або під час його використання. Наприклад, якщо ви в якості послуги пропонуєте повний технічний огляд машини, то як бонус використовуйте миття машини. І поясніть це тим, що машина у справжнього чоловіка повинна завжди виглядати презентабельно. Звичайно, якщо ваша цільова аудиторія - чоловіки.
- 6 Переведіть бонус в грошовий еквівалент. Прямо вкажіть у повідомленні, скільки коштує цей безкоштовний товар або безкоштовна послуга. Це створить для клієнта додаткову цінність і викличе «вау» -почуття. Наприклад, якщо ви в якості бонусу до покупки велосипеда пропонуєте шолом, то напишіть, що вартість цього шолома - 250 грн, але для вас він сьогодні безкоштовно.
- 7 Ваш бонус повинен бути реалістичним. Не потрібно магії, просто здивуйте клієнтів простотою вашої пропозиції і водночас її вигодою.
Як посилити бонуси за допомогою обмежувачів?
Для того щоб зацікавити вашого потенційного клієнта, варто посилити бонус в SMS-розсилці обмежувачем.
- 1 Обмеження за часом (дія бонусу до певного терміну).
- 2 Бонус, що тане (чим раніше клієнт замовить товар, тим більшу кількість бонусів він отримає).
- 3 Обмеження кількості бонусів (певна кількість товарів на складі).
І приклад до кожного обмежувача:
Кожній людині приємно, коли їй щось дарують, саме тому використовуйте бонуси для посилення конверсії вашого бізнесу. І пам'ятайте - фішка бонусу в його унікальності!
Не ігноруйте бонуси і залучайте клієнтів!