SMS-розсилка повинна залучати клієнтів зробити покупку або скористатися вашою послугою. Це аксіома, зрозуміла будь-якому власникові бізнесу. Але найчастіше над складанням текстів для SMS-розсилок працюють не професійні копірайтери, а співробітники компанії, вони роблять неприпустимі помилки в тексті SMS, які відлякують потенційних покупців.
7 ключових помилок в текстах SMS-розсилок, які потрібно терміново виправити!
1 Ви включаєте Барона Мюнхаузена і перебільшуєте можливості фірми.
Використовуючи такі фрази, як: «ви досягнете 100% результату», «доставка в одну мить», «найдешевші товари» і т.д., ви прирікаєте текст розсилки на провал. Більшість клієнтів здогадуються про ці прийоми впливу, «відловлюють» їх в рекламі і просто не реагують на послання. Не потрібно давати споживачам чарівну таблетку, чесні цифри і адекватні обіцянки в даному випадку спрацюють куди ефективніше.
2 Ви зачіпаєте почуття ваших клієнтів.
Маркетологи люблять використовувати "мотивацію ВІД противного" в своїх текстах. Вони докладно розписують проблеми клієнтів, обіцяючи продати панацею. Часто фраза «Ви все ще не схудли до літа?» не є джерелом мотивації для людей, а навпаки вганяє їх у депресивний стан. А як ми знаємо, в поганому настрою покупки не роблять.
Запам'ятайте: більшість людей має мотивацію «К». Описуйте хороші результати, які отримає клієнт завдяки вашому товару. Не потрібно намагатися «бити по хворому».
3 Ви використовуєте слова, в яких немає конкретного сенсу.
Слова-абстракції на кшталт: максимально швидко, максимально короткий термін, найкраща команда, технологічні рішення, вигідні переваги, задоволені клієнти, ідеальний сервіс. Клієнти не розуміють, що ховається за гучними епітетами і метафорами, додавайте більше конкретики в ваші тексти. Не «максимально швидко», а «за 2-3 дні», не «найкраща команда», а «17 спеціалістів» і т.д.
4 Ваші тексти написані неграмотно.
В них є орфографічні та пунктуаційні помилки. Вони розчаровують клієнтів і демонструють їм вашу неосвіченість. Обов'язково перевіряйте тексти на наявність помилок і стилістичних неточностей.
5 Ви використовуєте мовні штампи.
«Професійна команда, якісний сервіс, швидке обслуговування...» Впізнаєте? Офлайн і онлайн-тексти «полюбляють» такі словосполучення. Погляд покупців сприймає «побиті» штампи як зоровий шум. Прибирайте заїжджені банальності зі своїх розсилок і намагайтеся оригінально описувати переваги товару або послуги.
6 Ви «пхаєте» в текст «розумні» слова.
Не ускладнюйте SMS-розсилку складними конструкціями. Наприклад, замість «прийняти рішення» пишіть «вирішити», замість «зробити покупку» - «купити». Також не використовуйте професійні терміни навіть в повідомленнях для ЦА. Це не показник експертності, це бажання звернути на себе увагу. Привертайте увагу якісною бонусною пропозицією і грамотністю! Крім того, складні слова відлякують споживачів і демонструють їх недалекість. Ви ж не хочете викликати у клієнта почуття власної недосконалості?
7 Ви дуже-предуже любите ступеня прикметників і прислівників.
«Найефективніші, краще за всіх, найсильніший, найбільш класний, дуже привабливий, єдиний, унікальна пропозиція» і т.д. Досить набивати собі невиправдану цінність! Вказуйте конкретні факти, цифри, статистику, які підтвердять рівень вашого бренду.
Будьте мудрішими і перестаньте робити одні і ті ж помилки в SMS-кампаніях. Оптимізуйте написання і редактуру тексту, і ваша розсилка перестане відштовхувати клієнтів, а навпаки стане для них корисною та інформативною.