ru

Статті

11 секретів SMS повідомлення, що продає

11 секретів SMS повідомлення, що продає

Опубліковано: 11 березня 2019

Напевно ви знаєте, що текст повідомлення - це запорука успішної SMS-розсилки.

Хочете навчитися складати не тільки грамотні тексти для SMS-розсилок, але й такі, що будуть стимулювати клієнтів замовити ваш товар чи послугу?

Ми пропонуємо вам кілька порад, використовуючи які ви складете класний текст для SMS-розсилки з точки зору різних маркетингових «фішок»! Зберігайте ці поради і застосовуйте їх у своїх розсилках.

Також читайте: 9 частих помилок в SMS-розсилці

1 Починайте повідомлення зі «слова-гачка»

Наприклад, «Увага! Нарешті! Ура! Здійснилося!». Така фішка одразу зверне на себе увагу потенційного покупця і стимулює його далі читати повідомлення.

2 Робіть акценти на головній інформації у повідомленні

Пишіть заголовними буквами такі слова, як «АКЦІЯ, ЗНИЖКА, СПЕЦІАЛЬНА ПРОПОЗИЦІЯ». Наприклад, «20% ЗНИЖКА на товари для дому…».

3 Запевніть клієнта у своїй повазі до нього

Використовуйте в тексті повідомлення займенники Ви, Вам, Ваш.

4 Економте символи, використовуючи цифри

Вони переконують клієнтів і налаштовують їх на точність сприйняття інформації. Тільки конкретні дані, мінімум «води».

5 Формат «Питання-відповідь»

Складайте повідомлення саме в такому вигляді, надайте клієнту можливість самому відповісти на ваше запитання. Наприклад,«Знаєте, яка сьогодні ціна на туш для вій? 30 грн. - дешевше на 15%, ніж у всіх магазинах міста!».

6 Додавайте в повідомлення гарантію на повернення грошей

Таким чином, ви збільшите лояльність клієнта до вашого бізнесу. Наприклад, таким чином, ви збільшите лояльність клієнта до вашого бізнесу. Наприклад, Здавалося б, неймовірна гарантія, але вона працює! Вона мотивує не тільки клієнта на покупку, але й вас на надання послуги вчасно.

7 Обмежуйте дію пропозиції

Акції, знижки та інші спеціальні пропозиції варто обмежувати за часом. Створіть враження необхідної і термінової покупки. Наприклад, «АКЦІЯ 50% на путівку до Туреччини тільки до кінця цього тижня».

8 Використовуйте «слова-стимулятори»

Використовуйте в кінці повідомлення такі «слова-стимулятори», як: «Покваптеся, поспішайте». Це міні-заклик до дії, який ще раз зверне на себе увагу клієнта.

9 Робіть ексклюзивні повідомлення

Повідомлення, тільки при пред'явленні яких, клієнт зможе отримати свою знижку. Це створить ефект персонального повідомлення. Наприклад: «При пред'явленні цього SMS, ви отримаєте ЗНИЖКУ 15% на товари по догляду за обличчям.».

10 Порівнюйте ціни

Використовуйте порівняння старої і нової ціни, таким чином, мотивуючи клієнтів купити ваш товар у визначені терміни. Наприклад: «Сьогодні ви можете купити кавуни в магазині« _ »всього за 1,99 грн. за кг, а завтра вже по 2,49 грн. Покваптеся!».

11 Робіть унікальні пропозиції

Робіть в повідомленнях унікальні пропозиції, які не залишать ваших клієнтів байдужими і зроблять максимально ефективну рекламу вашому бізнесу.

Шаблони повідомлень, які ви зможете використовувати у вашій розсилці

SMS-розсилка буває двох видів:

  • інформативна;
  • рекламна.

Інформативна розсилка повідомлень більшою мірою підходить для підтримки комунікації з постійними клієнтами. Таку розсилку вигідно використовувати банкам, автосалонам, сервісним центрам, салонам краси, інтернет-магазинам, інтернет-провайдерам, ресторанам і страховим компаніям.

Головне завдання такої розсилки - повідомити про необхідні послуги клієнту, час роботи, нові пропозиції, привітати зі святами, збільшити лояльність клієнтів та інше.

Приклади інформативної SMS-розсилки:

  • Шановний Олеже Петровичу, замовлені Вами автозапчастини доставлені. Ви можете забрати їх у зручний для вас час. Чекаємо вас! Вул. __
  • Шановна Ольго Миколаївно, Ваш кредитний ліміт підвищений до 10 000 грн. Приємного користування! Ваш «Банк»
  • Дорогий Миколо! Компанія «Турфірма» вітає Вас з Днем Народження та надає знижку 20% на всі путівки
  • У меню нашого кафе з'явилося 15 нових десертів. Чекаємо Вас, Тетяно, за адресою ...!

Рекламна розсилка, в свою чергу, це спілкування з потенційними клієнтами. І навіть незважаючи на те, що ви їх не знаєте, вам потрібно їх мотивувати до покупки послуги чи товару. Тому головною особливістю таких повідомлень є заклик до дії. Розсилка SMS реклами підходить для всіх видів бізнесу.

Приклади рекламної SMS-розсилки:

  • АКЦІЯ від мережі парфумерних магазинів «Аромат». Купіть будь-який парфум і отримаєте ще один в ПОДАРУНОК! Тільки до кінця тижня, поспішайте
  • УВАГА! Нова послуга від «Банк», безвідсотковий кредит на 5 років. За подробицями дзвонити за тел. 000
  • Чи можна безкоштовно помити машину? Так! Тільки на цьому тижні вам помиють залізного коня абсолютно безкоштовно за адресою
  • З 15 травня в мережі кінотеатрів« Кіно »прем'єра довгоочікуваної комедії« __ »з Анжеліною Джолі. При пред'явленні цього повідомлення знижка на покупку квитка 10%

Сподіваємося, що ми допомогли вам скласти текст для SMS-розсилки. Привертайте увагу, робіть унікальні пропозиції та зацікавлюйте своїх потенційних клієнтів. SMS-розсилка - це міцний друг для вашого бізнесу!

Бажаємо вам ефективних розсилок і гарного дня!

Ошибка