ru

Статті

Дієслово як головний метод переконання в рекламному повідомленні

Дієслово як головний метод переконання в рекламному повідомленні

Опубліковано: 19 липня 2015

Згідно з дослідженням Лео Бернетта, одного з найвідоміших в історії менеджерів по роботі з клієнтами в рекламі, ефективний текст від неефективного відрізняє наявність більшої кількості дієслів. Чому саме дієслів, а не іменників або прикметників? Тому що тільки дієслова здатні висловлювати енергійність і конкретний заклик до дії.

Даний принцип стосується і текстів для смс-розсилки. Дієслово в рекламному повідомленні виконує наступні три функції:

1. ВИКЛИК ЦІКАВОСТІ

Якщо повідомлення написано цікаво і в ньому виражена якась обіцянка (це може бути знижка, бонус після дзвінка, обмежена пропозиція), то в отримувача смс виникає приховане почуття збудження, яке і породжує цікавість. Саме бажання дізнатися те, що людина знає ще не повністю, мотивує клієнта дізнатися докладніше про деталі вашої пропозиції.

Для того щоб викликати цікавість у клієнта, використовуйте наступні дієслова:

  • дізнатися;
  • відкрити;
  • знайти;
  • обіцяти;
  • оновити;
  • розвинути;
  • зменшити;
  • збільшити.

Радимо вам дані дієслова застосовувати в питальних реченнях і обов'язково з'єднувати їх із такими словами, як: секрет, як, відкриття і т.д. Детальніше про такі слова ви можете почитати в статті 39,9 слів, які збільшать конверсію вашої смс розсилки. Наприклад,

Хочете дізнатися секрет досконалої фігури? Тренера в спортзалі «Sport» знають про ваше тіло ВСЕ! Запис на пробне тренування за тел. 0442518668.

2. СТИМУЛЯЦІЯ ПЕРЕДЧУТТЯ

Отримуючи повідомлення, людина розуміє, що зараз вона прочитає чергову рекламу. Відповідно, у неї в голові вже склався ряд якихось позитивних або негативних переконань і очікувань. Так як вам необхідно викликати позитивне очікування, то в цьому випадку добре працюють дієслова-передчуття. Вони висловлюють кульмінацію вашої пропозиції, саме в них ховається головний підтекст реклами, саме вони найбільше звертають на себе увагу.

Якщо ви у заклику до дії використовуєте правильне дієслово, зможете ним викликати почуття передчуття і максимально яскраво описати результати, які будуть отримані після покупки вашого товару чи замовлення послуги, то вважайте, що клієнт вже ваш.

Дієслова, які стимулюють почуття передчуття:

  • прискорити;
  • перевершити;
  • підкорити;
  • перемогти;
  • випередити;
  • зупинити;
  • обеззброїти;
  • завоювати;
  • досягти;
  • очолити;
  • виграти;
  • випробувати.

Дані дієслова добре працюють в бізнесі, пов'язаному зі сферою послуг, де продають емоції. Тренінги, розважальні центри, торговельні комплекси, туристичні агентства, організації екскурсій, салони краси. Наприклад,

Думаєте, що обеззброїти ворога, завоювати принцесу і очолити царство можна тільки в грі? Випробуйте це в реальності на екстремальній екскурсії в печері Атлантида. Деталі на сайті www.caves.com.

3. ОЧІКУВАННЯ ВИНАГОРОДИ

Пояснюючи в повідомленні потенційним клієнтам, що за те, що вони щось зроблять, їм дадуть якусь винагороду, ви вбудовуєте їм думку про те, що їх чекає певна цінність. Саме очікування винагороди за дію сприяє збільшенню кількості дзвінків, заявок і замовлень.

Такий принцип діє в наступних пропозиціях: 1 + 1 = 3, купуйте один товар - другий в подарунок, візьміть участь в акції - виграйте подарунок, зробіть покупку на суму 500 грн - і отримайте бонус на 200 грн і т.д.

Дієслова, які стимулюють появу відчуття винагороди:

  • отримати;
  • купити;
  • заробити;
  • знайти;
  • просунути;
  • прийняти;
  • забронювати;
  • зареєструватися;
  • виграти;
  • записатися.

Для того щоб ваш потенційний клієнт, який прочитав повідомлення і в якого з'явилося очікування винагороди, виконав необхідну дію, додайте до заклику до дії обмежувач. Це може бути обмежена кількість товару або певний термін дії акції. Наприклад,

Прямо зараз запишіться на манікюр у салоні «Аква» і отримайте корекцію брів у подарунок! Акційна пропозиція діє тільки три дні. Деталі за тел. 0442518668.

Крім трьох основних функцій, які виконують дієслова в рекламних повідомленнях, існує ще й ряд правил, які безпосередньо стосуються використання дієслів у текстах смс.

П'ять головних правил застосування дієслів, які привертають увагу отримувачів смс.

1. СТИСЛІСТЬ - СЕСТРА КЛАСНОГО ЗАКЛИКУ ДО ДІЇ

Це означає, що в повідомленнях варто замінювати довгі дієслова короткими. Витратьте краще символи, що залишилися в смс, на інші додаткові слова. Пишіть:

  • знайти замість виявити;
  • вставити замість вмонтувати;
  • заменить вместо переменить;
  • замінити замість перемінити.

2. ВИКОРИСТОВУЙТЕ ТІЛЬКИ «ПОЗИТИВНІ» ДІЄСЛОВА

Для того щоб налаштувати отримувача повідомлення на позитивний лад, використовуйте дієслова, які забезпечують гарний настрій, а не натякають на втрату, програш, проблему або помилку. Перегравайте такі дієслова в позитивну сторону. Порада: зробити це легше, якщо поряд з ними використовувати іменники.

І обов'язково пам'ятайте всім відоме правило - не вживати частку «не». Пишіть:

  • вирішити замість помилитися;
  • отримати досвід замість ризикувати;
  • знайти заміну замість втратити.

3. СКОРОЧУЙТЕ ДІЄСЛОВА

Рекламні повідомлення - це не місце практикуватися у використанні складних дієслівних присудків і складних іменних присудків. Замінюйте поєднання з двох-трьох слів одним простим дієсловом. Пишіть:

  • оглянути замість пройти огляд;
  • полагодити замість пройти лагодження;
  • зателефонувати замість набрати номер;
  • зареєструватися замість залишити заявку;
  • заблокувати замість здійснити блокування.

4. ВИКОРИСТОВУЙТЕ «ЖИВІ» ДІЄСЛОВА

Для того щоб виділитися серед маси нудних рекламних повідомлень, використовуйте у ваших текстах смс-розсилок цікаві дієслова, які змушують фантазувати, думати, уявляти картинки. Хоча б - які просто викликають якусь реакцію всередині!

Порада: використовуйте метафори, афоризми та фразеологізми з дієсловами для того, щоб викликати додаткові емоції. Пишіть:

  • зловити кращу зірку;
  • запалити усмішку на обличчі;
  • схопити удачу за хвіст;
  • витиснути максимум;
  • озброїтися перевагою;
  • перевершити очікування.

5. ВИКОРИСТОВУЙТЕ РОЗМОВНІ ДІЄСЛОВА

Смс-розсилка - це діалог із вашим потенційним клієнтом, це не той випадок, коли потрібно хизуватися знанням офіційних дієслів і термінами. Будьте простіше, говоріть мовою клієнта!

Якщо ви добре знаєте портрет вашої цільової аудиторії, тоді ви точно зможете використовувати ті слова, які актуальні саме певному колу осіб. Наприклад, якщо ви запрошуєте студентів на вечірку в клуб, тоді сміливо пишіть такі слова, як «тусити» і «відриватися».

Підбиваємо підсумки ...

Саме дієслова в рекламному повідомленні відповідають за його яскравість і ефективність. Вони викликають емоції і стимулюють появу реакції на вашу пропозицію.

Використовуйте більшу кількість дієслів, запалюйте дії і будьте оригінальні!

Ошибка