ru

Статті

39,9 Слів, які збільшать конверсію вашої СМС розсилки

39,9 Слів, які збільшать конверсію вашої СМС розсилки

Опубліковано: 24 квітня 2015

Слово, як відомо, має найсильніший вплив на людину. Саме з його допомогою можна мотивувати покупця зробити покупку, зацікавити товаром або послугою і підштовхнути до виконання бажаної вам дії. У бізнесі використання правильних слів збільшує продажі!

Так як смс розсилка – це канал комунікації між бізнесом і клієнтом, то вкрай важливо розуміти, що слова, які ви використовуєте в смс, безпосередньо впливають на клієнта.

Складений текст SMS повідомлення може стати фантастичним інструментом в рекламній кампанії вашого бізнесу, а може допомогти викинути гроші з рекламного бюджету на вітер.

Для того щоб слова в повідомленні вражали отримувачів повідомлення, при складанні тексту смс необхідно дотримуватися декількох жорстких критеріїв:

  • Слова повинні викликати емоції.
  • Слова повинні нести потужний енергетичний посил.
  • Слова повинні впливати на мотивацію клієнта.
  • Слова повинні переконувати.
  • Слова повинні інтригувати.

Спеціально для вас ми підготували добірку з 39,9 таких слів, використання яких, безсумнівно, збільшить конверсію вашої смс-розсилки.

Для того щоб ви знали, які слова краще використовувати в окремих смс розсилках, ми їх поділили на групи.

# 1 - слів для безпосереднього продажу Ваших товарів або послуг

  1. «Ціна»
  2. «Гарантія»
  3. «Новинка»
  4. «Нарешті»
  5. «Вперше»
  6. «Унікальний»
  7. «Ексклюзивний»
  8. «Швидко»
  9. «Поспішайте»
  10. «Зараз»
  11. «Знижка»
  12. «Фінальна»
  13. «Економія»
  14. «Актуально»
  15. «Сьогодні»

ПРИКЛАД ПОВІДОМЛЕНЬ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ «ЧАРІВНИХ» СЛІВ

  • Фінальний розпродаж у магазині одягу «Gloria». Ціни нижче на 50%. Поспішайте! Вул. Модна 29.
  • Актуально для годуючих матусь! Знижка на підгузники 15% до кінця цього місяця в інтернет-магазині «YourChild». www.yourchild.com
  • Ексклюзивне середземноморське меню в новому ресторані «Sea». Скуштуйте чудову кухню по вул. Ресторанна 9.

# 2 - 11 головних слів для мотивування клієнта прийняти рішення

  1. «Подарунок»
  2. «Розпродаж»
  3. «Акція»
  4. «Спеціальна пропозиція»
  5. «Вітаємо»
  6. «Гаряча пропозиція»
  7. «Приходьте»
  8. «Відкриття»
  9. «Сюрприз»
  10. «Суперпропозиція»
  11. «Прем'єра»

ПРИКЛАД ПОВІДОМЛЕНЬ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ «ЧАРІВНИХ» СЛІВ

  • Спеціальна пропозиція для чоловіків від сауни «Наша лазня». У будні дні ціна всього 100 грн. / год. Партеся з друзями саме у нас! Вул. Банна 12.
  • На честь відкриття нового тренажерного залу «Start» по вул. Спортивна 8 кожному відвідувачу заняття з тренером в подарунок! Забронюйте тренування по тел. 0442248668
  • Акція! Зареєструйтеся на курси англійської мови в школі «English» до кінця місяця і отримайте сюрприз. Вул. Іноземна 1, тел. 0442248668.

# 3 - 13 слів для мотивації клієнта перейти по посиланню на ваш сайт

  1. «Топ»
  2. «Добірка»
  3. «Секрет»
  4. «Покрокове»
  5. «Бажаєте»
  6. «Порада»
  7. «Факти, які»
  8. «Як»
  9. «Порівняйте»
  10. «Чому»
  11. «Способи»
  12. «Корисний»
  13. «Правда про»

ПРИКЛАД ПОВІДОМЛЕНЬ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ «ЧАРІВНИХ» СЛІВ

  • Дізнайтеся головний секрет залучення клієнтів на ваші тренінги тут www.coaching.com. Тільки цінна інформація!
  • Як схуднути до літа або чому дієта марна? Нова стаття фахівця з правильного харчування на сайті www.diet.com
  • ТОП-5 способів оптимізувати процес доставки в вашому магазині. А ви хочете налагодити клієнтоорієнтований бізнес? Читайте тут як www.marketing.com

І на останок...

Найефективніше 39,9 слово, яке відоме всім і яке гарантовано приваблює клієнтів, - це «Безкоштовно».

Ефективний текст повідомлення - це 90% успіху вашої смс розсилки. Застосовуйте отримані поради на практиці. Підключайте людські емоції. І запам'ятайте: смс-копірайтинг має продавати і підвищувати конверсію!

Ошибка