Слово, як відомо, має найсильніший вплив на людину. Саме з його допомогою можна мотивувати покупця зробити покупку, зацікавити товаром або послугою і підштовхнути до виконання бажаної вам дії. У бізнесі використання правильних слів збільшує продажі!
Так як смс розсилка – це канал комунікації між бізнесом і клієнтом, то вкрай важливо розуміти, що слова, які ви використовуєте в смс, безпосередньо впливають на клієнта.
Складений текст SMS повідомлення може стати фантастичним інструментом в рекламній кампанії вашого бізнесу, а може допомогти викинути гроші з рекламного бюджету на вітер.
Для того щоб слова в повідомленні вражали отримувачів повідомлення, при складанні тексту смс необхідно дотримуватися декількох жорстких критеріїв:
- Слова повинні викликати емоції.
- Слова повинні нести потужний енергетичний посил.
- Слова повинні впливати на мотивацію клієнта.
- Слова повинні переконувати.
- Слова повинні інтригувати.
Спеціально для вас ми підготували добірку з 39,9 таких слів, використання яких, безсумнівно, збільшить конверсію вашої смс-розсилки.
Для того щоб ви знали, які слова краще використовувати в окремих смс розсилках, ми їх поділили на групи.
# 1 - слів для безпосереднього продажу Ваших товарів або послуг
- «Ціна»
- «Гарантія»
- «Новинка»
- «Нарешті»
- «Вперше»
- «Унікальний»
- «Ексклюзивний»
- «Швидко»
- «Поспішайте»
- «Зараз»
- «Знижка»
- «Фінальна»
- «Економія»
- «Актуально»
- «Сьогодні»
ПРИКЛАД ПОВІДОМЛЕНЬ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ «ЧАРІВНИХ» СЛІВ
- Фінальний розпродаж у магазині одягу «Gloria». Ціни нижче на 50%. Поспішайте! Вул. Модна 29.
- Актуально для годуючих матусь! Знижка на підгузники 15% до кінця цього місяця в інтернет-магазині «YourChild». www.yourchild.com
- Ексклюзивне середземноморське меню в новому ресторані «Sea». Скуштуйте чудову кухню по вул. Ресторанна 9.
# 2 - 11 головних слів для мотивування клієнта прийняти рішення
- «Подарунок»
- «Розпродаж»
- «Акція»
- «Спеціальна пропозиція»
- «Вітаємо»
- «Гаряча пропозиція»
- «Приходьте»
- «Відкриття»
- «Сюрприз»
- «Суперпропозиція»
- «Прем'єра»
ПРИКЛАД ПОВІДОМЛЕНЬ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ «ЧАРІВНИХ» СЛІВ
- Спеціальна пропозиція для чоловіків від сауни «Наша лазня». У будні дні ціна всього 100 грн. / год. Партеся з друзями саме у нас! Вул. Банна 12.
- На честь відкриття нового тренажерного залу «Start» по вул. Спортивна 8 кожному відвідувачу заняття з тренером в подарунок! Забронюйте тренування по тел. 0442248668
- Акція! Зареєструйтеся на курси англійської мови в школі «English» до кінця місяця і отримайте сюрприз. Вул. Іноземна 1, тел. 0442248668.
# 3 - 13 слів для мотивації клієнта перейти по посиланню на ваш сайт
- «Топ»
- «Добірка»
- «Секрет»
- «Покрокове»
- «Бажаєте»
- «Порада»
- «Факти, які»
- «Як»
- «Порівняйте»
- «Чому»
- «Способи»
- «Корисний»
- «Правда про»
ПРИКЛАД ПОВІДОМЛЕНЬ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ «ЧАРІВНИХ» СЛІВ
- Дізнайтеся головний секрет залучення клієнтів на ваші тренінги тут www.coaching.com. Тільки цінна інформація!
- Як схуднути до літа або чому дієта марна? Нова стаття фахівця з правильного харчування на сайті www.diet.com
- ТОП-5 способів оптимізувати процес доставки в вашому магазині. А ви хочете налагодити клієнтоорієнтований бізнес? Читайте тут як www.marketing.com
І на останок...
Найефективніше 39,9 слово, яке відоме всім і яке гарантовано приваблює клієнтів, - це «Безкоштовно».
Ефективний текст повідомлення - це 90% успіху вашої смс розсилки. Застосовуйте отримані поради на практиці. Підключайте людські емоції. І запам'ятайте: смс-копірайтинг має продавати і підвищувати конверсію!