ru

Статті

Для тих, хто хоче збільшити продажі напередодні Великодня

Для тих, хто хоче збільшити продажі напередодні Великодня

Опубліковано: 23 квітня 2019

Шановні Клієнти!

Від щирого серця вітаємо вас з наступаючим світлим святом Пасхи - днем Воскресіння Христового!

Бажаємо вам здоров'я, світла, величезного щастя, мудрості і радості, щоб в житті траплялися чудеса і в душі завжди жила віра в краще. Щоб у вашому домі панували мир, любов і щастя.

Наближається масштабне релігійне свято Великодня. Великдень символізує очищення, відродження і початок нового життя.

Але і це, здавалося б, винятково духовне свято - справжня знахідка для маркетологів, які використовують Великдень для популяризації бренду і збільшення продажів.

Чому під час Великодня варто запускати маркетингову кампанію?

Під час Великодня збільшується купівельна активність клієнтів. Перед святом в магазинах завжди починає концентруватися більша кількість відвідувачів із середнім і високим рівнем прибутку. Люди купляють прикраси для пасхальних яєць, фарби, паски, великодніх кроликів, солодощі та інші продукти. Більше того, під час святкування Великодня додається кілька вихідних днів, під час яких багато хто відпочиває, подорожує, розважається і відвідує різні місця. Все це привід для бізнесу зробити акцент на рекламу під час Великодня і запропонувати клієнтам свої товари та послуги!

Як зацікавити клієнтів вашою пропозицією напередодні святкування Великодня?

Для того щоб проінформувати про ваш товар або послугу максимальну кількість потенційних клієнтів, підвищити їх лояльність і стимулювати бажання купувати саме у вас, використовуйте SMS розсилку. SMS маркетинг у якості головного або додаткового рекламного інструменту напередодні Великодня можуть застосовувати різні бізнеси: роздрібні магазини, супермаркети, ресторани, кафе, інтернет-магазини, торгові та розважальні центри, студії handmade дизайну та ін.

6 передових прийомів збільшення продажів напередодні Великодня за допомогою SMS розсилки

  1. 1 Знижка на честь свята. Запропонуйте вашим постійним та потенційним клієнтам знижку напередодні Великодня на ваші товари або послуги. Така знижка не викличе сумнівів, оскільки вона присвячена події, яка важлива практично для кожної людини.
    Спеціальна ЗНИЖКА 20% на всі кондитерські вироби на честь Великодня в магазині «GoodFood»! Потіште сім'ю солодощами. Вул.Кондитерська 8.
  2. 2 Акцент на тематичні сувеніри. Будь-який бізнес може запропонувати клієнтам як доповнення до основної послуги чи товару подарунок - тематичний великодній сюрприз: прикраси для яєць, фарби, кулічі, іграшку пасхального кролика і т.д.
    Купіть будь-який товар в інтернет-магазині «Gift» протягом святкового тижня і отримайте великодню крашанку в подарунок! www.gift.com
  3. 3 Великодня упаковка товарів в подарунок. Зараз особливо користується популярністю упаковка товарів. Багато клієнтів дбають про те, щоб основний подарунок або виріб був красиво оформлений, тому спеціально замовляють подарункову упаковку. Запропонуйте вашим клієнтам оригінальні варіанти упаковки для подарунків, солодощів, крашанок та кулічів. Зробіть акцент на екологічності вашої великодньої упаковки, оскільки зараз повернення до натуральності є найактуальнішим трендом.
    Унікальна великодня упаковка кулічів у супермаркеті «Bistro» у подарунок. Використовуємо тільки еко-матеріали! Вул. Продуктова 8
  4. 4 Акцент на великодні вихідні. У зв'язку зі святковими вихідними багато сімей їдуть на природу, на невеликі екскурсії, відвідують торгові та розважальні центри, замовляють святковий сімейний обід у кафе і просто гуляють містом. Якщо ваш бізнес пов'язаний із наданням різних послуг, тоді обов'язково зробіть унікальну торгівельну пропозицію вашим клієнтам. Подаруйте їм яскраві враження у великодні свята.
    Бажаєте навчитися пекти смачні кулічі? Запрошуємо вас на майстер-класи з випікання пасок! Реєстрація на сайті www.baking.com
  5. 5 Тематичні великодні повідомлення. Привітайте Ваших клієнтів зі світлим святом Великодня і, як варіант, запропонуйте в подарунок яку-небудь пасхальну атрибутику! Таким чином, ви стимулюєте особисту зустріч із клієнтами та зацікавите їх вашими товарами та послугами.
    Зі святом Великодня! Ваш улюблений ресторан «Gloria» до кінця цього тижня дарує відвідувачам солодкі подарунки - італійські кулічі від шеф-кухаря! www.gloria.com
  6. 6 Рекомендація для бізнесів, які займаються продажем пасхальної атрибутики, випічкою пасок і оформленням символічних handmade товарів. Обов'язково організуйте SMS розсилку з пропозицією ваших товарів. SMS маркетинг допоможе вам випередити конкурентів, оскільки ви привернете увагу клієнтів саме до вашої пропозиції. Запропонуйте доставку домашніх пасок додому, знижку на пасхальну атрибутику або ж дизайнерські великодні елементи для дому!
    Потіште близьких унікальними декорованими крашанками для прикраси домашнього інтер'єру! Замовити handmade подарунки можна на сайті www.handmade.com

SMS розсилка напередодні Великодня - це ефективний інструмент для налагодження комунікації з вашими клієнтами, який стимулює зростання продажів вашого бізнесу.

І порада наостанок: будьте толерантні у своїх повідомленнях. Пам'ятайте про те, що Великдень - це в першу чергу релігійне свято, а вже потім - можливість залучити клієнтів.

Ошибка