Складання смс для масової розсилки - це вельми складна робота, від її результатів залежатиме, чи зацікавився потенційний клієнт рекламованим товаром або послугою.
Тому підходити до цієї справи варто грамотно і приділяти увагу навіть невеликим деталям. Смс для бізнесу в масовій розсилці становить 70 символів кирилицею. Відповідно, саме в цей розмір потрібно вмістити всю інформацію.
# 1 — Текст повідомлення
Для початку складається текст. Він повинен спонукати потенційних клієнтів до дії і зацікавлювати їх. Тут нічого нового немає, так як вся рекламна діяльність створена заради однієї мети - залучення клієнта. Існують правила для написання смс. Вони дозволяють більш конкретно скласти повідомлення. Спочатку потрібно описати, який продукт або послуга пропонується.
# 2 — Заклик до дії
Далі слід спонукати клієнта до дії. Адже рекламований продукт може продаватися і в будь-якому іншому магазині. Відповідно, немає пріоритету в покупці у того, від кого прийшло повідомлення. Таке маркетингове смс повідомлення повинно містити наявність будь-якої знижки, акції або спеціальної пропозиції. Адже конкуренція була і залишається на першому місці. Якщо представлені більш вигідні умови, то клієнт буде звертатися саме до них. На цьому і побудовані всі комерційні пропозиції.
# 3 — контакти
СМС розсилка для бізнесу зазвичай містить комерційну пропозицію. Відправлення смс такого типу має бути грамотним. Потрібно відобразити переваги можливим комерційним партнерам, які явно зацікавлять їх. Перед тим, як надіслати смс, потрібно не забути і про контактні дані. Це телефонний номер, адреса в мережі інтернет або інші дані. Кращий варіант, коли всі ці перераховані дані надаються разом. Також в пріоритеті розіслати смс з наявністю телефонного номера. Адже, якщо проявилася зацікавленість, то в цей же момент потенційний клієнт може зв'язатися, уточнити всі нюанси і можливо здійснити операцію.