ru

Статті

5 способів зібрати базу підписчиків для sms розсилки

5 способів зібрати базу підписчиків для sms розсилки

Опубліковано: 14 травня 2013

Для проведення sms розсилки потрібно створити «платформу» для її реалізації. Тому важливо створити базу даних з інформацією про потенційних клієнтів. У ній мають бути тільки ті люди, які зацікавлені в бренді, знають його, у яких він викликає довіру. Ефективність зібраних даних також залежить від кількості клієнтів. Однак не варто забивати базу підписчиків тими, хто не потребує даної послуги. Краще набрати таких підписчиків, які принесуть вам велику користь і прибуток і не витратять ваші ресурси даремно.
Далі ми розповімо, як зібрати базу клієнтів з максимальним результатом, і якими способами взагалі це можна зробити.

# 1 — Анкетування

Ви можете отримати дані під якимось приводом, який буде корисний для обох сторін (для того щоб зацікавити клієнта). Наприклад, після покупки товару або обслуговування, клієнту пропонується дисконтна або знижкова карта, але для отримання якої потрібно заповнити анкету, при цьому полів: ім'я, прізвище, по батькові та контактний телефон є обов'язковим. Всі ці дані можна використовувати для смс-розсилки, попередньо отримавши згоду клієнта для розсилки інформації. Таким чином, ви можете звертатися особисто, на ім'я та по батькові, буде впевненість в тому, що клієнт зацікавлений у вашому товарі.

# 2 — Форма підписки на сайті

На даний момент майже всі компанії, фірми та інші підприємства мають свої сайти, це може бути не шикарний сайт з великим об'ємом інформації, а простий сайт-візитка з мінімумом інформації. Але навіть і на такому сайті буде корисно помістити форму, яка реалізує функцію підписки клієнта на смс-розсилку. Досить зробити 2 поля: персональні дані, номер телефону. Так просто клієнт зможе отримувати від Вас новини про акції, розіграші та інші приємні та корисні сюрпризи.

# 3 — Збір публічних даних

Це вельми неефективний метод, мала кількість потенційних клієнтів відгукнеться на Вашу пропозицію, але в цьому випадку є приємний «побічний ефект». Про ваш товар / послугу дізнається величезне число людей. Такий спосіб застосовується для того, щоб про бренд дізналася величезна аудиторія. Цей спосіб має ефект несподіванки, що може бути як позитивним, так і негативним наслідком. При використанні даного методу база клієнтів не буде якісною, але ви заявите про себе широкій масі.

# 4 — Промо-акції

Організація промо-акцій, роздача рекламних листівок, промо-візиток, при цьому до справи долучаються промоутери, головне завдання яких поширити найбільшу кількість друкованої продукції, дизайнери та організатори, які готують всю промо-акцію.

# 5 — Заходи

Свята, флешмоби, конференції, ярмарки та інші заходи. Найексклюзивніший та найсучасніший спосіб збору даних. Організувавши такий захід, ви можете продемонструвати свої товари, супроводжуючи це роздачею пробників, сувенірів, рекламних виробів, автоматично розташовуючи до себе потенційних клієнтів. Цей, як і попередній спосіб, припускає анкетування. Це дороге задоволення, яке можуть дозволити «зміцнілі»підприємства.

Зібравши та сформувавши базу для смс розсилки, організуйте розсилку за всіма правилами маркетингу. Правильно вибравши цільову аудиторію, грамотно сформувавши текст повідомлення і своєчасно доставивши інформацію клієнту, кампанія пройде успішно. Та тоді інформація про бренд пошириться як вірус. Задоволені клієнти принесуть прибуток і високі позиції на ринку товарів і послуг.

Ошибка