ru

Статті

9 частих помилок у SMS-розсилці

9 частих помилок у SMS-розсилці

Опубліковано: 20 січня 2020

Запорука успіху просування товарів або послуг компанії - це її імідж. Дуже важливі гарні відгуки постійних клієнтів, якісний сервіс і гарантії, що надаються бізнесом. Під час проведення рекламних кампаній для різних фірм, акцент реклами зміщується на її кількість, відповідно, від цього страждає якість. Але ж від якості наданої вами інформації залежить бажання клієнта придбати товар або послугу у вашій компанії. Часто ця проблема виникає при використанні такого маркетингового ходу, як масова розсилка повідомлень мобільним користувачам.

Ви думаєте, що немає нічого простішого, ніж надіслати рекламне повідомлення клієнту і після лише чекати його візиту до вашого магазину або до вашого тренажерного залу? А потім дивуєтеся, чому ж ніхто так і не відреагував на вашу SMS-розсилку?

Проблема в тому, що напевно у вашому повідомленні містилися типові помилки, які тільки відлякують потенційних клієнтів і сприяють їх «втечі» до конкурентів.

Часті помилки при SMS-розсилці

1 Одночасне рекламування в повідомленні декількох товарів чи послуг

Одночасне рекламування в повідомленні декількох товарів чи позначається на сприйнятті інформації клієнтом - втрачається основний фокус повідомлення.

2 Не цільова аудиторія

Розсилаючи повідомлення абсолютно всім користувачам Ви не отримаєте очікуваної конверсії і не зможете відстежити ефективність SMS-розсилки. Необхідно сегментувати свою клієнтську базу по ряду критеріїв (місце розташування, інтереси, кількість скоєних покупок, і т.д.) і проводити таргетовану розсилку, вміст якої буде відповідати інтересам вибраної групи номерів.

3 Часта рекламна розсилка

Дуже часта рекламна розсилка повідомлень відлякує споживачів і набридає ім. Клієнт починає асоціювати ваші повідомлення зі спамом. Тому не варто бомбардувати потенційних покупців знижковими повідомленнями кожного дня. Оптимальний інтервал між розсилками – 1 тиждень.

4 Граматичні помилки

Ви не перевіряєте в тексті наявність граматичних помилок. Бачачи їх, клієнт на підсвідомості розуміє, що вашій фірмі довіряти не можна, адже у вас товар може бути таким же неякісним і низькопробним, як і рекламне повідомлення.

5 Довжина тексту повідомлення

Використання довгих складнопідрядних речень. Клієнту важко вловити зміст вашого повідомлення. Чим простіше - тим краще.

6 «Нудні повідомлення»

Відправлення нудних і типових рекламних повідомлень. Проявіть креатив і здивуйте клієнта, тоді він точно прийде до вас за послугою!

7 Немає звернення до клієнта

Ви не звертаєтеся в повідомленні до клієнта за ім’ям, відповідно не підвищуєте рівень комунікації зі споживачем. Увага! Обов'язково перед відправленням повідомлення вичитуйте його, щоб не було таких казусів, як: «Шановний Ольго!»

8 Немає можливості відписатися від розсилки

Ви не надаєте можливість відписатися від розсилки рекламних повідомлень, цим викликаєте неусвідомлене негативне ставлення клієнта до ваших послуг. Невелика пропозиція про можливу відписку від розсилки підвищить рівень лояльності до компанії. Наприклад, можна додати посилання на сторінку вашого сайту, де клієнт зможе відписатися від розсилки.

9 Немає заклику до дії

У вашому рекламному повідомленні немає заклику до дії. І як клієнт зможе зрозуміти, що йому потрібно зробити і в які терміни? У вашій SMS-розсилці інформація повинна бути висвітлена максимально детально.

Як уникнути цих помилок?

Головна порада - будьте уважними та пишіть таке повідомлення, яке не викликало б у вас самих негативних емоцій і яке хотілося б прочитати. Не допускайте всіх вище перерахованих помилок в SMS-розсилці і тоді ви обов'язково залишите гарне враження і стимулюєте клієнта до дії.

Лояльні стосунки з споживачами - це ключ до успіху вашого бізнесу!

Ошибка