Важливо розуміти і враховувати бажання клієнта отримувати комерційні листи або СМС розсилки, щоб не викликати своєю рекламною активністю агресію і повне неприйняття вашого бренду. Фахівці в галузі соціальних досліджень ринку вирішили з'ясувати, яке ж ставлення цільової аудиторії до рекламних розсилок різного роду? І чи варто використовувати цей інструмент для рекламування малого та середнього бізнесу?
Протягом трьох місяців було опитано близько 1 500 осіб. Основною метою опитування стало вивчення реакції споживачів на рекламні текстові повідомлення від компаній. Дане дослідження має допомогти підприємцям правильно вибудовувати свою рекламну стратегію за допомогою sms маркетинга.
Фактична статистика частоти розсилок
61% від усієї кількості опитаних отримали всього кілька рекламних смс за минулий місяць. А 9 з 10 учасників опитування не отримували за останні кілька місяців sms повідомлень навіть від компаній, де ними здійснювалися покупки.
Побажання клієнтів
88% учасників дослідження виявили бажання отримувати інформаційні повідомлення про акції та знижки, а 48% висловили готовність відгукнутися на цікаву пропозицію.
Поведінкові реакції клієнтів
На питання: «Яким чином ви б відгукнулися на рекламну пропозицію з смс розсилки?». 41% респондентів прислали б відповідь на короткий номер 8668 або відповіли б на дзвінок менеджера, і 35% перейшли б по WAP push посиланню, що веде на мобільну версію сайту. І тільки 24% опитаних стали б дзвонити в компанію безпосередньо. З чого можна зробити очевидний висновок про високу ефективність і велику ймовірність гарної віддачі від рекламних sms розсилок.
У ході подальшого опитування 49% учасників погодилися б підписатися на регулярну смс розсилку від компаній, яким вони довіряють. А 71% зазначив можливість постійного зв'язку з компаніями за допомогою смс повідомлень, як один з ключових способів комунікації, незважаючи на наявні альтернативи.
У гонитві за прибутком важливо не забувати, що всі ми люди і маємо право змінювати або зміцнювати свої переваги з плином часу. Тому не забувайте надати своїм клієнтам можливість відписатися від розсилки, яка вже втратила свою актуальність. Адже це ніяк не позначиться на активності діяльності вашої компанії та ефективності даного методу реклами.
Згідно з нашими дослідженнями, 98% із загального числа опитаних заявили про важливість наявності можливості відмовитися від отримання реклами на свій телефон. 79% повідомили, що така можливість тільки збільшила б їх довіру до компанії і мотивувала на подальшу взаємодію з нею.
Тому сумніви геть і сміливо застосовуйте смс розсилки в якості ефективного маркетингового інструменту, збільшуйте продажі і залучайте нові потоки клієнтів.