ru

Статті

10 різновидів знижок для смс-розсилки, які підвищують продажі

10 різновидів знижок для смс-розсилки, які підвищують продажі

Опубліковано: 17 квітня 2015

Ні для кого не секрет, що основа основ смс-маркетингу - це наявність привабливої торгівельної пропозиції (офферу) для клієнта. І для того щоб отримувачі смс звернули увагу на ваш оффер, він реально має зацікавити.

НАЙПОШИРЕНІШИЙ ВАРІАНТ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ - ЦЕ ЗНИЖКА

 

Для того щоб знижка в смс розсилці працювала на результат у вигляді залучення клієнтів, вона повинна поєднувати в собі три параметри:

  • бути простою для розуміння;
  • бути поясненою цільовій аудиторії;
  • бути унікальною!

Знижка буде продавати, тільки якщо вона має сенс і раціональна для покупців.

Спеціально для вас ми підготували 10 варіантів знижок, які найкраще працюють в смс-маркетингу.

10 РІЗНОВИДІВ ЗНИЖОК ДЛЯ ВАШОЇ УНІКАЛЬНОЇ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:

1. ЗНИЖКА, ПРИУРОЧЕНА ДО СВЯТА

Це, мабуть, єдиний вид знижки, причину якої не потрібно пояснювати покупцям. Адже всі звикли отримувати подарунки на свята. І ваша знижка може зацікавити цільових покупців, головне - подайте її максимально цікаво для ваших клієнтів, щоб виділитися серед інших торгівельних пропозицій. І пам'ятайте про найголовніше свято для клієнта - його день народження!

2. ЗНИЖКА З ОБМЕЖЕННЯМ ЗА ЧАСОМ

Встановлюйте знижки на певний строк, для того щоб мотивувати клієнтів одразу ж купити ваш товар або замовити послугу, а не відкладати дану дію «на потім».

3. ОДНОДЕННА ЗНИЖКА

Найбільш відповідний варіант для смс розсилки! Отримувач читає повідомлення і одразу ж замовляє ваш продукт, тому що знижка на нього діє «тільки сьогодні». Але врахуйте, що ваша УТП має бути справді унікальною. Також зверніть увагу на «привабливість» вашої ціни.

4. ПЕРСОНАЛЬНА ЗНИЖКА

Чудовий варіант для особливих клієнтів вашої клієнтської бази. Зробіть унікальну пропозицію вашим постійним клієнтам, надішліть їм смс-купон або унікальний смс-код.

5. ЗНИЖКА КОНКРЕТНІЙ ГРУПІ ВАШОЇ КЛІЄНТСЬКОЇ БАЗИ

Сегментуйте вашу клієнтську базу, наприклад, на студентів, пенсіонерів, жінок, чоловіків тощо. Продумайте унікальну знижкову пропозицію якійсь із груп вашої бази і розішліть її в смс розсилці, обов'язково вказавши в тексті для кого вона. Такий прийом часто використовують у святковій розсилці повідомлень, наприклад, знижка жінкам на 8 березня.

6. ЗНИЖКА НА ДРУГИЙ ТОВАР

Запропонуйте в повідомленні клієнту придбати певний товар і мотивуйте це додатковою знижкою на другу покупку.

7. ЗНИЖКА НА ПЕРШУ ПОКУПКУ

Чудовим маркетинговим ходом стане пропозиція потенційним клієнтам знижки на першу покупку. Так ви не викличете недовіру у отримувачів смс, які вас ще не знають, і мотивуєте їх зробити покупку.

8. ЗНИЖКА НА АБОНЕМЕНТИ

Вигідна пропозиція для фітнес-центрів, салонів краси, курсів англійської мови тощо. Запропонуйте клієнтам більш вигідну ціну на покупку абонементів на ваші послуги.

9. ЗНИЖКА В «НЕСЕЗОН»

Використовуйте дану знижку для продажу товарів, які залишилися на ваших складах після певних сезонів. Знизьте ціну і надішліть повідомлення потенційним клієнтам. Зробіть акцент на обмеженій кількості товару!

10. «ТРЕЙД-ІН» ЗНИЖКА

Вигідний варіант для бізнесу, що пов'язаний із автомобілями. Запропонуйте у повідомленнях вашим потенційним клієнтам повернути стару версію товару і отримати карколомну знижку на новий продукт.

КОРИСНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯ ЗНИЖОК В СМС-РОЗСИЛЦІ

  • Не зловживайте унікальними знижковими пропозиціями. Якщо ви будете регулярно пропонувати знижки вашим клієнтам, ви знеціните ваш продукт або послугу. Гарного потроху!
  • Робіть акцент на дефіциті товарів. Використовуйте на додаток до знижки з обмеженням строків обмеження по кількості товару «в одні руки». Це викличе додаткове бажання у клієнта придбати ваш товар.
  • Робіть тільки адекватні і продумані пропозиції. Обов'язково проаналізуйте ціни на схожі товари конкурентів і запропонуйте таку знижку, щоб у підсумку ваш продукт вийшов трохи економнішим!
  • Пояснюйте знижку. Зараз це вкрай необхідно у зв'язку з тим, що у людей склалося враження, що знижки використовують тільки тоді, коли необхідно розпродати залежаний товар. Робіть акцент на тому, що ви пропонуєте знижку на свято, у зв'язку з обмеженою кількістю товару. Додатково можете повідомити клієнтам в смс про ціни на схожий товар у конкурентів - це допоможе їм прийняти рішення на вашу користь.
  • Підсилюйте знижки. На додаток до основної знижки пропонуйте товари в подарунок. Акцент: більше за таку ж ціну!

Вибирайте відповідний для вашої компанії варіант знижки і створюйте смс розсилку, яка стане маркетинговою фішкою вашого бізнесу!

Ошибка