ru

Статті

6 способів використання SMS розсилки для комунікацій всередині компанії

6 способів використання SMS розсилки для комунікацій всередині компанії

Опубліковано: 27 лютого 2015

Смс-розсилка – це маркетинговий інструмент, який ідеально підходить для залучення клієнтів і комунікації зі споживачами.

Але чи знаєте ви про те, що використовувати розсилку повідомлень можна не тільки для спілкування з зовнішніми клієнтами, а й для комунікації зі співробітниками всередині компанії??

Зараз всі люди тримають мобільні телефони під рукою, і напевно ваші співробітники - не виняток. Так чому б не використати цей момент для оптимізації спілкування з персоналом?

6 способів застосування СМС розсилки для комунікації зі співробітниками:

# 1 — Нагадування про зустрічі

У великих компаніях, як мінімум, кілька разів на тиждень проводяться зустрічі та наради зі співробітниками. Іноді персонал, подовгу працюючи, забуває про них. За допомогою смс розсилки ви зможете швидко нагадати працівникам вашої компанії про наближення часу наради. Смс розсилка дозволяє надіслати повідомлення всім співробітникам компанії або певній групі осіб.

# 2 — Отримання зворотного зв'язку та його аналіз

Кожна компанія хоче стати ідеальним місцем роботи для своїх співробітників. І смс-розсилка може допомогти вам в цьому! Ви зможете заощадити ваш особистий час і час співробітника, ставлячи йому запитання про роботу в повідомленнях. Дізнайтеся, чи подобається йому посада і проект, яким він займається. Запитайте, що хотілося б оптимізувати працівникові у вашому бізнесі.

Дізнаючись думки вашого персоналу, ви демонструєте співробітникам вашу повагу і підтверджуєте справжні цінності компанії.

Також за допомогою смс-опитувань ви зможете отримати думку співробітників із будь-яких питань. Ви влаштовуєте новорічний корпоратив і не знаєте, в який день його краще провести? Запитайте про це персонал у повідомленнях.

# 3 — Інформування про надзвичайні ситуації

Якщо раптом в офісі трапляється якась екстрена ситуація, то повідомлення - це найоптимальніший і найшвидший спосіб попередити про неї співробітників компанії. Таким чином, ви формуєте безпеку вашого персоналу.

# 4 — Прийом на роботу

Регулярно робіть розсилку своїм співробітникам про можливість отримати підвищення. Надсилайте інформацію про актуальні вакансії вашої компанії і мотивуйте персонал ефективніше працювати.

Також ви можете вказати, наприклад, на сайті або в оголошенні короткий номер, на який потенційні кандидати на посаду зможуть самостійно надіслати повідомлення з їх ініціалами і номером телефону. Таким чином, ви зможете сформувати списки бажаючих отримати вакансію, зв'язатися з ними і знайти нового співробітника.

# 5 — Комунікація з вашим персоналом поза офісом

Вам потрібно швидко донести інформацію співробітникові, який зараз у відрядженні? Або ви власник служби доставки і вам потрібно повідомити працівнику про зміну адреси доставки? Смс розсилка прийде на допомогу!

Ви зможете швидко інформувати потрібного вам співробітника навіть поза офісом у будь-який час! Це допоможе підвищити ефективність роботи вашого бізнесу, особливо коли справа стосується швидкого прийняття рішень.

# 6 — Привітання зі святом

Як важливо співробітникам отримувати мотивацію від керівництва! В якості такої мотивації можуть стати у нагоді повідомлення-подяки за роботу, а також привітання зі святами і обов'язково з Днем Народження працівника. Витратьте трохи часу на те, щоб відправити ці повідомлення. Часом співробітнику важливо не стільки підвищення зарплатні, скільки оцінка його праці і увага.

Весь процес відправлення повідомлень з вашого сайту або ПЗ можна повністю автоматизувати, підключившись до нашого СМС шлюзу.

Використовуйте смс-розсилку для організації внутрішньої комунікації з вашим персоналом, оптимізуйте робочий процес і продемонструйте співробітникам вашу турботу і повагу!

Ошибка