ru
СМС розсилка для реклами автосалону

Приклади SMS-розсилок для бізнесу

СМС розсилка для реклами автосалону

Останніми роками попит на машини значно збільшився. Отже, і піднялася конкуренція в цій сфері. Зараз для того щоб залучати нових клієнтів, потрібно постійно експериментувати з побудовою правильної маркетингової кампанії.

Ви напевно стикалися з тим, що багато людей, які прийшли до вас в автосалон, йдуть, так і не придбавши машину, або з тим, що клієнти просто не встигають постійно стежити за спеціальними пропозиціями і акціями на конкретний автомобіль.

Як можна підтримувати постійний зв'язок з цільовою аудиторією для того, щоб збільшити продажі? Ми пропонуємо вам використовувати смс-розсилку як ефективний рекламний інструмент, що дозволяє стимулювати клієнтів до покупок.

Приклад смс-розсилки для реклами автосалону

Autoshop

Приходьте на test-drive Porsche і отримаєте знижку 4% при купівлі! Вул. Автосалонна 53, 0442518668

Таргетинг Ваше місто
Кількість відісланих СМС 100 000
Конверсія 0,086%
Записалися на Тест-драйв 86
Зробити розсилку

Постійний контакт з клієнтами за допомогою мобільних повідомлень - це запорука їх гарного ставлення до вашого бізнесу, що, безумовно, стимулює ріст продажів. Якісний сервіс, турбота про ваших відвідувачів і регулярне інформування створять вашому салону винятково позитивний імідж.

СМС розсилка та її вигоди для вашого автосалону:

  • Можливість розповісти потенційним клієнтам про ваш автосалон, запросити їх на тест-драйв тільки завезеного нового автомобіля, розповісти про ваші послуги, можливості оформлення кредитів і час роботи салону.
  • Оперативне інформування постійних клієнтів про запуск нових лояльних цінових програм, розширення асортименту автомобільного ряду або про доставку замовлених раніше автомобілів.
  • СМС-розсилка - це ефективний спосіб нагадати клієнту про наближення щомісячного терміну погашення кредиту за придбану машину або про необхідність відвідати гарантійний центр.

Реєструйтеся на сайті і вже зараз почніть залучати більше клієнтів!
Ми продаємо не повідомлення, а лояльне ставлення клієнтів до вашого автосалону.

Ошибка