Як оптимізувати роботу вашої служби доставки?
Вас давно мучать питання: як поліпшити роботу вашої служби доставки, як збільшити потік клієнтів? Ви не можете зрозуміти, чому ваші послуги не користуються популярністю, в той час як конкуренти успішно розвиваються в цій сфері?
Не виходить тримати гарний зворотній зв'язок з клієнтами, використовуючи винятково call-центр? Ми пропонуємо вам дієвий спосіб реклами вашої служби, збільшення потоку клієнтів і оптимізування комунікації з покупцями ваших послуг: використовуйте сервіс масових SMS розсилок та збільшуйте прибуток вже зараз!
Приклад рекламної розсилки для служби доставки
“Доставкін” – найшвидша та дешева доставка по місту. dostavkin.com
0442518668
Таргетинг | Ваше місто |
Кількість відісланих СМС | 40 000 |
Конверсія | 0,91% |
Нових клієнтів за 2 місяці (перехід за посиланням > замовлення послуги) | 364 |
Смс-маркетинг допоможе в просуванні ваших послуг, підвищить довіру клієнтів до сервісу та поліпшить імідж компанії. Це ефективний спосіб оптимізувати вашу роботу і в будь-який момент повідомляти клієнтам потрібну інформацію.
Які вигоди отримає ваша служба доставки?
- Можливість оперативно інформувати клієнтів про вартість послуг вашої компанії, про статус замовлення, його відправлення і доставку. Причому відбуватися це може в автоматичному режимі. Підключившись до нашого СМС шлюзу, ваше ПЗ або сайт будуть відправляти повідомлення автоматично при певній події.
- Смс-розсилка - це зручний спосіб проінформувати не тільки клієнтів, але й кур'єрів, наприклад, про зміни у графіку роботи або адреси доставки.
- Відправляючи іменні повідомлення або смс-привітання клієнтам, збільшується їх лояльність і довіра до вашої служби доставки.
Скористайтеся послугами нашого сервісу та переконайтеся в ефективності смс розсилок!!