Як залучити більше клієнтів?
Останніми роками помічено збільшення кількості автозаправочних станцій у всіх містах. Особливо цей процес став лавиноподібним у великих містах. Конкуренція зростає не по роках, а по місяцях. Полювання за кожним клієнтом зросло в рази. Перед власниками автозаправок стоїть постійне питання: як утримати своїх клієнтів і залучити нових?
Крім рівня обслуговування, цін та якості ПММ є ще один із засобів, який дозволить вирішити ці труднощі. Використання смс-розсилки в якості збільшення лояльності клієнтів до вашої автозаправки.
СМС інформування - це дієвий метод, який може підвищити імідж вашої автозаправки, стане чудовим рекламних інструментом і допоможе залучити цільову аудиторію. Якісна комунікація - це ефективний спосіб залучення нових клієнтів та утримання старих.
Приклад смс-розсилки для реклами АЗС
-0,30 грн за 1 літр А-95 з 1 по 15 травня. отримай бонусну картку у подарунок! Мережа АЗС “Benzin”, 0442518668
Опис | Рекламна розсилка |
Кількість відісланих СМС | 100 000 |
Конверсія | 0,93% |
Отримали бонусну картку | 930 |
Можливості СМС-маркетингу для АЗС:
- Персоніфіковане спілкування з клієнтом як спосіб підвищення довіри до вашої автозаправки.
- Можливість відправляти вітальні повідомлення постійним клієнтам, що підвищить їх рівень довіри до вас.
- Швидкий спосіб інформування цільової аудиторії про ваші послуги, знижки, бонусні програми та акції.
- Напишіть про новини вашої автозаправки - це підвищить рівень комунікації з клієнтом.
- Інформуйте клієнта про статус реєстрації його картки у вашій автозаправці або про бонуси, які на ній накопичилися.
Зареєструйтеся на нашому сервісі та користуйтеся ефективним інструментом інформування клієнтів!