ru
СМС розсилка для реклами тренажерного залу

Приклади SMS-розсилок для бізнесу

СМС розсилка для реклами тренажерного залу

Як можна збільшити кількість відвідувачів тренажерного залу?

Розглянемо на прикладі, уявіть таку ситуацію: Іван - власник тренажерного залу, в якому є різні тренажери, душова, чудовий тренер і вигідні ціни. Здавалося б, що справи у нього повинні йти успішно. Проте це не так. Тренажерний зал відвідує мало клієнтів, Іван ходить засмучений, переживає через борги та виплати оренди приміщення ...

Він розуміє, що утримувати постійних клієнтів і знаходити нових - досить складно, особливо якщо зал знаходиться в непримітному місці. Використовує різні маркетингові інструменти, але підняти свій дохід вище межі рентабельності так і не виходить. Яке ж рішення прийняв Іван, для того щоб збільшити інтерес людей до його тренажерного залу?

Він скористався сервісом масових смс-розсилок,як додатковим маркетинговим інструментом, що дозволило йому утримати старих і залучити нових клієнтів до його тренажерного залу.

Приклад смс-розсилки для реклами фітнес клубу

Gym

Прагнеш розкішну фігуру? Приходь до нас, перші 2 тижні занять безкоштовні!
Київ, вул. Тренажерна-23.

Таргетинг Місто і район, в якому розташований зал
Кількість відісланих СМС 60 000
Конверсія 0,265%
Залучено відвідувачів 159
Зробити розсилку

Можливості сервісу смс розсилок:

  • Завдяки інформуванню клієнтів про акції, знижки та інші пропозиції через смс-розсилки, ви підтримуєте з людьми добрі стосунки і показуєте своїм клієнтам, що ви їх цінуєте.
  • Можливість відправляти клієнтам не тільки «акційні повідомлення», а й іменні привітання зі святами. Людям важливо знати, що про них пам'ятають.
  • Оперативний зв'язок із клієнтами. За допомогою смс-розсилки ви зможете швидко розповідати людям про зміни, наприклад, в розкладі відвідувань вашого тренажерного залу, про нового тренера або ж закупівлю нових тренажерів. Рівень довіри до вашого тренажерного залу підвищиться.

Іван зміг залучити нових клієнтів в його тренажерний зал, адже він купував у нас не повідомлення, а лояльність своїх клієнтів. Подобається? Тоді реєструйтеся на нашому сайті і створюйте свою SMS-маркетингову кампанію!

Ошибка