Як можна збільшити кількість відвідувачів тренажерного залу?
Розглянемо на прикладі, уявіть таку ситуацію: Іван - власник тренажерного залу, в якому є різні тренажери, душова, чудовий тренер і вигідні ціни. Здавалося б, що справи у нього повинні йти успішно. Проте це не так. Тренажерний зал відвідує мало клієнтів, Іван ходить засмучений, переживає через борги та виплати оренди приміщення ...
Він розуміє, що утримувати постійних клієнтів і знаходити нових - досить складно, особливо якщо зал знаходиться в непримітному місці. Використовує різні маркетингові інструменти, але підняти свій дохід вище межі рентабельності так і не виходить. Яке ж рішення прийняв Іван, для того щоб збільшити інтерес людей до його тренажерного залу?
Він скористався сервісом масових смс-розсилок,як додатковим маркетинговим інструментом, що дозволило йому утримати старих і залучити нових клієнтів до його тренажерного залу.
Приклад смс-розсилки для реклами фітнес клубу
Прагнеш розкішну фігуру? Приходь до нас, перші 2 тижні занять безкоштовні!
Київ, вул. Тренажерна-23.
Таргетинг | Місто і район, в якому розташований зал |
Кількість відісланих СМС | 60 000 |
Конверсія | 0,265% |
Залучено відвідувачів | 159 |
Можливості сервісу смс розсилок:
- Завдяки інформуванню клієнтів про акції, знижки та інші пропозиції через смс-розсилки, ви підтримуєте з людьми добрі стосунки і показуєте своїм клієнтам, що ви їх цінуєте.
- Можливість відправляти клієнтам не тільки «акційні повідомлення», а й іменні привітання зі святами. Людям важливо знати, що про них пам'ятають.
- Оперативний зв'язок із клієнтами. За допомогою смс-розсилки ви зможете швидко розповідати людям про зміни, наприклад, в розкладі відвідувань вашого тренажерного залу, про нового тренера або ж закупівлю нових тренажерів. Рівень довіри до вашого тренажерного залу підвищиться.
Іван зміг залучити нових клієнтів в його тренажерний зал, адже він купував у нас не повідомлення, а лояльність своїх клієнтів. Подобається? Тоді реєструйтеся на нашому сайті і створюйте свою SMS-маркетингову кампанію!