ru
СМС розсилка для реклами провайдера ТБ та Інтернет

Приклади SMS-розсилок для бізнесу

СМС розсилка для реклами провайдера ТБ та Інтернет

Як збільшити кількість заявок на підключення?

Уявіть, що у вашої компанії, яка займається інтернет і ТВ провайдингом, за тиждень може з'явитися 150 нових заявок на підключення до ваших послуг. Так як це зробити?

  1. Вам необхідно скласти унікальну пропозицію, яка зможе переконати цільову аудиторію підключитися до ваших послуг або навіть відмовитися від послуг конкурентів. Це повинно бути дійсно щось привабливе. Наприклад, пропозиція безкоштовного підключення та обслуговування протягом трьох місяців.
  2. Підібрати ефективний спосіб реклами ваших послуг. Ми пропонуємо Вам скористатися таким рекламним інструментом як СМС маркетинг - це чудовий спосіб залучити потенційних клієнтів.

Приклад смс-розсилки для реклами провайдера

YourProvider

Безкоштовне підключення до ТБ та Інтернет. 0 абонплата впродовж 3 місяців! YourProvider.com

Таргетинг Районний центр з низькою конкуренцією
Кількість відісланих СМС 15 000
Конверсія 0,95%
Заявок на підключення 142
Зробити розсилку

СМС-розсилка - це ефективний спосіб налагодити гарні стосунки між провайдером і клієнтом.

Крім рекламної розсилки, для залучення нових клієнтів ви можете використовувати смс сервіс, інтегрувавши його в своє програмне забезпечення. В цьому випадку, повідомлення будуть відправлятися автоматично, в залежності від події. Детальніше про інтеграцію СМС розсилки в свій сайт або ПЗ читайте на сторінці СМС шлюз.

Використання сервісу дасть вам можливість:

  • Відправляти абонентам паролі від їхніх особистих кабінетів.
  • Повідомляти абонентів про необхідність поповнити рахунок.
  • Повідомляти майстрів про технічні несправності в мережі, заявки на нові підключення або заявки від наявних абонентів.
  • Оповіщати своїх абонентів про проведення технічних робіт при перебоях в мережі, що збереже їх довіру до вас.
  • Інформувати про новини компанії та промо-акції.

Скористайтеся послугами нашого сервісу і переконайтеся в ефективності смс розсилок!

Ошибка