Від чого залежить якість комунікації зі споживачами? Частота торкань до аудиторії, їх рівень і користь. Ви навіть не уявляєте, наскільки важливо часто «залицятися» зі споживачами, надавати їм знаки уваги, радувати бонусами.
Цільова аудиторія - це як жінка, яка постійно вимагає емоцій, уваги і турботи. Без них вона втрачає інтерес. Точно так само і клієнти, якщо їх не підживлювати потрібною інформацією і не нагадувати про ваш бренд, вони не будуть зацікавлені в придбанні товарів і замовленні послуг.
Ми підготували для вас стратегію максимально ефективного «залицяння» з клієнтами, яка складається з 4 пунктів. Дані 4 етапи допоможуть вам побудувати налагоджену взаємодію з аудиторією і закохати їх у вашу компанію.
1 Знайомство: заговоріть з вашими підписчиками.
Смс розсилка не повинна бути в офіційному стилі, пишіть так, як ви говорите в повсякденному житті. Будьте простіше, і люди до вас потягнуться. Це початковий етап відносин, найперше повідомлення. І воно повинно бути максимально простим і зрозумілим для Вашого потенційного клієнта. Вітайтеся, бажайте хорошого дня, будьте ввічливі і турботливі.
Це знайомство з клієнтом, але ж коли ми знайомимося з людиною, ми не намагаємося йому відразу ж щось втюхати, ми намагаємося дізнатися про нього те, що нам цікаво! Тому фраза «Раді, що ми можемо бути на зв'язку з вами» буде в самий раз!
2 Етап першого побачення: будьте пильні.
Після того як ви відправили перше ознайомлювальне смс, в якому представилися клієнту і запропонували відправляти корисну інформацію і новини, ви автоматично переходите на наступний етап - етап першого побачення. Саме на ньому клієнт, як і дівчина, визначає, чи потрібно взагалі вкладати свій час на діалог з компанією або краще відмовитись від подальшої смс розсилки. Тут теж продавати не варто, на цьому етапі ключове завдання - привернути увагу.
Найкращий спосіб привернути увагу - це змінити кут комунікації з клієнтами: забудьте про себе і почніть думати про запити користувачів.
Ви можете застосувати техніку задавання питань в смс для того, щоб вивести клієнтів на діалог. Запропонуйте споживачам залишити відгук на сайті або зателефонувати за безкоштовним номером. Запитайте:
- Які проблеми є у вашого клієнта?
- Чого хоче домогтися клієнт?
- Які цінності та потреби у споживача?
- Що очікує користувач від взаємодії з брендом?
Додайте коротке посилання на сайт, де можна відповісти на ці питання.
3 Етап комунікації: не обіцяйте того, чого не можете виконати.
Рівень щастя в стосунках залежить від довіри і виконаних обіцянок. Так само і в смс-комунікації з клієнтами. Ніколи не обіцяйте більше того, що ви можете надати. Обдурите один раз, більше клієнти до вас не звернуться, а про компанію підуть нехороші відгуки.
На цьому етапі варто збільшити частоту взаємодії з аудиторією. Уже можна переходити на 1-2 смс в 2 тижні, розсилайте інформацію про бонуси, знижки та новини компанії. Створіть додаткову цінність для клієнтів: запропонуйте безкоштовну купівлю другого товару, знижку за відгук.
4 Етап налагоджених відносин: кохайте і будьте коханими.
Одна з найбільш частих помилок, яку здійснює більшість власників бізнесу: після того, як клієнта залучили, і він що-небудь купив, про нього як про особистість забувають і перестають робити наступні маркетингові торкання.
Продовжуйте регулярно нагадувати про себе, відправляйте інформаційні та рекламні смс. Саме на цьому етапі продажі йтимуть швидко і максимально комфортно!
Ваша мета - створити ілюзію живого спілкування в смс розсилці, яка допоможе побудувати довіру з аудиторією!
Коротке резюме
Створюйте не просто смс-кампанії, створюйте відносини з клієнтами. Доглядайте за ними, піклуйтеся, проявляйте увагу, вирішуйте проблеми, задовольняйте запити і радійте високій конверсії смс розсилок.