Часто навколо компаній та їхніх товарів літає безліч міфів, які придумані або конкурентами, або самими клієнтами. Така тенденція спостерігається і в області смс сервісу.
Розглянемо міфи, в яких розповідають про те, що користування сервісами СМС розсилок малоефективно і займатися цим не варто. Ми спробуємо розвіяти деякі з них, щоб ви розуміли, які можливості ви втрачаєте, не використовуючи смс-маркетинг як рекламний інструмент.
Миф # 1 — СМС-розсилка це спам
Багато хто думає, що розсилаючи повідомлення, компанія втратить репутацію і стане спамером. Однак це не так. Клієнт повинен дати дозвіл на отримання інформації, цим він показує, що потребує її. З боку відправника вимагається грамотність і правильність організації розсилки. У такому разі споживач послуг буде задоволений і потребуватиме ваших послуг.
Миф # 2 — СМС сервіси існують для тих, у кого немає грошей на повноцінну рекламу
Мобільний маркетинг може служити як додатковим, так і самостійним інструментом брендінгу. Високі показники ефективності даного виду реклами та переваги мобільного сервісу перетворили мобільний маркетинг на потужну зброю в боротьбі за клієнтів.
Миф # 3 — Високі витрати часу та грошей
Ця думка існує у тих, хто взагалі не має поняття про сучасні технології. Адже оповістити десятки тисяч клієнтів можна всього за півхвилини, так як розсилка проводиться автоматизовано по готовій базі клієнтів. Складання тексту досвідченим фахівцем не займе і більше хвилини.
Миф # 4 — З часом клієнти не захочуть отримувати смс
Якщо врахувати правила етикету, тобто доставляти повідомлення в оптимальний час, чи не рано вранці і не пізно увечері, а тим більше в нічний час, правильно звернутися, то спілкування з клієнтом буде довгим, приємним та корисним.
Миф # 5 — Смс-розсилки потрібні тільки для реклами
А ось і ні, дайте волю фантазії. Сфера застосування мобільного маркетингу вельми широка. Це можуть бути розважальні кампанії та строго інформативні повідомлення. У першому випадку, наприклад, вікторини, розіграші, у другому – сповіщення про доставку товару, про зарахування коштів, повідомлення даних для ідентифікації клієнта.
Миф # 6 — Дешевизна послуг технічних партнерів
Як відомо, безкоштовний сир тільки в мишоловці. Якісні послуги коштують не дешево, але в цілому мобільний маркетинг вигідний і менш витратний. Вибираючи представника мобільного сервісу, вимагайте цілодобову технічну підтримку, швидке реагування на запити і вимоги.
Сподіваємося, що ми розвіяли деякі популярні міфи про послуги смс сервісу.