Меню

6 способів скласти перше речення в смс розсилці, яке продає

Як скласти перше речення в смс розсилці, яке продає — TurboSMS http://turbosms.ua/files/articles/selling-text-in-sms.jpg Украина
Опубліковано - 15 березня 2017 р.
6 способів скласти перше речення в смс розсилці, яке продає

Чому конвертація одержувача SMS в потенційного клієнта відбувається завдяки першому успішному реченні?

Перше речення вашої розсилки - це саме та частина смс, на яку обов'язково зверне увагу користувач. Саме це речення або викликає бажання далі вникнути в суть вашого рекламного заклику, або змушує відразу ж закрити смс і видалити його.

Проаналізувавши ефективні рекламні повідомлення, можна виділити декілька найкращих способів початку тексту смс розсилки, які спонукають одержувача смс повністю прочитати повідомлення і конвертують його в потенційного клієнта.

Ми підготували 6 способів складання ефективних перших речень для вашої смс розсилки.

1 Гра зі здивуванням клієнта

Це один з найдієвіших способів, які призводять до збільшення конверсії. За допомогою подиву у вас є можливість привернути увагу цільової аудиторії і змінити її поведінку, написавши що небудь несподіване. Спочатку Ви привертаєте увагу за допомогою першого речення, а після вже описує детальну інформацію про суть вашого оффера. І саме інтерес, який був викликаний першим дивним реченням, мотивує одержувача смс, як мінімум, дочитати його, а як максимум - передзвонити або відразу ж замовити. Чому дивуюче перше речення працює? Тому що нам і нашому мозку властиво реагувати на все нове, так як наш центр задоволення, який розташований в головному мозку, працює більш ефективно, якщо в нього надходить «незапланована» інформація. Дивуйте ваших клієнтів саме несподіванками, а не запланованими речами. Кожна людина прагне нового досвіду!

Дивувати клієнтів можна за допомогою таких слів, як «Вау!», «Трохи моторошно», «Здорово», «Останній шанс», «Якщо ви», «Чи підете з нами?».

Наприклад, «Трохи лякаючих цифр: 29 з 30 клієнтів залишилися задоволені екстремальною грою в пейнтбол в клубі «Paintball». Стати 30 щасливим клієнтом! Деталі на сайті www.paintball.com».

2 Гра з питаннями

Цікавість у клієнтів ви також можете викликати за допомогою використання питань у першому реченні. Знак питання моментально активізує людський мозок і змушує нас думати. Найкращим питальним першим реченням стане таке речення, яке апелює до почуттів споживача, яке запитує про те, на що хоче отримати відповідь ваш клієнт. Також дуже крута фішка: задати таке питання, відповідаючи на яке, ваш клієнт буде замислюватися, чи є його відповідь нормальною і схожою на відповіді інших споживачів. Яскравий приклад такого питання - питання від Білла Джеймі (відомого копірайтера): «Закриваєте ви двері у ванну кімнату, навіть якщо ви знаходитесь вдома самі?».

Наприклад, «Який Ваш улюблений десерт? Тірамісу, Панакота, Макаруни або щось інше? У кав'ярні «Friends» ви можете спробувати ці та ще 25 видів десертів. Кожен знайде солодке до душі! Вул. кавова 25».

3 Гра з цікавістю

Існує поняття «інформаційний розрив» - це певна відстань між тим, що ми хочемо дізнатися і тим, що ми знаємо. Якщо ми чогось не знаємо, то у нас виникає відчуття втрати, яке необхідно заповнити інформацією. Запалити цікавість в клієнті можна завдяки тому, що ви дасте йому якийсь мінімум інтригуючої інформації в першому реченні, але не додайте її більшу частину. Викликайте інтерес не розповідаючи «історію» повністю.

Наприклад, «Вони сміялися, коли я пішла в тренажерний зал. Але коли я скинула перші 5 кг! Тренажерний зал на Володимирській, 58. Запис за тел. 0441234567».

Ця реклама не просто продає послуги тренажерного залу, вона викликає бажання теж піти займатися, освоїти нові навички та схуднути на 5 кг!

4 Гра з негативними словами

Ви завжди намагалися не використовувати негативні слова і частинку «не» в ваших повідомленнях? А ось і даремно! Хто б міг подумати, але негативні прикметники та дієслова працюють набагато краще, ніж позитивні прикметники та дієслова. Це пов'язано з тим, що людям набридло читати однотипні слова, які стали звичайними і використовуються вкрай часто. Негативні слова викликають подив і створюють інтригу.

Використовуйте в своїх перших реченнях такі негативні слова, як: «найгірший», «припиніть», «уникайте», «страх». Фішка в тому, що після негативного дієслова або прикметника, вам потрібно сфокусувати увагу одержувача повідомлення на щось позитивне.

Наприклад, «Припиніть скаржитися, що не знаєте англійську. Інтенсивні курси англійської «Language» починаються 1 червня. Для вас - знижка 10%. Час діяти www.language.com»

5 Гра з інструкціями

Кожна людина хоче відчувати стабільність і порядок в життя. Саме тому, розповідаючи вашим споживачам секрети, ділячись інструкціями, підказками, правилами і системами, які допомагають контролювати ситуацію, ви «прирікаєте» ваше повідомлення на успіх! Починайте ваше повідомлення словами «Як», «інструкція», «керівництво для початківців», «за 5 хвилин» для того, щоб зацікавити його одержувачів.

Наприклад, «Як за 2 години освоїти головні навички ораторського мистецтва? Дізнайтеся про це на тренінгу-інтенсив «Говоримо ефектно» 5 червня в 18:00. Реєстрація на сайті www.training.com».

6 Гра з числами

Починайте ваше перше речення за допомогою чисел, вони викликають довіру у споживачів і допомагають керувати їх очікуваннями.

Наприклад, «30 хвилин - час, за який ми доставимо ваше замовлення будь-якого обсягу в будь-яку точку міста! «Доставкін»: запізнимось на 1 хвилину - ви отримаєте ваше замовлення БЕЗКОШТОВНО www.dostavkin.com».

Коротке резюме

Використовуйте ці 6 способів для того, щоб створювати виключно ефективні перші речення в ваших смс розсилках. Тестуйте різні методи, шукайте нові способи і оцінюйте ефективність ваших SMS розсилок.

Поділитися у соц. мережах:
Також читайте:

Ошибка