Меню

Як за кілька хвилин скласти ефективний заклик до дії для смс розсилки

Як скласти заклик до дії (Call to action або CTA) для SMS розсилки — TurboSMS http://turbosms.ua/files/articles/call-to-action-in-sms.png Украина
Опубліковано - 20 жовтня 2016 р.
Як за кілька хвилин скласти ефективний заклик до дії для смс розсилки

Call to action (CTA) або заклик до дії - потужний інструмент для ваших смс розсилок, який і є основою продажу за допомогою смс-маркетингу. За допомогою правильно складеного призову до дії ви зможете впливати на підсвідомість, як потенційного покупця, так і постійного клієнта, і викликати у них бажання здійснювати необхідні вам конверсійні дії.

Ефективний заклик до дії може значно збільшити конверсію смс розсилки!

А ви хочете навчитися складати такі заклики до дії, читаючи які, одержувачі смс не матимуть вибору - купувати чи не купувати, дзвонити чи не дзвонити, замовляти або не замовляти? Сподіваємося, що так, і у вас обов'язково вийде. Ви зможете своїми CTA викликати «ВАУ-почуття» у ваших клієнтів. Ви надасте їм тільки один вибір - сказати «ТАК!» Вашій пропозиції.

Отже, 5 компонентів, з огляду на які, ви складете класний заклик до дії:

1 Визначте конкретну мету вашого CTA

Цей крок необхідний для того, щоб зрозуміти, що ви хочете отримати в результаті використання того чи іншого СТА. Може бути, це залишена заявка на участь у тренінгу, дзвінок клієнта, замовлення товару або збереження ваших контактних даних?

Важливо: конверсійна дія повинна бути одна. Не дві, не три, а одна. Це необхідно для того, щоб максимально спростити процес прийняття рішення клієнтом.

2 Підберіть правильні слова

Так як в принципі в SMS можна помістити невелику кількість слів, дуже важливо, щоб всі вони були підібрані максимально точно, конструктивно, але при цьому смачно! Смс розсилка не повинна бути нудною. Ви ж не хочете, щоб одержувачі після сигналу отримання смс відразу ж його видаляли, тільки побачивши ім'я відправника? Тому використовуйте більше яскравих дієслів в ваших закликах до дії. Наприклад, «Забронюйте», «відкрийте», «візуалізуйте», «отримайте» і т.д.

Вам потрібно написати такий заклик до дії, який дасть клієнтам відчуття того, що вони можуть отримати реальну вигоду після придбання вашого продукту або замовлення послуги. Апелюйте виключно до переваг, які отримає споживач. Забудьте про своє его, про те, яка ви класна компанія і які у вас класні товари. Зверніться до его людини, якій ви відправляєте повідомлення.

Рекомендуємо вам починати смс відразу з дієслова, далі викладайте суть пропозиції, доповнюйте його всякими фішками і обов'язково не забудьте залишити контактні дані.

3 Правильно упакуйте заклик до дії

Вам необхідно створити результативну і головне довірчу комунікацію з вашими клієнтами. Тому рекомендуємо вас звертатися на «Ви» до споживачів. Пропонуйте клієнтам зробити вибір самостійно з декількох варіантів. Використовуйте слова «ваш», «вам», «вами».

4 Враховуйте розмір

Одне повідомлення на латиниці може містити 160 символів, на кирилиці - 70. Тому обов'язково потрібно враховувати кількість символів, яка у вас є на написання призову до дії. Додатково згадайте про те, що потрібно залишити символи для контактних даних та суті пропозиції.

5 Складіть прості і потрапляючі в бажання ваших клієнтів CTA

Не потрібно морочитися над вигадуванням суперунікальних слів для ваших СТА. Клієнти хочуть отримати максимально просте повідомлення з чітким зазначенням, що потрібно робити для того, щоб отримати якісь певні вигоди. Не використовуйте технічну мову (за винятком тих випадків, якщо ви продаєте товари для програмістів), пишіть так просто, щоб ваш текст могла зрозуміти 3-х річна дитина.

Хочете більше конкретних фішок, які можна використовувати при створенні закликів до дії?

5 формул, які можна і потрібно використовувати для створення ваших закликів до дії:

Запропонуйте безкоштовність

Це, мабуть, найефективніша формула всіх часів і народів. Всі люди хочуть отримувати корисні безкоштовні продукти або послуги. Якщо їм сподобаються ваші товари, то вони стануть вашими постійними клієнтами. Такі споживачі є найбільш лояльними клієнтами, найчастіше саме вони - захисники вашого бренду. А все через те, що ви просто запропонували їм безкоштовність і ознайомили з послугами та товарами компанії.

Пишіть конкретну фразу: «отримайте книгу безкоштовно», «відвідайте тренінг безкоштовно», «безкоштовно подивіться сеанс фільму», «доставка безкоштовно» і т.д.

Наприклад, «Скачайте безкоштовно нову книгу Ігоря Манна про найбільш трендових маркетингових фішках 2015 р. Впровадьте їх у свій бізнес і насолоджуйтеся високими конверсіями www.books.com»

Використовуйте втому клієнтів

Вирішуйте проблеми одержувачів ваших повідомлень, акцентуйте на тому, що вони можуть чомусь втомитися. Наприклад, жінки втомлюються від дієт і голодувань, які ні до чого не приводять, чоловіки - від постійної реалізації цілей і браку відпочинку. Тисніть на те, що викликає у людей розчарування в самих собі. Вирішуйте ці проблеми вашим продуктом. Ваш продукт повинен бути максимально вигідним і одночасно дієвим вирішенням головного «болю» вашої цільової аудиторії.

Наприклад, «Втомилися від роботи, стресів і завдань? Уявіть: океан, пустельний пляж і крики чайок. Подобається? Все це на ідеальний відпочинок в Таїланді! Гарячі путівки зі знижкою в 40%. Деталі www.tour.com »

Задавайте питання «Хочете?» вашій цільовій аудиторії

Зробіть акцент на можливих бажаннях ваших споживачів. Для цього заздалегідь вивчіть всі їхні потреби і можливості. Якщо в попередньому пункті ми використовували «біль» ЦА і її проблеми, то тут, навпаки - світле перспективне і радісне майбутнє, цілі, бажання і мрії споживачів.

Наприклад, «Давно хотіли потрапити в ресторан «Paris», але все не виходило? Сьогодні вийде! Приголомшливо апетитне обіднє меню зі знижкою в 40%. Скуштуйте курча та іспанський гаспачо. Ул.Обідня 9 ».

Використовуйте авторитет відомих особистостей

Якщо у вас є можливість, зверніться до будь-якої впливової і відомої людині, яка зможе протестувати і рекомендувати ваш продукт або послуги цільовій аудиторії. Використовуйте конструкцію «Чому (відома особа) вибирає наш товар або нашу послугу?»

Рекомендація відомої особистості викличе додаткову довіру у клієнтів до вашої компанії.

Наприклад, «Чому Наталя Могилевська вважає за краще замовляти одяг в нашому інтернет-магазині «Boutique»? У нас найкраща якість, унікальні авторські моделі та найстильніші луки. Будь модною разом з нами! www.boutique.com»

Використовуйте відгуки як інструмент впливу на вашу цільову аудиторію в закликах до дії

Складіть текст вашої смс розсилки у вигляді відгука задоволеного клієнта і вбудуйте в нього ефективний заклик до дії. Люди довіряють іншим вашим клієнтам, більш того, перш ніж зробити конверсійну дію, вони шукають відгуки споживачів на вашому сайті, форумах і в соціальних мережах. Відгуки – це найпотужніші соціальні докази якості ваших товарів і послуг.

Наприклад, «5 років користуюся послугами «Автострахування». Був 1 страховий випадок, хлопці відразу ж виплатили суму повністю. Іван, програміст. Будьте так само задоволені, як і Іван. Деталі послуги автострахування по тел.0441234567»

Коротке резюме

Використовуйте дані 5 фішок для того, щоб створювати високо конверсійні заклики до дії. Враховуйте бажання вашої аудиторії, будьте максимально простими і одночасно цікавими! Бажаємо викликати «ВАУ-почуття» у клієнтів вашими смс-розсилками.

Поділитися у соц. мережах:
Також читайте:

Ошибка