ru

Статті

Переваги використання SMS сервісу

Переваги використання SMS сервісу

Опубліковано: 26 листопада 2012

SMS сервіс & ndash; відносно новий спосіб підтримувати контакт з вашими партнерами по бізнесу або зацікавленими клієнтами. Найчастіше смс-розсилки використовуються для рекламної діяльності, хоча такий спосіб поширення інформації чудово підходить і для отримання інформаційних повідомлень, оплати доступу на різні Інтернет-ресурси, плати за будь-які послуги та товари (електронні книги, музика, відео і т.п .). Крім того, смс сервіс – одна з непоганих і не сильно затратних ідей для організації або розвитку малого та середнього бізнесу.

Значення sms розсилки не можна недооцінювати – її ефективність підтверджується безліччю позитивних прикладів та відгуків. Розсилку використовують у своїй роботі великі торгові організації, сервісні служби, медичні центри, ресторани та салони краси. Самі сервіси та їх смс послуги володіють вигідними перевагами і для отримувачів і для відправника.

Переваги для отримувачів смс:

  • Розсилка в інтересах отримувача – ефективність смс оповіщення саме в тому, що повідомлення отримують клієнти, зацікавлені товарами або послугами, які пропонує ваша фірма.
  • Ненав'язливість – отримувач має право видалити повідомлення, або прочитати його пізніше, коли з'явиться вільний час.
  • Швидкий і своєчасний доступ до інформації. Це актуально для розпродажів, гарячих турів, короткочасних акцій.
  • Адресне інформування про акції та конкурси.

Переваги для відправника смс:

  • Швидкість та зручність відправки повідомлень, а також інформація про доставку отримувачу.
  • Можливість відправки смс через інтернет або за допомогою вашого програмного забезпечення.
  • SMS інформування отримувачів в зазначений час. Найактуальніша інформація про термінові розпродажі, появу товару у пункті видачі, можливості замовлення онлайн і т.д.
  • Найменші розцінки з можливих. Великі пакети смс коштують набагато дешевше.

Один з найважливіших моментів при підготовці смс розсилки – це складання клієнтської бази.

Як знайти клієнтів через смс?

Можна скористатися готовою базою потенційних клієнтів, а можна сформувати свою власну.
Наприклад, при заповненні покупцем анкети на бонусну або акційну карту, може існувати пункт про згоду отримувати інформацію від компанії – про новинки, акції та знижки. Ефективність смс оповіщення істотно вище, якщо повідомлення доставляються тим клієнтам, хто дав на це згоду.

При бажанні, ви завжди можете зробити розсилку іменною, адже саме звернення по імені часто здатне підвищити купівельну лояльність. Смс послуги можуть стати в нагоді в будь-якій справі. Найчастіше цей спосіб стає більш ефективним, ніж всі дорогі рекламні кампанії разом узяті. Розсилка смс коштує значно дешевше звичайної реклами, а по ефективності часто її перевершує.

Перераховані переваги роблять sms інформування невід'ємним атрибутом розкрутки будь-якої компанії – варто тільки спробувати!

Ошибка