ru
СМС розсилка для реклами салону краси

Приклади SMS-розсилок для бізнесу

СМС розсилка для реклами салону краси

Салони краси, широкопрофільні перукарні, косметичні салони та лікувально-косметологічні центри - цей бізнес міцно увійшов в міське життя і отримав надзвичайно широке поширення.

З цієї ж причини конкуренція в сфері послуг збереження краси знаходиться на вельми високому рівні. Нові салони краси відкриваються мало не кожен місяць, але як довго їм вдається протриматися на плаву? Можна побудувати або взяти в оренду розкішне приміщення, набрати в якості персоналу лауреатів міжнародних конкурсів і закупити найкраще і найякісніше обладнання, але якщо потенційний клієнт не дізнається про цей чудовий заклад, то перспективи даного бізнесу залишаться під дуже великим питанням.

Можливості СМС розсилки для салону краси:

  • Залучати нових клієнтів
  • Оповіщати про можливі знижки, акції або про зміну тарифів у Вашому салоні
  • Розповісти про відкриття нового салону або надання нової послуги
  • Розповісти в повідомленнях про приємні дрібниці, які ви готові надати своїм клієнтам.

Приклад смс-розсилки для реклами салону краси

YourSalon

З 1 по 30 травня безкоштовна консультація стиліста в салоні “Beautiful”. Вул. Перукарняна-87

Таргетинг Ваше місто, жіноча стать
Кількість відісланих СМС 10 000
Конверсія 1,87%
Відвідали салон 187
Зробити розсилку

Як розкрутити салон краси та збільшити потік клієнтів?

Ефективність такого бізнесу, як салон краси, тримається на трьох китах: якісне обслуговування, прийнятний рівень цін і велика клієнтська база. І кожен із цих китів може бути посилений за допомогою СМС-маркетингу.

  1. Якісне обслуговування

    Сюди входить не тільки високий рівень кваліфікації персоналу, широкий набір послуг і комфортна атмосфера всередині салону. Для клієнта показником якості обслуговування є також рівень уваги до його потреб.

    Підвищити інтерес і ступінь довіри до салону з боку клієнта можна СМС розсилкою з докладною інформацією про послуги і розширення їх комплексу, зміни в роботі майстрів та особливості їхнього робочого графіку. З'явилася нова послуга? Один з майстрів манікюру йде у відпустку або змінив режим роботи? Повідомте про це клієнтам за допомогою СМС!

  2. Прийнятний рівень цін

    Яким чином клієнти зможуть дізнатися про святкові акції, безкоштовні бонуси, зміни у ціновій політиці? Ідеальне рішення для цих новин - СМС розсилка. Дізнатися думку клієнтів про їхні уподобання і найбільш необхідні сервіси допоможуть СМС-опитування. Це не тільки джерело цінної інформації для власника салону краси, але й наочна демонстрація клієнту, що його думка важлива для Вас.

  3. Велика клієнтська база

    Якщо клієнта влаштовує якість обслуговування та рівень цін, він може стати завсідником Вашого салону краси на довгі роки. Але як його залучити? В першу чергу, це розсилки по довколишнім районам - адже саме там знаходяться найбільш вірогідні клієнти. Зручне розташування салону - серйозний аргумент для потенційного споживача послуг.

Скористайтесь послугами нашого сервісу і переконайтеся в ефективності смс розсилок!

Ошибка