Салони краси, широкопрофільні перукарні, косметичні салони та лікувально-косметологічні центри - цей бізнес міцно увійшов в міське життя і отримав надзвичайно широке поширення.
З цієї ж причини конкуренція в сфері послуг збереження краси знаходиться на вельми високому рівні. Нові салони краси відкриваються мало не кожен місяць, але як довго їм вдається протриматися на плаву? Можна побудувати або взяти в оренду розкішне приміщення, набрати в якості персоналу лауреатів міжнародних конкурсів і закупити найкраще і найякісніше обладнання, але якщо потенційний клієнт не дізнається про цей чудовий заклад, то перспективи даного бізнесу залишаться під дуже великим питанням.
Можливості СМС розсилки для салону краси:
- Залучати нових клієнтів
- Оповіщати про можливі знижки, акції або про зміну тарифів у Вашому салоні
- Розповісти про відкриття нового салону або надання нової послуги
- Розповісти в повідомленнях про приємні дрібниці, які ви готові надати своїм клієнтам.
Приклад смс-розсилки для реклами салону краси
З 1 по 30 травня безкоштовна консультація стиліста в салоні “Beautiful”. Вул. Перукарняна-87
Таргетинг | Ваше місто, жіноча стать |
Кількість відісланих СМС | 10 000 |
Конверсія | 1,87% |
Відвідали салон | 187 |
Як розкрутити салон краси та збільшити потік клієнтів?
Ефективність такого бізнесу, як салон краси, тримається на трьох китах: якісне обслуговування, прийнятний рівень цін і велика клієнтська база. І кожен із цих китів може бути посилений за допомогою СМС-маркетингу.
-
Якісне обслуговування
Сюди входить не тільки високий рівень кваліфікації персоналу, широкий набір послуг і комфортна атмосфера всередині салону. Для клієнта показником якості обслуговування є також рівень уваги до його потреб.
Підвищити інтерес і ступінь довіри до салону з боку клієнта можна СМС розсилкою з докладною інформацією про послуги і розширення їх комплексу, зміни в роботі майстрів та особливості їхнього робочого графіку. З'явилася нова послуга? Один з майстрів манікюру йде у відпустку або змінив режим роботи? Повідомте про це клієнтам за допомогою СМС!
-
Прийнятний рівень цін
Яким чином клієнти зможуть дізнатися про святкові акції, безкоштовні бонуси, зміни у ціновій політиці? Ідеальне рішення для цих новин - СМС розсилка. Дізнатися думку клієнтів про їхні уподобання і найбільш необхідні сервіси допоможуть СМС-опитування. Це не тільки джерело цінної інформації для власника салону краси, але й наочна демонстрація клієнту, що його думка важлива для Вас.
-
Велика клієнтська база
Якщо клієнта влаштовує якість обслуговування та рівень цін, він може стати завсідником Вашого салону краси на довгі роки. Але як його залучити? В першу чергу, це розсилки по довколишнім районам - адже саме там знаходяться найбільш вірогідні клієнти. Зручне розташування салону - серйозний аргумент для потенційного споживача послуг.
Скористайтесь послугами нашого сервісу і переконайтеся в ефективності смс розсилок!