СМС розсилка для реклами салону краси

Салони краси, широкопрофільні перукарні, косметичні салони та лікувально-косметологічні центри - цей бізнес міцно увійшов в міське життя і отримав надзвичайно широке поширення.

З цієї ж причини конкуренція в сфері послуг збереження краси знаходиться на вельми високому рівні. Нові салони краси відкриваються мало не кожен місяць, але як довго їм вдається протриматися на плаву? Можна побудувати або взяти в оренду розкішне приміщення, набрати в якості персоналу лауреатів міжнародних конкурсів і закупити найкраще і найякісніше обладнання, але якщо потенційний клієнт не дізнається про цей чудовий заклад, то перспективи даного бізнесу залишаться під дуже великим питанням.

Можливості СМС розсилки для салону краси:

  • — Залучати нових клієнтів
  • — Оповіщати про можливі знижки, акції або про зміну тарифів у Вашому салоні
  • — Розповісти про відкриття нового салону або надання нової послуги
  • — Розповісти в повідомленнях про приємні дрібниці, які ви готові надати своїм клієнтам.

Приклад смс-розсилки для реклами салону краси:

YourSalon
НЕ ПРОПУСТИ! З 1 по 30 травня безкоштовна консультація стиліста в салоні "Beautiful".
Вул. Перукарняна-87
0442518668
Таргетинг Ваше місто, жіноча стать
Кількість відісланих СМС 10 000
Ціна 1 СМС 0,35 грн.
Вартість рекламної кампанії 10 000 x 0,35 = 3 500 грн.
Конверсія 1,87%
Відвідали салон 187

Як розкрутити салон краси та збільшити потік клієнтів?

Ефективність такого бізнесу, як салон краси, тримається на трьох китах: якісне обслуговування, прийнятний рівень цін і велика клієнтська база. І кожен із цих китів може бути посилений за допомогою СМС-маркетингу.

#1 - Якісне обслуговування

Сюди входить не тільки високий рівень кваліфікації персоналу, широкий набір послуг і комфортна атмосфера всередині салону. Для клієнта показником якості обслуговування є також рівень уваги до його потреб.

Підвищити інтерес і ступінь довіри до салону з боку клієнта можна СМС розсилкою з докладною інформацією про послуги і розширення їх комплексу, зміни в роботі майстрів та особливості їхнього робочого графіку. З'явилася нова послуга? Один з майстрів манікюру йде у відпустку або змінив режим роботи? Повідомте про це клієнтам за допомогою СМС!

#2 - Прийнятний рівень цін

Яким чином клієнти зможуть дізнатися про святкові акції, безкоштовні бонуси, зміни у ціновій політиці? Ідеальне рішення для цих новин - СМС розсилка. Дізнатися думку клієнтів про їхні уподобання і найбільш необхідні сервіси допоможуть СМС-опитування. Це не тільки джерело цінної інформації для власника салону краси, але й наочна демонстрація клієнту, що його думка важлива для Вас.

#3 - Велика клієнтська база

Якщо клієнта влаштовує якість обслуговування та рівень цін, він може стати завсідником Вашого салону краси на довгі роки. Але як його залучити? В першу чергу, це розсилки по довколишнім районам - адже саме там знаходяться найбільш вірогідні клієнти. Зручне розташування салону - серйозний аргумент для потенційного споживача послуг.

Скористайтесь послугами нашого сервісу і переконайтеся в ефективності смс розсилок!

Реєстрація за 30 секунд
Логін зайнятий, підберіть, будь ласка інший
Зареєструватися
0 грн
підключення та альфа-ім'я відправника
+
Реєструйтеся зараз та отримуйте
10 безкоштовних sms

Ошибка