Складові частини рекламного меню
Оригінальна рецептура і неповторний вишуканий смак готових страв, високоякісні продукти, швидкість приготування, максимальний рівень обслуговування та адекватні ціни, створення затишної, але при цьому унікальної атмосфери в закладі - ось основний перелік вимог для успішного ведення ресторанного бізнесу.
Окремо слід згадати вибір місця розташування і рекламний менеджмент.
Від цих факторів буде залежати залучення потоку клієнтів і формування первинної репутації ресторану або кафе. Перше враження починає формуватися по візитній картці закладу - комплексу рекламних заходів. І тут одним з найбільш результативних видів реклами може стати СМС-маркетинг.Рецептура приготування якісних та ефективних СМС
Первинна реклама при створенні клієнтської бази полягае, як у масовій розсилці по місту, так і скороченій - по певних районах (зазвичай тим, які знаходяться в безпосередній близькості). Готові бази телефонних номерів вже напрацьовані і можуть бути активно використані.
Приклад смс-розсилки для реклами ресторану чи кафе
АКЦІЯ! Тільки з 1 по 30 вересня 5 страв на вибір у бізнес-ланчі за 95 грн. Смачного! www.YourRestaurant.com
Таргетинг | Ваше місто |
Кількість відісланих СМС | 20 000 |
Конверсія | 1,8% |
Замовлень від нових клієнтів | 360 |
Ще один варіант первинної (а також регулярної) СМС реклами - розсилка по організаціям. Можна пропонувати систему постійних знижок для співробітників організації, резервування окремих столиків, оренду всього приміщення ресторану або кафе для проведення корпоративних заходів (свята, дні народження, особливі події та ін.), доставку обідів, а також реалізацію виїзних банкетів. Велику увагу слід приділити розсилці організаціям і фірмам, пов'язаним з весільними заходами (палаци одруження, салони весільного одягу, квіткові магазини) - їх керівництво може на взаємовигідних умовах направляти Вам клієнтів для оренди ресторану або кафе з метою проведення весілля.
Поступово у Вас буде накопичуватися база постійних клієнтів. Для них варто організувати окрему розсилку зі всілякими новинами та акціями: розширення асортименту меню, зміни в цінах, анонс виступу відомих артистів та музичних колективів, повідомлення про дати, коли заклад буде орендовано під масові заходи.
Окремим важливим пунктом є розсилка привітальних СМС постійним клієнтам з обов'язковою пропозицією відзначити свято у Вашому закладі.
Можливості СМС розсилки для ресторанів чи кафе:
- Створення і нарощування клієнтської бази (масова міська розсилка і точкова розсилка по довколишніх районах)
- Оповіщення про можливі знижки, акції або про оновлення меню у вашому ресторані
- Бронювання столиків через СМС
- Розповісти в повідомленнях про приємні дрібниці, які ви готові надати своїм клієнтам. Багато хто готовий заплатити більше, наприклад, за читання улюбленої газети під чашечку кави.
Скористайтесь послугами нашого сервісу і переконайтеся в ефективності смс розсилок!