ru

Статті

Смс-опитування в дії

Смс-опитування в дії

Опубліковано: 18 березня 2015

Навіщо проводити СМС опитування?

Смс-опитування використовуються для отримання додаткової інформації від клієнтів, проведення смс-голосування, акції або тестування. За допомогою смс-опитувань можна дізнатися переваги клієнта, сегментувати базу і надалі використовувати цю інформацію для того, щоб запропонувати клієнту те, в чому він зацікавлений.

 

Смс-опитування – це більше ніж просто маркетинговий інструмент

  • За допомогою опитувань у повідомленнях ви зможете отримати всю необхідну інформацію від клієнтів, яка зможе допомогти оптимізувати ваш бізнес і зробити його ще зручнішим для користувачів.
  • Результати опитування клієнтів можуть перевернути розроблений маркетинговий сценарій і вказати вам на можливі недоробки, які потрібно владнати в рекламній кампанії.
  • Дізнаючись думки ваших клієнтів, ви збільшуєте їх лояльність і демонструєте їхню цінність для вашої компанії.

Хто може застосовувати смс-опитування?

Проводити СМС опитування та голосування серед своїх клієнтів можуть абсолютно всі бізнеси і компанії, а також некомерційні організації.

  • Організатори event-ів зможуть отримати думки аудиторії з приводу різних конкурсів, місця проведення, страв і, наприклад, списку запрошених зірок.
  • Власники ресторанів отримають завдяки опитуванням важливу інформацію про смакові пристрасті їхніх клієнтів і зможуть готувати тільки ті страви, які будуть замовляти їх відвідувачі.
  • Власники малого бізнесу дізнаються думки споживачів про їхні продукти і послуги, а також зможуть отримати зворотний зв'язок про способи поліпшення якості обслуговування.
  • Інтернет-магазини можуть провести смс опитування своїх клієнтів і дізнатися на яку групу товарів вони б хотіли отримати знижку.

Як організувати смс опитування на TurboSMS?

Ви можете організувати смс опитування своїх клієнтів, використовуючи наш сервіс. Для цього вам необхідно перейти на сайт 8668.com.ua та авторизуватися в системі, використовуючи свій логін і пароль turbosms.ua.

Далі необхідно додати префікс – це кодове слово або набір цифр, які ваші клієнти будуть відправляти в тексті СМС на номер 8668, і код підписки – набір символів, який буде розділяти клієнтів по групах відповідей. Наприклад, ви робите опитування з трьома варіантами відповіді.

Приклад проведення СМС опитування

У цьому прикладі слово «BLUDO» - це префікс, який ви орендуєте у нас, а варіанти 1,2,3 - це код підписки. Таким чином, ви можете розширювати свою клієнтську базу і сегментувати її по групах.

Всі відповіді будуть зберігатися в нашій системі і автоматично розбиватися по групах. Також можна налаштувати скрипт, який буде автоматично зберігати всю інформацію на вашому ПО.

Для проведення СМС опитувань необхідно укласти договір на використання короткого номера 8668 і докладніше розповісти нам про цілі його проведення, після чого ми узгодимо це з операторами мобільного зв'язку.

Чому смс-опитування краще, ніж паперове голосування?

  1. Паперові опитувальники можуть бути загублені, повідомлення ж завжди зберігаються у вашій базі.
  2. При підрахунку результатів із паперових опитувальників ви можете обрахуватися, чого ніколи не станеться при автоматичному підрахунку мобільних повідомлень.
  3. Обробка смс-опитувань і голосувань не вимагає великої кількості співробітників. Вам також не знадобляться додаткові люди для роздавання та збирання опитувальників.
  4. Клієнтам відповісти на повідомлення набагато простіше й швидше, ніж заповнити текстовий документ.
  5. Ви зможете залучити ваших потенційних клієнтів взяти участь в опитуванні в будь-якому місці: у транспорті, на вулиці, роботі чи вдома. Щоб зробити максимальне охоплення аудиторії, опитування можна розмістити на білбордах або будь-яких інших рекламних майданчиках.

Короткий номер 8668 допоможе вам налагодити діалоговийсмс-маркетинг із клієнтами, отримувати від них відповіді й проводити смс-опитування.

З порядком необхідних дій для використання короткого номера 8668 можна ознайомитися на цій сторінці.

Проводячи такі смс-опитування, ви залучите всю вашу аудиторію, отримаєте зворотний зв'язок клієнтів і зможете застосувати його у своєму бізнесі для його поліпшення.

А Ви проводите СМС-опитування своїх клієнтів?

Ошибка