ru

Статті

8 підсилювачів для тексту смс, які спричинять «ВАУ» почуття у ваших клієнтів

8 підсилювачів для тексту смс, які спричинять «ВАУ» почуття у ваших клієнтів

Опубліковано: 13 травня 2015

Успіх смс розсилки залежить більшою мірою не від часу відправлення повідомлення та персоналізованості смс, а від «колориту» тексту повідомлення. Чим цікавіше і смачніше ваша пропозиція, тим більше бажання ви викличете у вашого потенційного клієнта. Якщо повідомлення запалює мотивацію у клієнта й активізує «ВАУ» відчуття, то неважливо, чи прийшло воно вранці, під час обідньої перерви або ввечері.

Після прочитання вашого повідомлення у клієнта повинно виникати позитивне відчуття, яке стане тригером в прийнятті рішення набрати ваш номер.

Як домогтися того, щоб текст повідомлення не тільки продавав, а й апелював до «ВАУ» почуття споживача?

У першу чергу, ви повинні зрозуміти, що формування тексту для смс-розсилки рівноцінно складанню класної комерційної пропозиції або тексту для landing page.

У всіх цих текстах вкрай важливі два фактори:

  1. Емоційність
  2. Соціальні докази

Не думайте, що текст для смс розсилки повинен бути сухим і простим як дві копійки. Навпаки. Саме емоційність і наявність переконливих фактів продають краще, ніж будь-яка навіть найнеймовірніша знижка.

Ми підготували 8 підсилювачів, які допоможуть зробити текст Вашого повідомлення більш переконливим і соковитим.

8 підсилювачів для тексту смс, які спричинять «ВАУ» почуття у ваших клієнтів:

1. Факти

Для того щоб викликати у отримувачів повідомлення додаткову довіру і посилити текст смс, використовуйте конкретні факти і прив'язуйте їх до вашої рекламної пропозиції.

Коли Ньютону впало на голову яблуко, він відкрив закон тяжіння. У нашій школі дитячого розвитку «Еврика» відкриття відбуваються без травм! www.evrika.ua
Колумб відкрив Америку другим, а Ви першим відкрийте відпочинок на унікальному Кораловому острові. Деталі на сайті www.tourism.com

2. Цифри

Оперуючи цифрами, ви додасте переконливості вашому повідомленню. Використовуйте «чарівну» статистику вашого бізнесу. Скільки у вас було клієнтів? Який у вас асортимент товарів? Яка кількість клієнтів залишилася задоволеною? Скільки людей вже придбало ваш абонемент в спортзал / книгу / туристичну путівку? Викликайте за допомогою цифр у потенційного клієнта бажання стати таким же щасливчиком, як і 100, 200, 300 інших людей.

За 2 місяці 150 клієнтів скористалося послугою зміни шин в автосалоні «Auto». Станьте 151 щасливчиком і отримайте знижку 15%. 0442248668

3. Розрахунки

Ефективний підсилювач для банків, ломбардів та обмінників. Інформуйте потенційних клієнтів про вклади, депозитні програми за допомогою спеціальних коротких розрахунків, які викликають довіру.

Депозит 10% річних в «ДоброБанк». Отримуйте 1000 гривень щомісяця! 100000 грн. х 12% / 12 міс. = 1000 грн. / міс. Деталі за тел. 0442248668

4. Популярні особистості

Чому в телевізійній рекламі продукцію часто презентують зірки? Тому що це соціальний доказ! Використовуйте цю стратегію і ви. Залучіть відомих людей міста до реклами вашого товару чи послуги.

Бред Пітт і Джессіка Альба вибрали iPhone 6. А чим Ви гірше? Встигніть придбати заповітне яблуко зі знижкою 5% в інтернет-магазині «Phone» www.phone.com.ua

5. Досягнення

Чудовий підсилювач для бізнесів, які працюють у сфері послуг. Ви стали кращою компанією року? Або ви переможець якогось тендеру? Можливо, у вас є величезна кількість сертифікатів, грамот і публікацій? Розкажіть про ваші найголовніші регалії в смс розсилці.

«YourWedding» - найкраще весільне агентство за версією фестивалю «WeddingDay 2015». Ми створюємо тільки ідеальні весілля! www.yourwedding.com

6. Гарантія

Доповнюйте ваше повідомлення гарантіями для того, щоб запевнити ваших потенційних клієнтів у якості співпраці з вами. Використовуйте гарантію на безкоштовну доставку, повернення грошей, повернення товару і т.д.

«Pizza» - доставимо Вашу піцу протягом 15 хвилин, а якщо не встигнемо - насолоджуйтеся їжею безкоштовно! pizza.ua

7. Безкоштовний бонус

Слово «безкоштовно» завжди спонукає людей скористатися послугами, оформити замовлення, залишити координати. Використовуйте і ви дане слово при складанні тексту вашої смс розсилки.

Школа іноземних мов «New York»: перший урок безкоштовно! Реєстрація за телефоном 0442248668

8. Новинка

Слово «новинка» впливає на підсвідомість людини так само ефективно, як і слово «безкоштовно». Тому, якщо у вас з'явився новий товар або послуга, обов'язково висвітлюйте її появу в смс розсилці за допомогою даного чарівного слова.

Новинка! В інтернет-магазині одягу «Clothes» з'явилися дівочі платтячка від «Zara». У продажі всього 10 штук. Покваптеся вбрати вашу дитину! www.clothes.com

Використовуйте ці вісім підсилювачів в текстах ваших смс розсилок і впливайте на купівельні рішення, викликаючи додаткову довіру і апелюючи до почуттів.

Балуйте свою клієнтську базу тільки якісними, цікавими і корисними смс розсилками! Піднімайте авторитет вашого бренду в їхніх очах і створюйте сарафанне радіо про ваші товари і послуги.

Ошибка