Успіх смс розсилки залежить більшою мірою не від часу відправлення повідомлення та персоналізованості смс, а від «колориту» тексту повідомлення. Чим цікавіше і смачніше ваша пропозиція, тим більше бажання ви викличете у вашого потенційного клієнта. Якщо повідомлення запалює мотивацію у клієнта й активізує «ВАУ» відчуття, то неважливо, чи прийшло воно вранці, під час обідньої перерви або ввечері.
Після прочитання вашого повідомлення у клієнта повинно виникати позитивне відчуття, яке стане тригером в прийнятті рішення набрати ваш номер.
Як домогтися того, щоб текст повідомлення не тільки продавав, а й апелював до «ВАУ» почуття споживача?
У першу чергу, ви повинні зрозуміти, що формування тексту для смс-розсилки рівноцінно складанню класної комерційної пропозиції або тексту для landing page.
У всіх цих текстах вкрай важливі два фактори:
- Емоційність
- Соціальні докази
Не думайте, що текст для смс розсилки повинен бути сухим і простим як дві копійки. Навпаки. Саме емоційність і наявність переконливих фактів продають краще, ніж будь-яка навіть найнеймовірніша знижка.
Ми підготували 8 підсилювачів, які допоможуть зробити текст Вашого повідомлення більш переконливим і соковитим.
8 підсилювачів для тексту смс, які спричинять «ВАУ» почуття у ваших клієнтів:
1. Факти
Для того щоб викликати у отримувачів повідомлення додаткову довіру і посилити текст смс, використовуйте конкретні факти і прив'язуйте їх до вашої рекламної пропозиції.
2. Цифри
Оперуючи цифрами, ви додасте переконливості вашому повідомленню. Використовуйте «чарівну» статистику вашого бізнесу. Скільки у вас було клієнтів? Який у вас асортимент товарів? Яка кількість клієнтів залишилася задоволеною? Скільки людей вже придбало ваш абонемент в спортзал / книгу / туристичну путівку? Викликайте за допомогою цифр у потенційного клієнта бажання стати таким же щасливчиком, як і 100, 200, 300 інших людей.
3. Розрахунки
Ефективний підсилювач для банків, ломбардів та обмінників. Інформуйте потенційних клієнтів про вклади, депозитні програми за допомогою спеціальних коротких розрахунків, які викликають довіру.
4. Популярні особистості
Чому в телевізійній рекламі продукцію часто презентують зірки? Тому що це соціальний доказ! Використовуйте цю стратегію і ви. Залучіть відомих людей міста до реклами вашого товару чи послуги.
5. Досягнення
Чудовий підсилювач для бізнесів, які працюють у сфері послуг. Ви стали кращою компанією року? Або ви переможець якогось тендеру? Можливо, у вас є величезна кількість сертифікатів, грамот і публікацій? Розкажіть про ваші найголовніші регалії в смс розсилці.
6. Гарантія
Доповнюйте ваше повідомлення гарантіями для того, щоб запевнити ваших потенційних клієнтів у якості співпраці з вами. Використовуйте гарантію на безкоштовну доставку, повернення грошей, повернення товару і т.д.
7. Безкоштовний бонус
Слово «безкоштовно» завжди спонукає людей скористатися послугами, оформити замовлення, залишити координати. Використовуйте і ви дане слово при складанні тексту вашої смс розсилки.
8. Новинка
Слово «новинка» впливає на підсвідомість людини так само ефективно, як і слово «безкоштовно». Тому, якщо у вас з'явився новий товар або послуга, обов'язково висвітлюйте її появу в смс розсилці за допомогою даного чарівного слова.
Використовуйте ці вісім підсилювачів в текстах ваших смс розсилок і впливайте на купівельні рішення, викликаючи додаткову довіру і апелюючи до почуттів.
Балуйте свою клієнтську базу тільки якісними, цікавими і корисними смс розсилками! Піднімайте авторитет вашого бренду в їхніх очах і створюйте сарафанне радіо про ваші товари і послуги.