Як підвищити лояльність клієнтів?
Подумки уявіть собі наступну ситуацію: Віктор узяв кредит на машину та щомісяця без затримок оплачував його. Проте в один місяць він просто забув внести оплату в банк. Через місяць він згадав про те, що треба терміново погасити заборгованість, та, прийшовши в банк, був здивований. Крім щомісячного платежу, йому довелося платити штраф за прострочення оплати. Віктор звернувся до менеджера і йому все пояснили.
У підсумку, після того, як Віктор виплатив кредит, він більше не користувався послугами цього банку, тому що він не був вчасно повідомлений про кредит.
Ви не хочете таким чином втрачати клієнтів, яких останнім часом й так небагато? Тоді вам варто використовувати смс-розсилку в якості швидкого методу підтримання зв'язку з клієнтами.
Також ви можете продавати додаткові послуги своїм клієнтам, наприклад, провівши розсилку святкової акції.
Приклад смс-розсилки для банків
Скоро Новий Рік, а до зарплати ще далеко? Замов безвідсоткову* карту “Максимум! YourBank.com
Опис | Розсилка по власній клієнтській базі |
Кількість відісланих СМС | 10 000 |
Конверсія | 0,86% |
Замовили кредитну картку | 86 |
4 причини, чому варто використовувати СМС-маркетинг:
- Це можливість швидко оповістити ваших клієнтів про акції банку та нові послуги.
- Це спосіб повідомлення про пересування коштів клієнта. Ви сильно допоможете вашому клієнтові, якщо постійно будете інформувати його про оборот грошей на рахунку, про надходження процентних нарахувань, про зняття коштів з рахунку або про нарахування зарплати. Клієнт в будь-який час зможе проконтролювати свої фінанси. Зробити це не важко, Ви можете підключити своє ПЗ до нашого СМС шлюзу, та оповіщення будуть відправлятися автоматично.
- В лічені хвилини ви зможете повідомити клієнта про заборгованість по оплаті кредиту або ж про підвищення кредитного ліміту.
- Постійне інформування клієнтів підвищить їх довіру до вашого банку.
За допомогою смс-розсилки вам вдасться не тільки підвищити рівень довіри клієнтів до вашого банку, але і підвищити сам статус банку. Адже запорука успіху роботи з клієнтами - це прояв турботи і поваги.
Хочете, щоб вашому банку довіряла максимальна кількість клієнтів? Тоді реєструйтеся на сайті і починайте відправляти повідомлення прямо зараз!