Меню

СМС розсилка для реклами сервісного центру

Як поліпшити взаємодію з клієнтами за допомогою смс-розсилки?

Зростання конкуренції на ринку сервісних центрів стимулює власників бізнесу звернути увагу не тільки на якість сервісу, але й на комунікацію з клієнтами.

Більшості людей поряд із якістю ремонту телефону або ноутбуку важливо також позитивне ставлення співробітників сервісного центру, зручні умови і постійна взаємодія.

СМС розсилка - оптимальний варіант взаємодії з клієнтом

Використовуючи розсилку повідомлень, ви налагодите комунікацію з вашими постійними клієнтами і зможете відправляти рекламні повідомлення своїм потенційним клієнтам! Смс-маркетинг стане чудовим рекламним рішенням для вашого бізнесу, яке підвищить імідж сервісного центру.

Приклад смс-розсилки для реклами сервісного центру:

ServiceCenter
Тільки з 1 і до 15 лютого ЗНИЖКА -30% на чистку ноутбуків у нашому сервісному центрі за адресою:
Вул. Сервісна - 21.
0442518668
Опис Розсилка спеціальної пропозиції
Кількість відісланих СМС 2 000
Ціна 1 СМС 0,25 грн.
Вартість рекламної кампанії 2 000 x 0,25 = 500 грн.
Конверсія 1,63%
Скористалися пропозицією 33

Переваги смс-розсилки для сервісних центрів:

  • 1. Охоплення цільової аудиторії. Скориставшись послугою рекламної смс розсилки по нашій базі, ви зможете залучити додаткових клієнтів своїми послугами і запропонувати їм, наприклад, як гарантійний, так і негарантійний ремонт техніки.
  • 2. Швидке інформування постійних клієнтів про новини компанії та появу нових послуг. Клієнтам, які регулярно користуються вашим сервісом, безумовно, хочеться бути в курсі подій вашого сервісного центру. Надавши їм таку можливість, ви збільшите їх довіру і лояльність до вашого бізнесу.
  • 3. Нагадування клієнтам сервісу. Ви зможете відправляти інформаційні повідомлення своїм клієнтам про завершення ремонту їхнього пристрою, вказуючи дату та час, коли можна забрати девайс.
  • 4. Мотивація клієнтів. За допомогою розсилки інформації про різні акції, знижки та інші спеціальні пропозиції вашого сервісного центру ви зацікавите ваших клієнтів із новою силою.
  • 5. Розсилка смс-купонів зі знижками. А вашим постійним клієнтам ви зможете відправляти смс-купони з метою збільшення лояльності та появи сарафанного радіо про ваш сервіс.

Смс-розсилка для сервісного центру – це дієвий маркетинговий інструмент, який допоможе підтримувати комунікацію з постійними клієнтами і приверне увагу потенційних клієнтів до вашого бізнесу.

Реєструйтеся на нашому сайті - і прямо зараз станьте ближче до своїх клієнтів!

Рейтинг TurboSMS 5 з 5 від 20 клієнтів TurboSMS
Реєстрація за 30 секунд
Логін зайнятий, підберіть, будь ласка інший
Зареєструватися
0 грн
підключення та альфа-ім'я відправника
+
Реєструйтеся зараз і отримуйте
10 безкоштовних sms

Ошибка