ЩО ТАКЕ ВХІДНИЙ МАРКЕТИНГ?
Вхідний маркетинг - це метод залучення потенційних клієнтів і подальша трансформація їх в покупців за допомогою використання ефективних рекламних стратегій. Ваш бізнес спочатку привертає клієнта, після конвертує його в заявку, підписку, реєстрацію. Потім відбувається конвертація в продаж, мотивація зробити повторну покупку і регулярне застосування нових інструментів для поліпшення комунікації.
«Content is the King»
Основний інструмент, який допомагає спочатку залучати клієнтів, - це контент. Контент на сайті, в блозі, в соціальних мережах, розсилках та білбордах, який є рекламою. Тобто, класний контент - це ключ до роботи вхідного маркетингу.
Давайте розглянемо докладніше, навіщо використовувати яскравий контент, для того щоб налагодити роботу вхідного маркетингу:
КОНТЕНТ У БЛОЗІ
- Поширюйте якісний експертний контент у блозі, і у вас буде більше проіндексованих сторінок, тобто, більш високий пошуковий трафік, за яким буде збільшення лідів.
- Добре опрацьовуйте візуальну частину ваших записів у блозі, як і якість заголовка і вступного абзацу, і ваші статті будуть проглядатися в 2 рази частіше, ніж звичайні.
- Розміщуйте унікальний контент, тоді ймовірність того, що потенційний клієнт зверне увагу саме на вашу компанію, набагато вище. У середньому перед прийняттям рішення клієнт переглядає кілька сторінок на сайті або блозі компанії. Якщо у вас є крутий копірайтер, і ви розміщуєте на сайті не рерайт чужих джерел, а опрацьовані цікаві статті, то ви зможете вплинути на рішення споживача.
- Поділяйте ваші матеріали на частини, розбавляйте їх заголовками, підзаголовками. Виділяйте частину тексту жирним шрифтом, а частину курсивом, для того щоб полегшити сприйняття тексту і дати можливість читачам не заглиблюватися в текст, а просто «просканувати» його і зрозуміти основну суть.
КОНТЕНТ У EMAIL-РОЗСИЛЦІ
- Використовуйте зручні шаблони електронних листів, які нормально відтворюються на екранах смартфонів. Тому що клієнти дуже часто приймають остаточне рішення про покупку після того, як прочитають лист від вашої компанії. А читають вони його найчастіше з мобільного телефону. До речі, пам'ятайте про те, що кнопка СТА повинна бути великого розміру і з закликом до дії.
- Для того щоб запустити дію вхідного маркетингу за допомогою поштового повідомлення, добре опрацюйте головний заголовок (тему листа), який виконує ключову функцію. Адже саме з цієї «обкладинки» ваш клієнт буде судити, чи варто йому чи ні читати чергове рекламне повідомлення. Головне: не потрібно продавати в темі листа, у ній необхідно коротко описати сутність вашого повідомлення.
- Персоналізуйте email. Обов'язково звертайтеся по імені або безпосередньо до компанії для збільшення лояльності клієнта і формування дружнього тону в розмові.
ВЕБІНАРИ
- В кінці кожного вебінару проводьте бесіду в форматі «питання-відповідь» для того, щоб задовольнити запити споживачів. Вебінари теж можуть продавати вашу експертність.
- Обов'язково записуйте вебінар, після ви зможете розіслати його вашій клієнтській базі за допомогою email-розсилки та смс-розсилки (надіслати посилання і запрошення подивитися).
- Проводьте вебінари у зручний для цільової аудиторії час. Так як вебінари - це дуже сильний інструмент контент-маркетингової стратегії, то при його правильній побудові, ви зможете не тільки зацікавити клієнта вашим бізнесом, а й підвищити лояльність споживача, а також стимулювати продажі.
КОНТЕНТ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
- Брендуйте ваш контент. Створюйте унікальні зображення і обов'язково вказуйте на них логотип вашої компанії.
- Створюйте максимально короткі записи. Не використовуйте величезні пости.
- Відповідайте на всі коментарі ваших клієнтів. Відповідайте на питання, дякуйте за репости, цікавтеся.
- Створюйте цінний контент. Мінімум реклами, максимум користі. Тільки експертні замітки, корисні відео та статті-лайфхаки.
- Додавайте розважальний контент кілька разів на тиждень для того, щоб розбавляти серйозні пости і збільшувати кількість репостів.
СМС-МАРКЕТИНГ
- Налагоджуйте комунікацію з клієнтами за допомогою розсилки SMS повідомлень. Інформуйте про новини бренду, розширення асортименту товарів, появу нових послуг.
- Проводьте акції і конкурси за допомогою смс-маркетингу.
- Розсилайте унікальні знижки, QR-коди і купони вашим клієнтам для того, щоб викликати у них бажання взаємодіяти з брендом.
- Налаштуйте автоматичну розсилку повідомлень, яка дозволить спілкуватися зі споживачами регулярно, відправляти необхідну інформацію вчасно, без затримок.
ВХІДНИЙ МАРКЕТИНГ У ДІЇ
Ці п'ять каналів допоможуть ефективно використовувати контент для роботи вхідного маркетингу. Якщо ви будете правильно вести блог, робити якісну розсилку смс повідомлень і еmail, постити цікаві записи в соціальних мережах, а також проводити пізнавальні вебінари, то кількість заявок, реєстрацій і дзвінків від клієнтів, які захочуть купити саме у вас, уже згодом помітно збільшиться!