Меню

Навіщо використовувати контент для ефективної роботи вхідного маркетингу?

19 причин використовувати контент для роботи вхідного маркетингу — TurboSMS http://turbosms.ua/files/articles/inbound-marketing.jpg Украина
Опубліковано - 28 березня 2016 р.
Навіщо використовувати контент для ефективної роботи вхідного маркетингу?

ЩО ТАКЕ ВХІДНИЙ МАРКЕТИНГ?

Вхідний маркетинг - це метод залучення потенційних клієнтів і подальша трансформація їх в покупців за допомогою використання ефективних рекламних стратегій. Ваш бізнес спочатку привертає клієнта, після конвертує його в заявку, підписку, реєстрацію. Потім відбувається конвертація в продаж, мотивація зробити повторну покупку і регулярне застосування нових інструментів для поліпшення комунікації.

«Content is the King»

Content is the King

Основний інструмент, який допомагає спочатку залучати клієнтів, - це контент. Контент на сайті, в блозі, в соціальних мережах, розсилках та білбордах, який є рекламою. Тобто, класний контент - це ключ до роботи вхідного маркетингу.

Давайте розглянемо докладніше, навіщо використовувати яскравий контент, для того щоб налагодити роботу вхідного маркетингу:

КОНТЕНТ У БЛОЗІ

  1. Поширюйте якісний експертний контент у блозі, і у вас буде більше проіндексованих сторінок, тобто, більш високий пошуковий трафік, за яким буде збільшення лідів.
  2. Добре опрацьовуйте візуальну частину ваших записів у блозі, як і якість заголовка і вступного абзацу, і ваші статті будуть проглядатися в 2 рази частіше, ніж звичайні.
  3. Розміщуйте унікальний контент, тоді ймовірність того, що потенційний клієнт зверне увагу саме на вашу компанію, набагато вище. У середньому перед прийняттям рішення клієнт переглядає кілька сторінок на сайті або блозі компанії. Якщо у вас є крутий копірайтер, і ви розміщуєте на сайті не рерайт чужих джерел, а опрацьовані цікаві статті, то ви зможете вплинути на рішення споживача.
  4. Поділяйте ваші матеріали на частини, розбавляйте їх заголовками, підзаголовками. Виділяйте частину тексту жирним шрифтом, а частину курсивом, для того щоб полегшити сприйняття тексту і дати можливість читачам не заглиблюватися в текст, а просто «просканувати» його і зрозуміти основну суть.

КОНТЕНТ У EMAIL-РОЗСИЛЦІ

  1. Використовуйте зручні шаблони електронних листів, які нормально відтворюються на екранах смартфонів. Тому що клієнти дуже часто приймають остаточне рішення про покупку після того, як прочитають лист від вашої компанії. А читають вони його найчастіше з мобільного телефону. До речі, пам'ятайте про те, що кнопка СТА повинна бути великого розміру і з закликом до дії.
  2. Для того щоб запустити дію вхідного маркетингу за допомогою поштового повідомлення, добре опрацюйте головний заголовок (тему листа), який виконує ключову функцію. Адже саме з цієї «обкладинки» ваш клієнт буде судити, чи варто йому чи ні читати чергове рекламне повідомлення. Головне: не потрібно продавати в темі листа, у ній необхідно коротко описати сутність вашого повідомлення.
  3. Персоналізуйте email. Обов'язково звертайтеся по імені або безпосередньо до компанії для збільшення лояльності клієнта і формування дружнього тону в розмові.

ВЕБІНАРИ

  1. В кінці кожного вебінару проводьте бесіду в форматі «питання-відповідь» для того, щоб задовольнити запити споживачів. Вебінари теж можуть продавати вашу експертність.
  2. Обов'язково записуйте вебінар, після ви зможете розіслати його вашій клієнтській базі за допомогою email-розсилки та смс-розсилки (надіслати посилання і запрошення подивитися).
  3. Проводьте вебінари у зручний для цільової аудиторії час. Так як вебінари - це дуже сильний інструмент контент-маркетингової стратегії, то при його правильній побудові, ви зможете не тільки зацікавити клієнта вашим бізнесом, а й підвищити лояльність споживача, а також стимулювати продажі.

КОНТЕНТ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

  1. Брендуйте ваш контент. Створюйте унікальні зображення і обов'язково вказуйте на них логотип вашої компанії.
  2. Створюйте максимально короткі записи. Не використовуйте величезні пости.
  3. Відповідайте на всі коментарі ваших клієнтів. Відповідайте на питання, дякуйте за репости, цікавтеся.
  4. Створюйте цінний контент. Мінімум реклами, максимум користі. Тільки експертні замітки, корисні відео та статті-лайфхаки.
  5. Додавайте розважальний контент кілька разів на тиждень для того, щоб розбавляти серйозні пости і збільшувати кількість репостів.

СМС-МАРКЕТИНГ

  1. Налагоджуйте комунікацію з клієнтами за допомогою розсилки SMS повідомлень. Інформуйте про новини бренду, розширення асортименту товарів, появу нових послуг.
  2. Проводьте акції і конкурси за допомогою смс-маркетингу.
  3. Розсилайте унікальні знижки, QR-коди і купони вашим клієнтам для того, щоб викликати у них бажання взаємодіяти з брендом.
  4. Налаштуйте автоматичну розсилку повідомлень, яка дозволить спілкуватися зі споживачами регулярно, відправляти необхідну інформацію вчасно, без затримок.

ВХІДНИЙ МАРКЕТИНГ У ДІЇ

Ці п'ять каналів допоможуть ефективно використовувати контент для роботи вхідного маркетингу. Якщо ви будете правильно вести блог, робити якісну розсилку смс повідомлень і еmail, постити цікаві записи в соціальних мережах, а також проводити пізнавальні вебінари, то кількість заявок, реєстрацій і дзвінків від клієнтів, які захочуть купити саме у вас, уже згодом помітно збільшиться!

Поділитися у соц. мережах:
Також читайте:

Ошибка