ru

Статті

Як креативно застосувати смс-розсилку?

Як креативно застосувати смс-розсилку?

Опубліковано: 18 травня 2015

Відомо, що смс розсилка - це чудовий спосіб підтримки регулярної комунікації з клієнтами, який дозволяє інформувати їх в будь-який момент, вітати зі святами і мотивувати до дій.

В основному, бізнесмени, які для розвитку своїх маркетингових кампаній використовують смс-розсилку, роблять розсилку тільки в рекламних або інформативних цілях.

Але не варто обмежуватися цими двома способами, адже до повідомлення можна додати цікаві фішки, які з додатковою силою залучать клієнтів.

Отже, 4 способи створити оригінальну смс-розсилку:

  1. Смс в якості підписки на новини. Створіть користувачам можливість підписатися на ваші новини за допомогою коду, який вони повинні відправити у повідомленні (Читайте докладніше як можна організувати прийом СМС від клієнтів). Таким чином ви не тільки поповните свою базу нових клієнтів, але й надалі зможете надсилати на цей номер рекламні повідомлення. Користувачі, відправивши код на короткий номер, зможуть отримувати бажані новини. Це приклад підписки на смс-розсилки, що гарантує лояльність клієнтів. Так само це дуже зручно, так як код ви можете розмістити і на візитці, і на сайті, і на презентаційному листі.
  2. Час роботи. Зробити комунікацію з постійними клієнтами більш ефективною можна за допомогою розсилки про час роботи вашого закладу. Ви можете відправляти запрошення відвідати ваш ресторан, стоматологічну клініку, салон краси в той час, коли немає запису або резервування. Так ви перетворите пропуски у вашому графіку в заповнену клітинку, отримавши при цьому клієнта і прибуток. Надаючи вибір користувачам, ви підвищуєте їх довіру до вашого бізнесу.
  3. Зворотний зв'язок. Завжди підтримуйте зворотний зв'язок з клієнтами. Не обмежуйтеся тільки рекламною або інформаційної розсилкою - проводьте СМС-опитування своїх клієнтів. Цікавтеся думкою людей, яку ви зможете отримати за допомогою зворотних повідомлень на короткий номер 8668. Варто придумати класне опитування, на яке захочуть відповісти всі клієнти, це стане виграшним варіантом для підтримки інтересу до вашого бізнесу.
  4. Купони. Зробіть клієнтам в розсилці подарунки у вигляді купонів, пропонуйте подарункові сертифікати на різні розваги або спеціальні акції на ваші послуги. Так як слово «знижка» миттєво звертає на себе увагу, то це чудовий спосіб мотивувати людину одразу ж зателефонувати, записатися або щось купити, щоб отримати подарунок!

Смс-розсилка - це чудова можливість реалізувати креативні ідеї, інформування про які допоможе вам регулярно залучати клієнтів. Тому використовуйте наші і придумуйте свої унікальні способи підтримки інтересу цільової аудиторії.

Ошибка