ru

Статті

Як підготувати СМС розсилку, яка «влучить у ціль»?

Як підготувати СМС розсилку, яка «влучить у ціль»?

Опубліковано: 27 листопада 2014

Чому в бізнесі важливо використовувати смс-розсилку?

Смс-розсилка – це ключ до швидкого просування бізнесу, ефективний рекламний інструмент, який дозволяє продавати товар або послугу при мінімальній затраті часу і коштів. Саме цей спосіб залучення нових клієнтів і підтримки лояльних стосунків з постійними клієнтами є ефективним. Чому?

Зараз практично у кожної людини є один, а то і два мобільних телефони. Всі ми використовуємо мобільні повідомлення, як можливість швидко когось про щось повідомити. Саме ця функція стала головним аргументом для впровадження смс-маркетингу. Швидкі повідомлення – це прямий спосіб для будь-якої компанії особисто спілкуватися з клієнтами, що забезпечує прямий маркетинговий канал. За його допомогою можна швидко оповістити клієнта, підтвердити оформлення замовлення, розповісти про нові акції та знижки, привітати зі святом. Клієнту важливо, щоб про нього пам'ятали. Розсилка іменних повідомлень – це пряма можливість відпрацювати індивідуальний підхід до всіх клієнтів і збільшити продажі.

Як підготувати ефективну смс-маркетингову кампанію?

Стаття до теми: Як відстежити ефективність СМС розсилок?

Поділіть аудиторію на сегменти

  • Проаналізуйте, на яку цільову аудиторію спрямований бізнес вашої компанії.
  • Поділіть аудиторію на сегменти за: інтересами, віком, статтю, будь-якими іншими критеріями, які допоможуть вам скласти психологічний портрет клієнта для кожної з груп.
  • Поставте себе на місце клієнта і відчуйте, що саме йому необхідно запропонувати для того, щоб продати свій товар або послугу.
  • Складіть УТП (Унікальна торгова Пропозиція), яке будете використовувати в розсилці. УТП для кожного з сегментів має бути зі своєю «родзинкою» і максимально підходити інтересам групи.

Час вирішує все

  1. Зверніть увагу на те, що повідомлення, в яких є які-небудь обмеження за умовами продажу, діють набагато ефективніше, ніж просто відкриті повідомлення. Розсилайте пропозиції з обмеженим терміном дії - це буде підштовхувати клієнтів зробити необхідну вам дію якомога швидше.
  2. Відправляйте повідомлення у зручний для клієнтів час. Поважайте людей – не будіть їх вночі і рано вранці. Оптимальний час для розсилок: у будні дні - з 10:00 - 20:00, у вихідні з 11:00 - 18:00.

Швидко, влучно і ефективно

Повідомлення, що Ви відправляєте клієнту, має бути коротким і у той же час містким, інакше його ніхто не буде читати, а тим більше запам'ятовувати. Відкриваючи повідомлення клієнт не повинен бачити «полотно тексту» - це відразу відштовхує. Воно повинно сприйматися з першого погляду, мінімум непотрібної інформації і максимум конкретики. Намагайтеся вміщати розмір повідомлення в 2 sms, залежно від пропозиції.

Не використовуйте спам!

Найгіршим піаром для вашої компанії стане використання спаму у смс-розсилках. Нікому не подобається спам. І запам'ятайте, що відправка повідомлення вашому потенційному або постійному клієнтові більше є привілеєм, а не правом. Якщо людина отримує повідомлення від вашої компанії дуже часто, то він перестане на них реагувати, відповідно, ви втратите клієнта.

Відправляйте тільки актуальні та якісні повідомлення

Коли клієнт отримує особисте повідомлення, у якому максимально чітко і ясно викладена інформація, - це говорить про актуальність вашої пропозиції, що може перетворити потенційного клієнта у постійного.

Використовуючи ці прості поради, Ви зможете створити ефективну смс-маркетингову кампанію, яка допоможе вам «влучити в ціль» - знайти і завоювати свою цільову аудиторію.

Ошибка